Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

16. 3. 2010 03:00 46

Seznam kapitol

1. Doom 3 engine a DirectX 11 na jedné hromadě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF (DirectX 9) 4. Výsledky grafických karet v režimu DirectX 11
5. Vliv procesoru na hru 6. DirectX 11 efekty — srovnávací screeny 7. Vliv nastavení na hru 8. Závěr

Série Aliens vs Predator, to je ve světě počítačových her velký pojem. Je tomu však téměř deset let, co na PC vyšel poslední díl a dle vývojářů nastal čas pro velký comeback. Ten by měla přinést novinka s původním názvem, která si zakládá na poměrně starém enginu, ke kterému však přidává třeba podporu DirectX 11.

Reklama
Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Už v základním DirectX 9 režimu bez vyhlazování hran jsou nároky hry na nejvyšší detaily poměrně vysoké a rozhodně neplatí, že byste hru rozjeli na pět let starém železe. V rozlišení 1280 × 1024 px se nad hranicí 30 fps držely všechny testované karty, v rozlišení 22" LCD panelů však už GeForce GT 240 a Radeon HD 5670 spadly pod hranici 30 fps, v rozlišení 1920 × 1200 px se k nim přiblížily ještě GeForce GTS 250 a ATI Radeon HD 4850.

Otázkou je, jak tyto nároky komentovat. Nároky hry nejsou úplně nízké a jak už jste nejspíš zaregistrovali na internetu, vizuální stránka hry není kvůli staršímu enginu nijak excelentní (nicméně špatná také ne) a to nemluvím o již zmiňované absenci vyhlazování hran v DX 9 režimu. Ale snést se to ještě v rámci tolerance dá, uvidíme, co bude v DirectX 11 režimu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama