Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především | Kapitola 7
Seznam kapitol
Další díl z herní série Battlefield s podtitulem Bad Company 2 je konečně tu a my vám přinášíme jeho hardwarový rozbor. Důvodů, proč jsme vybrali právě tento titul, je mnoho. Kromě poměrně vysokých nároků na výkon počítače to je dobrá vizuální stránka hry, údajná podpora DirectX 11 a mimo jiné také excelentní fyzika, která vás doslova uzemní.
Effects Quality
Také vliv samotného nastavení Effects Quality byl malý stejně jako rozdíl v grafice. Jen tři snímky za sekundu.
HBAO
Jediné nastavení s velkým vlivem a výkon je Ambient Occlusion a patrné jsou také rozdíly v grafice. Vypnutím HBAO poskočilo u testované scény fps z 46 na 60.
Maximální x minimální nastavení
Rozdíly u jednotlivých nastavení grafiky byly poměrně malé a tak i rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky není nijak razantní. Vlastně si v praxi všimnete jen horší dohlednosti a chybějícího Ambient Occlusion. Nicméně ve výsledku byly rozdíly v plynulosti poměrně velké. U první dvojice screenů to byl s Radeonem HD 5770 v 1920 × 1200 px, 4× AA nárůst z 28 na 45 fps, u druhé dvojice u 33 na 57 fps. To je téměř dvojnásobek a v případě problémů s trháním to určitě může výrazně pomoci.