Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 3. 2010 03:00 46

Seznam kapitol

1. Destrukce na druhou a DirectX 11 k tomu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Další díl z herní série Battlefield s podtitulem Bad Company 2 je konečně tu a my vám přinášíme jeho hardwarový rozbor. Důvodů, proč jsme vybrali právě tento titul, je mnoho. Kromě poměrně vysokých nároků na výkon počítače to je dobrá vizuální stránka hry, údajná podpora DirectX 11 a mimo jiné také excelentní fyzika, která vás doslova uzemní.

Reklama
Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Vysoké nároky na výkon grafické karty mají za následek, že i přes náročný fyzikální engine nejsou nároky na výkon procesoru tak enormní. Velkou výhodou je vlastnictví čtyřjádrového procesoru, kde vám stawčí téměř libovolný kus. Naopak pokud máte velmi výkonnou grafickou kartu a pouze dvoujádový procesor, bude vhodné jej nataktovat na co nejvyšší frekvenci, s Core 2 Duo 2,4/3,0 GHz byly v nižších rozlišeních vidět jisté limity. To však platí jen pro výkonné grafické karty, pomalejší modely budou i se slabšími procesory stále brzdou.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama