Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
autor: Tomáš Šulc , publikováno 10.3.2010
Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Další díl z herní série Battlefield s podtitulem Bad Company 2 je konečně tu a my vám přinášíme jeho hardwarový rozbor. Důvodů, proč jsme vybrali právě tento titul, je mnoho. Kromě poměrně vysokých nároků na výkon počítače to je dobrá vizuální stránka hry, údajná podpora DirectX 11 a mimo jiné také excelentní fyzika, která vás doslova uzemní.


Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Po zapnutí vyhlazování hran jde framerate o kus dolů začíná boj o fps. Pro hraní v multiplayeru jich je potřeba co nejvíce, což se s nejvyššími detaily a vyhlazováním hran příliš neslučuje. V rozlišení 1280 × 1024 px se okolo hranice 30 fps ještě plácají všechny karty (byť některé pod 30 fps), ovšem v 1680 × 1050 px už se nad 30 fps dostanou jen karty nad GeForce GTS 250 a Radeon HD 5770. Ještě horší je to v rozlišení 1920 × 1200 px, kde potřebujete karty typu GeForce GTX či Radeon HD 4890/HD 58x0. A ani s Radeonem HD 4890 nebo GeForce GTX 260 nebude hraní úplná slast, přeci jen průměrných 33 snímků za sekundu není pro hru více hráčů úplně optimální.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
88 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 38.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.