Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 3. 2010 03:00 46

Seznam kapitol

1. Destrukce na druhou a DirectX 11 k tomu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Další díl z herní série Battlefield s podtitulem Bad Company 2 je konečně tu a my vám přinášíme jeho hardwarový rozbor. Důvodů, proč jsme vybrali právě tento titul, je mnoho. Kromě poměrně vysokých nároků na výkon počítače to je dobrá vizuální stránka hry, údajná podpora DirectX 11 a mimo jiné také excelentní fyzika, která vás doslova uzemní.

Reklama
Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield: Bad Company 2 — fyzika především
i Zdroj: PCTuning.cz

Po zapnutí vyhlazování hran jde framerate o kus dolů začíná boj o fps. Pro hraní v multiplayeru jich je potřeba co nejvíce, což se s nejvyššími detaily a vyhlazováním hran příliš neslučuje. V rozlišení 1280 × 1024 px se okolo hranice 30 fps ještě plácají všechny karty (byť některé pod 30 fps), ovšem v 1680 × 1050 px už se nad 30 fps dostanou jen karty nad GeForce GTS 250 a Radeon HD 5770. Ještě horší je to v rozlišení 1920 × 1200 px, kde potřebujete karty typu GeForce GTX či Radeon HD 4890/HD 58x0. A ani s Radeonem HD 4890 nebo GeForce GTX 260 nebude hraní úplná slast, přeci jen průměrných 33 snímků za sekundu není pro hru více hráčů úplně optimální.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama