S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11 | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 3. 2010 03:00 33

Seznam kapitol

1. X-Ray engine nově s DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Závěr

Ačkoliv u nás vyšel nový S.T.A.L.K.E.R. už před koncem roku, měli jsme s českou originálkou problémy a raději počkali na oficiální anglickou verzi, takže vám test přinášíme s menším zpožděním. Nicméně i zpětně je o čem psát, protože Call of Pripyat využívá nejnovější generace DirectX 11. A je v praxi přínosem? Ano i ne.

Reklama

Sun Rays

 Sun Rays High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Sun Rays High/Off

Nastavení Sun Rays mění množství efektů vrhaných Sluncem. Vliv tohoto nastavení na výkon je obří, u dvojice screenů to bylo 12 a 18 fps.

SSAO

 SSAO HDAO/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
SSAO HDAO/Off

Ačkoliv osobně považuji Ambient Occlusion za přínosný efekt, u Call of Pripyat jsem si žádných rozdílů nevšimnul a to ani při použiti DirectX 11 režimu HDAO. Framerate se však pohnul výrazně, z 14 na 20 snímků za sekundu.

Soft Water

 Soft Water On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Soft Water On/Off

Také rozdíly v nastavení vody jsem nezaznamenal a nepohnulo se ani číslo s fps.

Soft Particles

 Soft Particles On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Soft Particles On/Off

Podobně jsem dopadl u nastavení Soft Particles.

Depth of Field

 Depth of Field On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Depth of Field On/Off

U hloubky ostrosti je rozdíl vidět, ale vliv na výkon je nulový.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama