Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 4.3.2010
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

Ačkoliv u nás vyšel nový S.T.A.L.K.E.R. už před koncem roku, měli jsme s českou originálkou problémy a raději počkali na oficiální anglickou verzi, takže vám test přinášíme s menším zpožděním. Nicméně i zpětně je o čem psát, protože Call of Pripyat využívá nejnovější generace DirectX 11. A je v praxi přínosem? Ano i ne.


S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

Protože je S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat obrovským žroutem výkonu grafické karty, nejsou nároky na výkon procesoru nijak velké, spíše naopak. Ačkoliv jsem výjimečně testoval bez vyhlazování hran, i v nejnižším rozlišení 1280 × 1024 px byl rozdíl mezi nejvýkonnějším a nejpomalejším procesorem s GeForce GTX 285 pouhých 20 %. Rozhodně se proto dá říct, že pro nejnovějšího S.T.A.L.K.E.R.a potřebujete v první řadě výkonnou grafickou kartu, procesor je na pomyslném žebříčku až hodně vzadu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
69 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 22.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.