Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 4.3.2010
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

Ačkoliv u nás vyšel nový S.T.A.L.K.E.R. už před koncem roku, měli jsme s českou originálkou problémy a raději počkali na oficiální anglickou verzi, takže vám test přinášíme s menším zpožděním. Nicméně i zpětně je o čem psát, protože Call of Pripyat využívá nejnovější generace DirectX 11. A je v praxi přínosem? Ano i ne.


S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

Po zapnutí vyhlazování hran se framerate opravdu brutálním způsobem propadne a hra se tím řadí k těm náročným. Už v základním rozlišení 19" LCD panelů potřebujete pro více jak 30 fps alespoň GeForce GTS 250. V 1680 × 1050 px už to je novější GTX 260 s 216 shadery či HD 5770 a v 1920 × 1200 px si připravte opravdu silnou kartu jako jsou Radeony HD 58x0, z GeForce se nad 30 fps dostane jen GTX 285 a GTX 295. Zajímavé také je, že v tomto nastavení už je výkon HD 5870 vyšší než GeForce GTX 295.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
69 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 22.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.