Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 4.3.2010
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

Ačkoliv u nás vyšel nový S.T.A.L.K.E.R. už před koncem roku, měli jsme s českou originálkou problémy a raději počkali na oficiální anglickou verzi, takže vám test přinášíme s menším zpožděním. Nicméně i zpětně je o čem psát, protože Call of Pripyat využívá nejnovější generace DirectX 11. A je v praxi přínosem? Ano i ne.


S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

V režimu bez vyhlazování hran je Call of Pripyat sice poměrně náročný, ale ne nijak výrazně. V rozlišení 1280 × 1024 px hra jela plynula na všech testovaných kartách, ve vyšším rozlišení 1680 × 1050 px už na hranici 30 fps spadla GeForce GT 240 a Radeon HD 5670 a v 1920 × 1200 px už se hra na těchto kartách citelně trhala a k hranici 30 fps se přiblížil i Radeon HD 4770. To však není nijak tragický výsledek a lze říct, že se slušnou kartou si Call of Priypat bez vyhlazování hran v pohodě zahrajete. Mimochodem všimněte si také výkonu DirectX 11 karet. Radeon HD 5770 je jen těsně pod HD 4890 a HD 5870 zase není o moc pomalejší než GTX 295.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
69 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 22.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.