Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou | Kapitola 4
Seznam kapitol
Bioshock z podmořského světa Rupture v roce 2007 šokoval herní svět. Hra sklízela absolutní hodnocení ve všech recenzích a překvapila také svou grafikou založenou na předchůdci Unreal Enginu 3. Po více jak dvou letech přichází pokračování hry, které v recenzích dopadá dobře a my se proto na hru podíváme z našeho technického hlediska.
Jak jsem psal ve druhé kapitole, v současné době je možné vyhlazování hran rozjet jen u karet ATI Radeon a to ještě s komplikacemi pouze pod DirectX 9 režimem. Vynucené vyhlazování hran je navíc poměrně náročné na výkon a pomalý Radeon HD 5670 na něj ve vyšších rozlišeních nemá dost sil. Nezbývá než doufat, že si s tím oba výrobci grafických karet nějak poradí a vydají nové ovladače, ve kterých už bude situace lepší. Ovšem stejně tomu bylo i u prvního Bioshocku, kde pro změnu vyhlazování fungovalo jen u karet GeForce.