Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou

Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 2. 2010 03:00 26

Seznam kapitol

1. Update enginu? Ani náhodou 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA (Radeon, DX 9)
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Bioshock z podmořského světa Rupture v roce 2007 šokoval herní svět. Hra sklízela absolutní hodnocení ve všech recenzích a překvapila také svou grafikou založenou na předchůdci Unreal Enginu 3. Po více jak dvou letech přichází pokračování hry, které v recenzích dopadá dobře a my se proto na hru podíváme z našeho technického hlediska.

Reklama
Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak jsem psal ve druhé kapitole, v současné době je možné vyhlazování hran rozjet jen u karet ATI Radeon a to ještě s komplikacemi pouze pod DirectX 9 režimem. Vynucené vyhlazování hran je navíc poměrně náročné na výkon a pomalý Radeon HD 5670 na něj ve vyšších rozlišeních nemá dost sil. Nezbývá než doufat, že si s tím oba výrobci grafických karet nějak poradí a vydají nové ovladače, ve kterých už bude situace lepší. Ovšem stejně tomu bylo i u prvního Bioshocku, kde pro změnu vyhlazování fungovalo jen u karet GeForce.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama