Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

15. 12. 2009 03:00 36

Seznam kapitol

1. Ego engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. DirectX 11 efekty — srovnávací screeny
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Závěr 11. Galerie ingame screenshotů

Stejně jako každý rok, i letos před Vánoci společnost Codemasters vypouští na trh svůj závodní AAA titul, konkrétně další pokračování série Colin McRae s podtitulem DiRT 2. Fandy počítačového hardwaru a technologií zpracování obrazu však tentokrát nebude ani tak zajímat obsah hry samotné, jako právě technologická stránka hry. Engine totiž nově podporuje DirectX 11.

Reklama
Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud hrajete bez vyhlazování hran, je DiRT 2 v DirectX 9 režimu nenáročnou hrou. I v rozlišení 1920 × 1200 px jede hra plynule na všech testovaných kartách včetně ATI Radeonu HD 4670 a NVIDIA GeForce 9600 GT. To je při velmi slušně vypadající grafice skvělý výsledek a znak velmi kvalitně provedené optimalizace. Horší je to však zatím s podporou SLI, s dvojicí grafických karet NVIDIA GeForce si zatím DiRT 2 neporadí, avšak dle vyjádření NVIDIE se již pracuje na nových driverech, které podporu SLI přidají. To CrossFire na Radeonech běží bez problémů, AMD již Hotfix vydalo.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama