Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11 | Kapitola 11

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

15. 12. 2009 03:00 36

Seznam kapitol

1. Ego engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. DirectX 11 efekty — srovnávací screeny
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Závěr 11. Galerie ingame screenshotů

Stejně jako každý rok, i letos před Vánoci společnost Codemasters vypouští na trh svůj závodní AAA titul, konkrétně další pokračování série Colin McRae s podtitulem DiRT 2. Fandy počítačového hardwaru a technologií zpracování obrazu však tentokrát nebude ani tak zajímat obsah hry samotné, jako právě technologická stránka hry. Engine totiž nově podporuje DirectX 11.

Reklama
Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Colin McRae DiRT 2 — závody v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama