Call of Duty Modern Warfare 2 — rozbor nároků | Kapitola 7
Seznam kapitol
Nejnovější díl hry Call of Duty s podtitulem Modern Warfare 2 je bezesporu nejočekávanější hrou letošního roku a jen za poslední dva měsíce tohoto roku by se ji mělo prodat na deset milionů. To byl samozřejmě jeden z hlavních důvodů, proč jsme se na tento titul zaměřili a podrobně jsme prozkoumali hardwarové nároky.
Bullet Impacts
Vypnutím Bullet Impacts se připravíte o díry po kulkách ve zdech a všech ostatních površích. Rozdíl ve výkonu jsem si naměřil, ale pouhý jeden snímek za sekundu.
Texture Resolution
Největší vliv na grafiku hry má Texture resolution, které vizuální stránku hry opravdu výrazně degraduje. Nárůst počtu fps přitom není velký, naměřil jsem jen dva snímky za sekundu.
Normal Map Resolution
Naopak u Normal Map Resolution jsem si žádných rozdílů nevšimnul a také framerate se téměř nepohnul (jen o jediný snímek).
Specular Map Resolution
Specular Map Resolution mění světelné mapy jednotlivých objektů, na dvojici screenů se zaměřte na odlesky na plechovce. Minimálním rozdílům odpovídá také minimální nárůst výkonu (+1 fps).
Maximální x minimální nastavení
Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou v zásadě jen dva: rozlišení textur a stíny. Přestože jsou rozdíly ve výkonu u jednotlivých nastavení velmi malé, ve výsledku se vše nasčítalo a rozdíly ve výkonu mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou poměrně výrazné. U první dvojice screenshotů to u GeForce 9600 GT v rozlišení 1920 × 1200 px s 4× AA bylo 46/86 fps, u druhé dvojice pak 38/72 fps.