Call of Duty Modern Warfare 2 — rozbor nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty Modern Warfare 2 — rozbor nároků

Call of Duty Modern Warfare 2 — rozbor nároků | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

1. 12. 2009 03:00 68

Seznam kapitol

1. Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Nejnovější díl hry Call of Duty s podtitulem Modern Warfare 2 je bezesporu nejočekávanější hrou letošního roku a jen za poslední dva měsíce tohoto roku by se ji mělo prodat na deset milionů. To byl samozřejmě jeden z hlavních důvodů, proč jsme se na tento titul zaměřili a podrobně jsme prozkoumali hardwarové nároky.

Reklama

Bullet Impacts

 Bullet Impacts Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Bullet Impacts Yes/No

Vypnutím Bullet Impacts se připravíte o díry po kulkách ve zdech a všech ostatních površích. Rozdíl ve výkonu jsem si naměřil, ale pouhý jeden snímek za sekundu.

Texture Resolution

 Texture Resolution Extra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Resolution Extra/Low

Největší vliv na grafiku hry má Texture resolution, které vizuální stránku hry opravdu výrazně degraduje. Nárůst počtu fps přitom není velký, naměřil jsem jen dva snímky za sekundu.

Normal Map Resolution

 Normal Map Resolution Extra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Normal Map Resolution Extra/Low

Naopak u Normal Map Resolution jsem si žádných rozdílů nevšimnul a také framerate se téměř nepohnul (jen o jediný snímek).

Specular Map Resolution

 Specular Map Resolution Extra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Specular Map Resolution Extra/Low

Specular Map Resolution mění světelné mapy jednotlivých objektů, na dvojici screenů se zaměřte na odlesky na plechovce. Minimálním rozdílům odpovídá také minimální nárůst výkonu (+1 fps).

Maximální x minimální nastavení

 Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

 Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou v zásadě jen dva: rozlišení textur a stíny. Přestože jsou rozdíly ve výkonu u jednotlivých nastavení velmi malé, ve výsledku se vše nasčítalo a rozdíly ve výkonu mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou poměrně výrazné. U první dvojice screenshotů to u GeForce 9600 GT v rozlišení 1920 × 1200 px s 4× AA bylo 46/86 fps, u druhé dvojice pak 38/72 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama