Call of Duty Modern Warfare 2 — rozbor nároků | Kapitola 6
Seznam kapitol
Nejnovější díl hry Call of Duty s podtitulem Modern Warfare 2 je bezesporu nejočekávanější hrou letošního roku a jen za poslední dva měsíce tohoto roku by se ji mělo prodat na deset milionů. To byl samozřejmě jeden z hlavních důvodů, proč jsme se na tento titul zaměřili a podrobně jsme prozkoumali hardwarové nároky.
Ačkoliv vyšel Modern Warfare 2 zároveň pro PC i obě hlavní herní konzole, je nastavení grafiky hry poměrně podrobné. Já osobně zkoušel vliv nastavení na výkon u karty NVIDIA GeForce 9600 GT v rozlišení 1920 × 1200 px s 4× AA.
Shadows
Prvním nastavením jsou stíny. Ty sice vypnutím úplně nezmitzí, nicméně jejich kvalita jde razantně dolů a váš framerate o tři snímky nahoru.
Specular Map
Specular map zjednoduší složitost map nasvětlení a tím zjednoduší celé nasvětlení scény. Rozdíly v grafice hry sice jsou, ale jsou velmi malé. Vliv na výkon je cca tři snímky za sekundu.
Depth of Field
Rozdíl mezi zapnutým a vypnutým Depth of Field jsem nezaznamenal, framerate se po vypnutí pohnul o dva snímky směrem vzhůru.
Soften Smoke Edges
Nastavení Soften Smoke Edges by mělo změkčovat okraje kouřových efektů podobně jako je tomu u měkkých stínů. Rozdílů v grafice hry jsem si sice nevšimnul, ale framerate se zvýšil o dva framy za sekundu.
Ragdoll
Nastavení Ragdoll by mělo ovlivňovat chování mrtvol a. k. a. hadrových panáků. Žádných rozdílů jsem si nevšimnul a nenaměřil jsem ani změnu výkonu.