Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2009 03:00 31

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 v hlavní roli 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Borderlands je ve světě počítačových her jedním z taháků letošních vánoc. Hra v téměř všech recenzích exceluje svojí kvalitou a pozadu nezůstává ani její technologická stránka, na kterou se dnes zaměříme. Hra je totiž postavena na velmi oblíbeném enginu Unreal 3, který posouvá opět o kousek dál.

Reklama
Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud jste majitelem některé slabší karty a hra vám nejede plynule, budete muset sáhnout po snížení detailů. Nastavení je překvapivě poměrně velké množství, ačkoliv byla hra vyvíjena nejen pro PC, ale také pro herní konzole. Jejich vliv na výkon se však značně liší. Rozdíly ve frameratu jsou měřené s ATI Radeonem HD 4850 v rozlišení 1680 × 1050 px včetně 4× MSAA.

Dynamic Shadows

 Dynamic Shadows On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Dynamic Shadows On/Off

Prvním nastavením jsou dynamické stíny, které lze pouze zapnout a vypnout. Rozdíl v grafice hry je obrovský a platí to i pro rychlost hry, fps poskočilo z 18 na 32 snímků za sekundu.

Bullet Decals

 Bullet Decals On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Bullet Decals On/Off

Vypnutím Bullet Decals zajistíte dřívější mizení nábojnic ze země. Ty však mizí i tak strašně rychle, rozdíl ve vzhledu hry je proto nulový, což platí i o vlivu na výkon.

Foliage Quality

 Foliage Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Foliage Quality High/Low

Rozdílů v grafice po snížení nastavení Foliage Qualiy jsem si nevšmnul a nehnul se ani údaj s fps.

Texture Quality

 Texture Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality High/Low

Texture Quality razantně snižuje rozlišení textur, ale jeho vliv na výkon je velmi malý, naměřil jsem zrychlení o pouhý jeden snímek za sekundu.

Game Detail

 Game Detail High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Game Detail High/Low

U nastavení Game Detail jsem si nevšiml žádných rozdílů ve vzhledu i výkonu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama