Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2009 03:00 31

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 v hlavní roli 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Borderlands je ve světě počítačových her jedním z taháků letošních vánoc. Hra v téměř všech recenzích exceluje svojí kvalitou a pozadu nezůstává ani její technologická stránka, na kterou se dnes zaměříme. Hra je totiž postavena na velmi oblíbeném enginu Unreal 3, který posouvá opět o kousek dál.

Reklama
Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Po vynucení vyhlazování hran jde framerate zejména u karet ATI Radeon do pekel, což je jako obvykle dané problematickým enginem Unreal 3, který si s AA v kombinaci s Radeony nerozumí úplně nejlépe. V rozlišení 1280 × 1024 px tak potřebujete alespoň Radeon HD 4850, zatímco s GeForce vám postačí 9600 GT. Majitelé 22" LCD by si už měli připravit ATI Radeon HD 4870 či opět GeForce 9600 GT a pokud máte na stole Full HD panel, chtělo by to pro plynulé hraní kartu na úrovni GeForce GTS 250 či rovnou ATI Radeon HD 4890.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama