Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2009 03:00 31

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 v hlavní roli 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Borderlands je ve světě počítačových her jedním z taháků letošních vánoc. Hra v téměř všech recenzích exceluje svojí kvalitou a pozadu nezůstává ani její technologická stránka, na kterou se dnes zaměříme. Hra je totiž postavena na velmi oblíbeném enginu Unreal 3, který posouvá opět o kousek dál.

Reklama
Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud při hraní nepotřebujete vyhlazování hran (což silně nedoporučuji, protože zuby jsou kvůli komixovému ražení grafiky opravdu otřesné), nejsou nároky hry nijak velké. V rozlišení 1280 × 1024 px si zahrajete i s ATI Radeonem HD 4670, v 1680 × 1050 a 1920 × 1200 px vám budou stačit karty na úrovni ATI Radeon HD 4770/HD 4850. Podstatně lépe pak Borderlands jede na kartách NVIDIA GeForce, pro plynulou hru v rozlišení 1920 × 1200 px vám postačí i GeForce 9600 GT. Horší je to s multi GPU systémy. SLI neškáluje zrovna nejlépe a pravděpodobně ani CrossFire na tom nebude o mnoho lépe.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama