BattleForge — první DirectX 11 hra přichází | Kapitola 7
Seznam kapitol
Ačkoliv je hra BattleForge na trhu už od března tohoto roku, ve světě počítačového hardwaru se o ní ve větším měřítku začalo mluvit až v posledních několika týdnech. Čím to? Před pár dny vyšel patch, který pod Windows 7 rozjíždí podporu DirectX 11. Ano, BattleForge je první hrou s podporou tohoto nového rozhraní.
FX Quality
FX Quality o něco snižuje detailnost výbuchů a dalších částicových efektů, rozdíl ve výkonu však byl téměř nulový, pouze dva snímky za sekundu.
Cloud Shadows
Cloud Shadows neboli stíny od mraků na obloze. Rozdíl ve vizuální stránce hry není velký a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.
Glows
Nastavení Glow by mělo měnit kvalitu výbuchů a ohně. Rozdílů jsem si však nevšimnul a nezaznamenal jsem ani rozdíl ve výkonu.
Maximální x minimální nastavení
Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením hry jsou patrné na první pohled, největší rozdíly dělají chybějící stíny, nízké rozlišení textur a samozřejmě také téměř úplně chybějící částicové efekty. Na druhou stranu výraznému zhoršení kvality obrazu odpovídá také výrazné navýšení výkonu. V celém benchmarku se framerate zvýšil několikanásobně z průměrných 25 na 124 framů za sekundu!