BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 11. 2009 03:00 54

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou DX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Ačkoliv je hra BattleForge na trhu už od března tohoto roku, ve světě počítačového hardwaru se o ní ve větším měřítku začalo mluvit až v posledních několika týdnech. Čím to? Před pár dny vyšel patch, který pod Windows 7 rozjíždí podporu DirectX 11. Ano, BattleForge je první hrou s podporou tohoto nového rozhraní.

Reklama

FX Quality

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
i Zdroj: PCTuning.cz

 FX Quality Very High/Very Low
i Zdroj: PCTuning.cz
FX Quality Very High/Very Low

FX Quality o něco snižuje detailnost výbuchů a dalších částicových efektů, rozdíl ve výkonu však byl téměř nulový, pouze dva snímky za sekundu.

Cloud Shadows

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
i Zdroj: PCTuning.cz

 Cloud Shadows On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Cloud Shadows On/Off

Cloud Shadows neboli stíny od mraků na obloze. Rozdíl ve vizuální stránce hry není velký a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Glows

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
i Zdroj: PCTuning.cz

 Glows On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Glows On/Off

Nastavení Glow by mělo měnit kvalitu výbuchů a ohně. Rozdílů jsem si však nevšimnul a nezaznamenal jsem ani rozdíl ve výkonu.

Maximální x minimální nastavení

 Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

 Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením hry jsou patrné na první pohled, největší rozdíly dělají chybějící stíny, nízké rozlišení textur a samozřejmě také téměř úplně chybějící částicové efekty. Na druhou stranu výraznému zhoršení kvality obrazu odpovídá také výrazné navýšení výkonu. V celém benchmarku se framerate zvýšil několikanásobně z průměrných 25 na 124 framů za sekundu!

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama