Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky

Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

21. 10. 2009 03:00 34

Seznam kapitol

1. EGO engine aneb závodní engine pro fps 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Pokud patříte k fanouškům válečných počítačových her, jistě znáte slavnou českou Operaci Flashpoint. Ta se nedávno dočkala druhého nepřímého nástupce v podobě Army 2, která téměř všude sklidila kritiku za neuvěřitelné hardwarové nároky. Nyní přichází plnohodnotná Operace Flashpoint 2. Jsou i její nároky tak krvavé?

Reklama
Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud budete potřebovat zvýšit počet fps ve hře, máte k dispozici následující nastavení. Celkově jich není nijak závratně mnoho, protože hra byla vyvíjena multiplatformně pro PC i herní konzole. Já osobně se snažil zvýšit framerate u GeForce 9600 GT v rozlišení 1680 × 1050 px s čtyřnásobným vyhlazováním hran. Hra sice v průměru na maximální detaily jela 31 snímků za sekundu, nicméně minima padala pod 25 snímků za sekundu, což není úplně plynulé. Předem se také omlouvám, že srovnávací screeny často nesedí, ale pro změnu nastavení je nutné hru úplně resetovat, čímž se zruší všechny uložené pozice a aranžovat vše znova není úplně jednoduché.

Texture Quality

 Texture Qualiity High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Qualiity High/Low

Prvním nastavením je rozlišení textur. Rozdíly ve srovnávacích obrázcích jsou velmi málo patrné, ale jsou tam. To platí i o výkonu, který narostl o jeden snímek za sekundu.

Shadow Size

 Shadow Size 2048/128
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Size 2048/128

Shadow Size zjednodušuje modely stínů, avšak rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Shadow Quality

 Shadow Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality High/Low

Rozdílů v Shadow Quality jsem si nevšiml, počet průměrných fps poskočil o jedna.

Object Draw Distance

 Object Draw Distance High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Object Draw Distance High/Low

Dalším nastavením je Object Draw Distance, které by mělo měnit detailnost vzdálených objektů a vzdálenost, do které se vykreslují. Rozdílů v grafice jsem si nevšiml, počet průměrných snímků vzrostl o jedna.

Ground Cover

 Ground Cover High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Ground Cover High/Low

Snížením Ground Cover se začne vykreslovat řidší tráva, čímž si pomůžete o dva snímky za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama