Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky

Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

21. 10. 2009 03:00 34

Seznam kapitol

1. EGO engine aneb závodní engine pro fps 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Pokud patříte k fanouškům válečných počítačových her, jistě znáte slavnou českou Operaci Flashpoint. Ta se nedávno dočkala druhého nepřímého nástupce v podobě Army 2, která téměř všude sklidila kritiku za neuvěřitelné hardwarové nároky. Nyní přichází plnohodnotná Operace Flashpoint 2. Jsou i její nároky tak krvavé?

Reklama
Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Operation Flashpoint 2 — válka s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud patříte k méně náročným hráčům a ke spokojenosti vám stačí pouze nejvyšší detaily bez vyhlazování hran, není druhý díl Operace Flashpoint nijak závratně náročný. V nízkém rozlišení 1280 × 1024 px jsem se nad hranici 30 snímků za sekundu dostal i s ATI Radeonem HD 4670. Pokud máte na stole 22" LCD, potřebujete kartu na úrovni GeForce 9600 GT a pro majitelům Full HD panelů doporučuji alespoň GeForce 8800 GT či ATI Radeon HD 4700.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama