Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky

Tropico 3 — budovatelská RTS s vysokými nároky | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

27. 10. 2009 03:00 48

Seznam kapitol

1. Náročný vlastní engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily včetně AA/AF 5. Výsledky grafických karet — střední detaily bez AA/AF
6. Výsledky grafických karet — střední detaily s AA/AF 7. Vliv procesoru na hru 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Závěr

Pokud hrajete počítačové hry, možná si pamatujete na budovatelskou strategii Tropico, která se na obrazovkách počítačů poprvé objevila před osmi lety. V této budovatelské strategii se ujímáte role vládce banánové republiky. Nyní přichází její třetí pokračování, které se přemístilo do plnohodnotného třetího rozměru.

Reklama

Terrain

 Terrain High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Terrain High/Low

Nastavení terénu snižuje rozlišení trávy a skal. Rozdíly jsou sice viditelné, nicméně 8 fps navíc není k zahození.

Water Quality

 Water Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Water Quality High/Low

Snížením Water Quality se připravíte o efekt pěnící vody u pobřeží, čímž získáte dva snímky za sekundu navíc.

Grass

 Grass High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Grass High/Off

Rozdílů u nastavení Grass jsem si nevšiml, nicméně fps se hnuly o čtyři směrem vzhůru.

Shadows

 Shadows Ultra/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadows Ultra/Off

Vypínat stíny rozhodně nedoporučuji, vizuální stránku hry tím posunete o několik let směrem zpět. Na druhou stranu se zvýší počet fps z 18 na 30.

Maximální x minimální nastavení

 Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

 Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením hry jsou obrovské a všimnete si jich úplně všude. Nejvíc jsou patrné vypnuté stíny, nižší rozlišení textur a celkové rozlišení hry. Grafika při minimálním nastavení se posouvá o opravdu hodně let zpátky, na druhou stranu přímo úměrně vyletěl také ukazatel počtu snímků za sekundu. U první dvojice obrázků to bylo z 18 na 97 (!), v druhém případě z 31 na 143! Rozdíly jsou zkrátka obrovské a je vidět, že vysoké nároky hry při maximálním natavením jsou dané velkým počtem objektů na scéně.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama