Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX

Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 9. 2009 03:00 60

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 + NVIDIA PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických s vypnutým PhysX (bez i s AA) 4. Výsledky grafických s PhysX Normal (bez i s AA) 5. Výsledky grafických s PhysX High (bez i s AA)
6. Vliv procesoru na hru (NVIDIA GeForce) 7. Vliv procesoru na hru (ATI Radeon) 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Závěr

Počítačové hry na motivy slavných sérií většinou bývají nic moc. Nový Batman je v tomto zásadní výjimkou a z recenzí si většinou odnáší velmi vysoká hodnocení. Průměr hry na Metacritics je dokonce přes 90 %!. Jaká je však technická stránka této hry a jak se tvůrci poprali s implementací GPU verze fyzikálního enginu PhysX od Nvidie?

Reklama
Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak jsem již psal, hra byla zároveň vyvíjena pro PC a herní konzole. To znamená, že nastavení hry je vře opravdu poskrovnu a jak uvidíte, rozdíly v grafice také nejsou největší. Omluvte také posunuté srovnávací screeny. Kvůli tomu, že se vše nastavuje ještě před spuštěním hry a hra se ukládá automaticky pomocí checkpointů není vůbec snadné udělat stejný screenshot podruhé.

Bloom

 Bloom Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Bloom Yes/No

Prvním nastavením je Bloomm, který ovlivňuje to, jak moc vás oslňuje ostré světlo. Rozdíly v grafice ve hře nejsou velké, na srovnávacím screenu si jej všimnete pouze na zdi na pravé straně. Také vliv na framerate byl minimální, u GeForce GTX 260 jsem naměřil jeden snímek za sekundu.

Dynamic Shadows

 Dynamic Shadows Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Dynamic Shadows Yes/No

Nastavením Dynamic Shadows jednoduše vypnete všechny stíny ve hře. Jde o jediné vizuálně okamžitě znatelné nastavení hry, ale fps se o mnoho nezvednou, v mém případě to byly dva snímky za sekundu.

Motion Blur

 Motion Blur Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur Yes/No

Motion Blur zapíná rozmazání obrazu při rychlých pohybech, jeho vliv na výkon je nulový.

Distortion

 Distortion Yes/No
i Zdroj: PCTuning.cz
Distortion Yes/No

Distortion by měl měnit to, jak moc a jak detailně lze zničit některé objekty. Rozdílů jsem si však nevšiml žádných a ani rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama