Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX

Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 9. 2009 03:00 60

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 + NVIDIA PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických s vypnutým PhysX (bez i s AA) 4. Výsledky grafických s PhysX Normal (bez i s AA) 5. Výsledky grafických s PhysX High (bez i s AA)
6. Vliv procesoru na hru (NVIDIA GeForce) 7. Vliv procesoru na hru (ATI Radeon) 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Závěr

Počítačové hry na motivy slavných sérií většinou bývají nic moc. Nový Batman je v tomto zásadní výjimkou a z recenzí si většinou odnáší velmi vysoká hodnocení. Průměr hry na Metacritics je dokonce přes 90 %!. Jaká je však technická stránka této hry a jak se tvůrci poprali s implementací GPU verze fyzikálního enginu PhysX od Nvidie?

Reklama
Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman Arkham Asylum — pořádná akce s PhysX
i Zdroj: PCTuning.cz

Jsme u testů vlivu procesoru na hru, které jsem tentokrát rozdělil do dvou kapitol. Nejprve jsem testoval s grafickou kartou NVIDIA GeForce GTX 260. U té je vliv výkonnějšího procesoru patrný, ale rozdíly nejsou nijak velké, v rozlišení 1680 × 1050 px je to cca čtvrtina. S výkonnějším procesorem tedy nějaké ty fps navíc dostanete. Mimochodem podporu více jader hra nepodporuje a rozdíl mezi Core 2 Duo a Quad je proto nulový.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama