Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

1. 7. 2009 03:00 13

Seznam kapitol

1. Chrome engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet s Edge AA a 1× AF 4. Výsledky grafických karet s 4× MSAA a 16× AF
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Závěr

Uplynuly necelé tři roky a na herní trh přichází nástupce akční hry Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood od poslkých vývojářů Techland. Hra je založena na nové generaci Chrome enginu, který si vývojáři sami naprogramovali a my se jako obvykle podíváme, jak dobře je hra optimalizovaná.

Reklama
Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy
i Zdroj: PCTuning.cz

Po zapnutí plnohodnotného vyhlazování hran přes ovladače o něco klesnou fps hlavně ve vyšších rozlišeních, ale nejde o nijak dramatické propady. Do rozlišení 1680 × 1050 px včetne AA a AF stále stačí pomalé karty na úrovni GeForce 9600 GT, do 1920 × 1200 jen o maličko silnější na úrovni Radeonu HD 4830 či GeForce série 9800.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama