ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 6. 2009 16:00 85

Seznam kapitol

1. Engine aneb Operace Flashoint stále žije 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily 4. Výsledky grafických karet na střední detaily 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr 9. Galerie ingame screenshotů

Na nové pokračování české válečné hry Operation Flashopoint a ArmA se určitě těší snad každý český a slovenský hráč válečných akcí. Ale je vůbec na co se těšit? Co se týče hardwarových nároků, není ArmA 2 rozhodně pro každého. Vynikající grafika je totiž vykoupena opravdu pekelnými nároky.

Reklama

Terrain detail

 Terrain Detail Normal/Very low
i Zdroj: PCTuning.cz
Terrain Detail Normal/Very low

Terrain detail úplně vypne veškerou vegetaci na zemi jako jsou různé trávy a malé křoví, čímž hra ztratí obrovský kus své krásy. Vliv na výkon je však překvapivě malý, pouze v řádu jednotek fps.

Objects detail

 Objects Detail Normal/very low
i Zdroj: PCTuning.cz
Objects Detail Normal/very low

Objects detail nastavuje detailnost většiny prvků ve hře. Například tráva je při nižším nastavení daleko řidší, váš stín o kus jednodušší a podobně. Vliv na výkon je malý.

Shadow detail

 Shadow Detail very high/disabled
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Detail very high/disabled

Dynamické stíny jsou velmi efektní a jejich snížením, případně úplným vypnutím grafice hodně ublížíte. Úplným vypnutím stínů si pomůžete o 3-5 snímků za sekundu.

Maximální x minimální nastavení


Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením hry je jedním slovem obrovský. Z jedné z nejlepších grafik dneška se rázem stane hra stará několik let. Na druhou stranu i framerate vyletí až neuvěřitelně. Některé nastavení totiž snižují i nároky na procesor (částečně se omezí fyzika a podobně), takže jsem se rázem dostal z 30 fps při základních detailech na 60 fps při minimálních.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama