Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem
F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.2.2009
F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem

Konečně jsme se dočkali druhého dílu hororové akční hry F.E.A.R., která by měla oživit žánr fps v nadcházejícím jaru, které obvykle nebývá na herní pecky zrovna bohaté. Je tedy pravděpodobné, že téměř každý milovník žánru fps tuto hru zkusí. V dnešním článku se proto podíváme, jaký počítač budete pro hraní hry potřebovat.


Water Resolution

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem

Water Resolution velmi mírně upravuje kvalitu vody. Nastavení má malý vliv na výkon, rozdíl mezi nejvyšším a nejnižším nastavením je dva snímky za sekundu.

Texture Level of detail

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem
Textury maximum (po najetí myší se zobrazí minimální nastavení)

Rozlišení textur má na vzhled hry obrovský vliv. Při nižších rozlišeních je vše rozmazané, dokumenty na zemi jsou nečitelné a například i vaše zbraň a ruce jsou hrozně rozmazané. Také vliv plynulost hry je měřitelný, nikoliv však velký, cca 5 fps.

Enable shadow

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem
Shadows on (po najetí myší se zobrazí off)

Toto nastavení povolí, nebo úplně zakáže stíny. Nastavení má na hru pochopitelně velký vliv, protože F.E.A.R. je temný a založený na hře světla a stínu. Vliv na výkon je však téměř neměřitelný.

Light detail

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem
Light detail maximum (po najetí myší se zobrazí minimální nastavení)

Toto nastavení by mělo vypínat méně důležité zdroje světla a tím snižovat nároky hry. Vhodnou scénu se mi však najít nepodařilo. Také vliv na výkon jsem nezaznamenal.

Shadow detail

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem

F.E.A.R. 2 - novinka se starým enginem
Shadows detail maximum (po najetí myší se zobrazí minimální nastavení)

Shadow detail mění počet stínů ve hře. S nižším nastavením stínů ubývá a nejnižší nastavení zůstanou jen ty nejdůležitější jako stíny velkých stěn a podobně. Vliv na výkon je velmi malý, jen okolo jednoho snímku za sekundu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
208 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 93.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.