Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi | Kapitola 6
Seznam kapitol
Hlavní příval nových počítačových her byl pochopitelně těsně před Vánocemi, kdy vycházely největší pecky. V té době měl vyjít i Mirror's Edge pro PC, který však musel být odložen z důvodu implantace PhysX do hry. Jak to celé dopadlo, jak funguje PhysX a jakou grafickou kartu si pro hru musíte pořídit se dozvíte v našem článku.
Druhým nastavením je kvalita grafiky neboli zkomolené částicové efekty, což v Mirror's Edge znamená hlavně bloom, HDR a podobně.
nejvyšší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)
Na první dvojici obrázků je vidět podstatně menší vliv HDR ve hře.
nejvyšší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)
Daleko menší oslnění sluncem je patrné také z druhé dvojice screenů.
nejvyšší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)
Na poslední dvojici screenů se nastavení částicových efektů projevuje rozmazáním hry při rychlém pohybu.
Vliv na výkon
Vliv na plynulost hry je u částicových efektů podobný jako u nastavení textur a to ziskem okolo 10 % snímků za sekundu pokud nastavíte nejnižší možné nastavení.