Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.1.2009
Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi

Hlavní příval nových počítačových her byl pochopitelně těsně před Vánocemi, kdy vycházely největší pecky. V té době měl vyjít i Mirror's Edge pro PC, který však musel být odložen z důvodu implantace PhysX do hry. Jak to celé dopadlo, jak funguje PhysX a jakou grafickou kartu si pro hru musíte pořídit se dozvíte v našem článku.


Mirror\'s Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi

Druhým nastavením je kvalita grafiky neboli zkomolené částicové efekty, což v Mirror's Edge znamená hlavně bloom, HDR a podobně.

Mirror\'s Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
nejvyšší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)

Mirror\'s Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
nejnižší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)

Na první dvojici obrázků je vidět podstatně menší vliv HDR ve hře.

Mirror\'s Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
nejvyšší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)

Mirror\'s Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
nejnižší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)

Daleko menší oslnění sluncem je patrné také z druhé dvojice screenů.

Mirror\'s Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
nejvyšší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)

Mirror\'s Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
nejnižší nastavení částicových efektů (pro zvětšení klikněte)

Na poslední dvojici screenů se nastavení částicových efektů projevuje rozmazáním hry při rychlém pohybu.

Vliv na výkon

Vliv na plynulost hry je u částicových efektů podobný jako u nastavení textur a to ziskem okolo 10 % snímků za sekundu pokud nastavíte nejnižší možné nastavení.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
297 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 134.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.