Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi | Kapitola 5
Seznam kapitol
Hlavní příval nových počítačových her byl pochopitelně těsně před Vánocemi, kdy vycházely největší pecky. V té době měl vyjít i Mirror's Edge pro PC, který však musel být odložen z důvodu implantace PhysX do hry. Jak to celé dopadlo, jak funguje PhysX a jakou grafickou kartu si pro hru musíte pořídit se dozvíte v našem článku.
Kvůli portu z konzolí má Mirror's Edge jen velmi málo nastavení grafiky. První volbou jsou Detaily neboli nastavení textur. Na výběr máte širokou škálu od nejnižší po nejvyšší, ale rozdíly nejsou velké.
nejvyšší nastavení textur (pro zvětšení klikněte)
Na první dvojici screenů je rozdíl jen v nápisech na vrtulníku.
nejvyšší nastavení textur (pro zvětšení klikněte)
Také při pohledu na město jsou detaily pouze kosmetického charakteru a abyste je poznali, musíte oba obrázky srovnat.
nejvyšší nastavení textur (pro zvětšení klikněte)
Nakonec ještě třetí dvojice obrázků. Na té jsou rozdíly ještě nepatrnější. Je to kouř na obloze a okna na levé budově.
Vliv na výkon
Vliv tohoto nastavení i přes vyloženě kosmetické změny patrný je. U GeForce 9800 GTX+ jsem rozdíl mezi nejlepším a nejhorším nastavěním naměřil okolo 8 fps, tedy cca 10 % snímků za sekundu navíc.