Všichni ta rčení známe: Cesta do pekla je lemována dobrými úmysly a katastrofa je většinou sekvence naprosto rozumných rozhodnutí. Platí to i při vývoji hardwaru, kde se několikrát staly katastrofy, které dnes jen těžko pochopíme.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Ve dnech 4. 10. až 6. 10. se odehrál v pražské Paralelní Polis další ročník hackerského kongresu #HCPP19 s podtitulem Opt-out. Jak ale vystoupit z nevyžádaných služeb, které musíme poskytovat státu a stát je vnucuje nám?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Wargaming.net se rozhodl po bitvách na souši, moři i ve vzduchu trochu zariskovat a finančně podpořil projekt menšího studia Mad Head Games z Bělehradu. Ti měli na svém kontě donedávna hlavně indie hry typu Hidden objects, láska k Diablu je ale donutila stvořit podobnou hru. Neukouslo si indie studio příliš velké sousto?
čtěte dále | autor : Jan Preclík |
 
Někdo v ní nakupuje rád, někdo ji nesnáší kvůli zelenému skřetovi, ale je to fenomén, který znají všichni. Alza vznikla v roce 1994 a tento víkend slaví 25 let své existence. Historicky to není úplně přesně, výročí je až na konci listopadu, ale když plánujete tábořit venku na ostrově Štvanice, je pro oslavu začátek října lepší než začátek prosince!
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Poté, co byla zavedena směrnice GDPR, aneb jak já ji nazývám „ode dneška budete do nekonečna potvrzovat nastavení cookies“, se blíží implementace další směrnice – PSD2. Ta má zabezpečit naše platby tak, že je budete muset potvrzovat biometricky. Příjemným bonusem bude to, že se bude vědět, kdo a za co platil.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Když jsem procházel sbírky, připadalo mi, že dlouhodobě nejlepší vyhlídky na přežití mají kapesní počítače. Běžely na klasické baterky, netopily, neměly zdroje, ve kterých by odcházely kondenzátory... Ale s příchodem nových baterií se ale vyhlídky hardwaru na přežití začínají radikálně měnit.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
První generace prostředků umožňujících přístup k virtuální realitě širokému publiku se pozvolna odebírá do důchodu a o své místo na výsluní se pere generace druhá. Jak se zadařilo týmu „otců zakladatelů“ z Oculusu s jejich novými brýlemi za čtrnáct tisíc? Přichází vám na mysl, zda ten nesmysl má konečně smysl?
čtěte dále | autor : Jan "Fucida" Schrenk |
 
Náš největší výrobce 3D tiskáren, Prusa Research, nás pozval k pokusu o překonání Guinnessova rekordu v počtu současně tisknoucích 3D tiskáren. Přišli jsme jenom udělat reportáž. A tiskáren tam bylo dost, ale došli jim pozorovatelé, takže jsme se poněkud nečekaně sami stali účastníky akce!
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Je to skutečně sisyfovská práce: Je jedno, jak dlouho mluvíte o tom, že hry nevedou k násilí, ale až se zase něco stane, tak s tím opět někdo přijde. Násilí plodí násilí. Násilné hry dělají z lidí násilníky. Co se ve hrách naučíš, při masakru v nákupním centru jako když najdeš. Znova a znova a znova.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Nová F1 2019 po letech očekávání konečně přidává podporu pro DirectX 12. Pomáhá k vyššímu výkonu kartám Radeonům i GeForce. Spolu s tím přišla vypilovanější a dobře optimalizovaná grafika se stále nízkými nároky. Podíváme se, jak potrápí F1 2019 hardware a jak si v této hře vedou starší i moderní grafické karty.
čtěte dále | autor : Adam Vágner |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 83
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.