I když jsme do nového roku vstoupili teprve před pár dny, herní menu na následujících dvanáct měsíců mají vývojáři a herní vydavatelé velkých AAA titulů už dlouho pečlivě naplánované. Nadcházející rok potěší hlavně příznivce akčněji a hororověji laděných her. Na jakých novinkách si tedy v roce 2017 pochutnáme?
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
V sedmdesátých letech se zdálo, že to, co odliší počítače pro profesionální použití, bude jejich modulární koncepce. Představa modularity se měnila, jednou šlo opravdu o moduly, jindy o komponenty usazované do slotů a jindy zase o externí zařízení, využívající vysokorychlostní připojení. Dnes se ale zdá, že modularita definitivně zmizí.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Hrozně rád bych uplynulý rok pochválil za řadu inovací, které přinesl. Neřekl bych, že šlo o inovace naprosto revoluční, ale konečně se ve velkém začaly prodávat kvalitní sety pro VR a také drony se opravdu hodně zlepšily. Přicházejí stále chytřejší hračky a zařízení. Kazí mi to ale jeden významný negativní faktor: Ceny.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Terorismus je skvělou záminkou pro utáhnutí otěží. O tom nás poučuje nejen George Orwell ve svých dystopiích, Terry Gilliam ve své bizarní komedii Brasil (1985), ale také realita našich dní. Přísnější podmínky pro vlastnění zbraní! Více kamer! Více dohledu nad internetem!
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Pokud se jako vývojáři rozhodnete vydat svou hru na Steamu, musíte projít tzv. „Steam Greenlight“, schvalovacím procesem komunity, která svými hlasy vyjádří, zdali má o vaši hru zájem. Steam Greenlight od svého vzniku v roce 2011 prošlo více jak 10 000 her, z čehož byla i řada českých projektů. A právě o nich si můžete přečíst v tomto článku.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Každý rok si kladu tu samou otázku: Co pěkného pod stromeček pro mě, pro rodinu a pro známé? Někdy jsou volby jednodušší, jindy složitější. Letos jsou vcelku příjemně počítačové. Pro malé a hlavně pro ty velké je v obchodech spousta hraček, které by chtěl dostat snad každý z nás, a tipů je tolik, že to bude chtít pěkně naditou peněženku!
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Studené zimní večery se prodlužují a hráči mají zase více času na hraní. Pokud se i vy rádi zastavíte u nějaké dobré hry a k tomu, abyste se bavili, nevyžadujete jen vybrané AAA tituly, můžete se inspirovat uvnitř tohoto článku. Najdete v něm seznam těch nejlepších nových kousků z nezávislé herní produkce.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Pokračování hackerské akce Watch Dogs 2 je zde a my se rozboru podíváme na technickou stránku hry. Ukážeme si vliv jednotlivých detailů na výkon a kvalitu obrazu. Zkusíme i další vylepšení kvality přes ovladače grafické karty. Také uvidíte, jaké detaily je třeba omezit na grafických kartách, které mají méně videopaměti.
čtěte dále | autor: Petr Diviš |
 
Kde kdo si láme hlavu nad tím, proč se trh s počítači propadá. Měl bych pár nápadů, protože jsem nedávno musel upgradovat. Není to moc často, netrpím syndromem trvalého mírného vylepšování, ale občas se rozhodnu začít dělat něco, co se starým PC nešlo, jako je třeba práce s videem. A pak se nestačím divit, jak to leze do peněz...
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
„Přijeli kolotočáři! A mají tam videohry!“ To byla pro nás kluky v 80. létech jedna z nejzajímavějších informací, kterou jsme se mohli dozvědět. Maringotku s videohrami jsme obvykle zcela zaplnili a na videoherní automaty se stály fronty. Škemrání doma o další a další koruny se stalo každodenním sportem. Jak se rodily arkádové automaty?
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 9 z 66
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.