Téměř 1200 čtenářů zodpovědělo tři jednoduché otázky týkající se válečné historie, a zúčastnilo se tak naší soutěže o deset originálek vynikající válečné strategie. Dnes si konečně vylosujeme vítěze. Správně odpověděla drtivá většina soutěžících, jen jeden z vás neměl správně ani jednu odpověď.
čtěte dále | autor : Redakce PCT |
 
V poslední době se sice mluví hlavně o DirectX 11 updatu pro Crysis 2, ten však není ani zdaleka první hrou, která podobný opravný balík dostala. Před pár týdny se ho dočkala také strategie Shogun 2 ze série Total War. Hlavními přínosy opravného balíku jsou podpora vyhlazování, lepší stíny, teselace a také podstatně lepší celková optimalizace hry.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Soutěžte s námi o jednu z nejlepších multiplayerových válečných strategií současnosti. Má krásnou grafiku, svižné herní tempo a povedenou umělou inteligenci. Odpovězte nám na tři soutěžní otázky z válečné historie a můžete ji mít doma. Šance jsou veliké, soutěžíme celkově o deset originálek!
čtěte dále | autor : Redakce PCT |
 
Zatímco grafika jde ve hrách neustále pomalu kupředu, fyzika už nějaký ten pátek přešlapuje na místě. Všechny fandy ničení proto jistě potěší nový díl série Red Faction s výstižným podtitulem Armageddon, který nabízí fyziku doslova k pohledání. Zničit lze takřka cokoliv, grafika je také výborná a přehnané nejsou ani hardwarové nároky.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Ačkoliv tomu téměř nikdo nevěřil, po téměř patnácti letech vývoje jsme se dočkali vydání Duka Nukema s podtitulem Forever. Během let hra mnohokrát změnila technologii a nakonec i vývojářské studio. Jaký je tedy výsledek? Stručně řečeno, hra používá už v roce 1998 slíbený Unreal engine, ovšem v poněkud jiné verzi.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Kvalitních závodních her není nikdy dost a na špičce v oboru jsou bezesporu tituly od Codemasters. Po DiRT 2 a F1 2010 tak nyní přichází na rallye zaměřený DiRT 3. Po technické stránce se od svých sourozenců liší jen minimálně, hra je opět postavena na EGO enginu. Těšit se tak můžete na vynikající grafiku s přijatelnými hardwarovými nároky.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
V dnešní soutěži máte jedinečnou možnost vyzkoušet si práci redaktorů našeho magazínu. Pokud splníte všechny podmínky a budete vybráni, zašleme vám základní desku, výkonný procesor a můžete se pustit do testování. Nejlepší na tom všem je to, že MSI vám nadupadnou základní desku a procesor ponechá.
čtěte dále | autor : Mirek Kočí |
 
První Zaklínač se stal v žánru RPG klenotem a dvojka jde dle ohlasů v jeho stopách. Po úspěchu prvního dílu si navíc vývojáři dali na hře záležet i po technologické stránce. Těšit se tak můžete na zbrusu nový engine se skvělou vizuální stránkou, logicky však počítejte i s vysokými nároky na váš počítač. Kde změnit nastavení pro co nejvyšší výkon?
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Ačkoliv jsme krásy Source enginu mohli v Half-Lifu 2 poprvé obdivovat už před sedmi roky, vývojáři z Valve jej dodnes pravidelně updatují a také na něm vydávají nové hry. A věřte nebo ne, nejde o žádné béčkové tituly, ale například o Portal 2, letos zatím nejlépe hodnocenou hru. Má dnes takto stará technologie vůbec šanci?
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
PrvníPředchozí61626364656667686970NásledujícíPoslední

Strana 70 z 80
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.