PC verze psychologického thrilleru Alan Wake to měla od začátku těžké. Ačkoliv ji Microsoft coby vydavatel nejprve úplně zrušil, nakonec jsme se s dvouletým zpožděním proti Xboxu 360 přeci jen dočkali. Je však po takové době vůbec o co stát? No to si pište! PC verze hry vypadá báječně a vrásky na čele vám budou dělat jen vysoké hardwarové nároky.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Počátek roku nikdy nepatří k obdobím, kdy by vycházely nejočekávanější tituly. V únoru se už trh začal pomalu hýbat a dorazily první očekávané novinky. Patří sem například i druhý díl temné střílečky The Darkness. V recenzích sbírá vysoká hodnocení a zajímavá je i technická stránka: hra je totiž zpracovaná v komiksové grafice.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Když jsme začátkem roku vymýšleli anketu na hlavní stránku, napadla nás úžasná otázka – kterou hru považujete za tu úplně NEJ v uplynulém roce? Jenže ouha, do formuláře jde dát jen 12 odpovědí, a to je prostě zoufale málo. Slovo dalo slovo, sehnali jsme pár drobných cen a připravili vůbec první anketu PCTuningu o nejlepší hru roku 2011.
čtěte dále | autor : Redakce PCT |
 
Najít v žánru MMORPG technologicky špičkovou hru není snadné. S nadějemi jsme proto vzhlíželi ke Star Wars: The Old Republic. Ačkoliv naše očekávání nebyla úplně naplněna, jsme spokojení. Nižší detailnost vynahrazuje originální, variabilní prostředí s nízkými hardwarovými nároky a skvělá hratelnost.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Série Serious Sam se v poslední době na obrazovky počítačů vracela v podobě HD remaků původních her. Nakonec jsme se přeci jen dočkali plnohodnotného pokračování. Postaveno je na vylepšené verzi již vyzkoušeného HD enginu a ačkoliv běží „jen“ pod rozhraním DirectX 9.0c, vypadá vážně parádně.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Ačkoliv od vydání prvního dílu Assassin's Creed uplynuly už více než čtyři roky, i čtvrté pokračování série běží na stále stejné technologii. O to větší bylo naše překvapení při zjištění, že vizuální stránka hry ani tentokrát nevypadá vůbec špatně. Hardwarové nároky naopak nejsou nijak vysoké a zahrají si i majitelé starších sestav.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Fyzikální engine PhysX stále žije. Ačkoliv se poslední AAA hra podporující GPU verzi PhysX objevila už před víc jak rokem, nVidia o něm dává opět vědět. Vyšlo totiž pokračování Batmana s podtitulem Arkham City. PhysX navíc není jediným technologickým lákadlem hry postavené na starším Unreal enginu 3. Těšit se můžete i na efekty DirectX 11!
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Série budovatelských strategií Anno se s aktuálním dílem 2070 poprvé odehrává v budoucnosti. Technická stránka tomu sice na první pohled sice neodpovídá a hra používá stejný engine jako předchůdce Anno 1404, druhý pohled je však daleko lepší. I tentokrát Anno vypadá úchvatně a řadí se k nejlépe vypadajícím strategiím současnosti.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Vánoce jsou určitě svátky klidu, míru a rodinné pohody... na druhou stranu, proč se při tom kousat nudou ;-) Prošli jsme tituly vydané v tomto pomalu už končícím roce, odházeli odpad a sestavili žebříček toho nej nej, co stojí za váš čas. V následujících sedmi kapitolách vám ukážeme celkem 36 her, mezi kterými si určitě vyberete!
čtěte dále | autor : Jan Troška |
 
Vynecháme-li Shift, nepatřily poslední díly série Need for Speed k vizuálně nejlepším hrám. S pokračováním The Run se to mění. Hra totiž používá engine z nedávno vydaného Battlefieldu 3 a vypadá opravdu skvěle. Jen někdo z tak trochu nepochopitelného důvodu zapomněl vypnout konzolový zámek 30 fps a povolit vyhlazování hran...
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
PrvníPředchozí61626364656667686970NásledujícíPoslední

Strana 70 z 83
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.