Když před rokem vyšla ArmA 2, vzbudila hra menší pozdvižení. Na jednu stranu nabídl český vojenský simulátor opravdu vynikající grafiku, ta ale byla vykoupena opravdu krutými hardwarovými nároky. Nyní se na trh dostal samostatný datadisk, který slibuje lepší optimalizaci, což můžeme už v úvodu potvrdit.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Vydání očekávaného StarCraftu II je za dveřmi a my dostali možnost otestovat těsně před vydáním hotovou hru. Jako vždy se zaměříme na engine, benchmarky grafických karet i procesorů a dáme vám pár tipů, kterými nastaveními lze snadno vymáčknout nějaký ten snímek za sekundu navíc. Vyplatilo se dlouhé čekání na druhý díl?
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Pátý díl seriálu o Unreal Development Kitu se tentokrát zaměří na další podstatnou součást balíku a tou je animační editor Matinee. Díky němu můžete rozpohybovat všechny možné i nemožné objekty a ze statických scén udělat zase něco o krůček víc profesionálního. Začneme s jednoduchými pohyby cíle a postupně náš záběr rozšíříme.
čtěte dále | autor : Aleš Ulm |
 
Ve čtvrté části seriálu o Unreal Development Kitu si posvítíme na skriptovací editor Kismet. Díky němu lze ve hře vytvářet nejrůznější události, určovat jak budou objekty reagovat na vaše počínání a vůbec určovat, jak bude hra fungovat. Je to mocný nástroj, který je ale překvapivě jednoduchý i díky přehlednému vizuálnímu zpracování vazeb.
čtěte dále | autor : Aleš Ulm |
 
Ačkoliv patří léto k obdobím, kdy příliš nových kvalitních her nevychází, dá se čas od času přeci jen nějaký ten zajímavý titul objevit. Patří mezi ně rozhodně arkádová závodní hra Blur. My vám proto přinášíme její hardwarový rozbor, ve kterém se podíváme, jaké železo budete potřebovat, abyste si tuto hru mohli užít v nejvyšší kvalitě.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Ve třetí části našeho výukového seriálu o Unreal Development Kitu si probereme práci v Content Browseru, řekneme si něco o assetech, jejich uspořádání a naučíme základy práce s texturami. Povíme si i něco málo o samotných 3D modelech, jejich variantách a potom samozřejmě i jejich umístění ve 3D scéně.
čtěte dále | autor : Aleš Ulm |
 
Ve druhé části našeho výukového seriálu o Unreal Development Kitu si probereme tvorbu základních objektů a jejich spojování do větších celků. Vytvoříme si dvě jednoduché místnosti a spojíme je pěkně chodbou. Dále se podíváme na základy osvětlení objektů a řekneme si něco o tom, jak světlo ve 3D scéně funguje.
čtěte dále | autor : Aleš Ulm |
 
Výkonné procesory, nadupané grafické karty, rychlé disky. A k čemu to všechno potřebujeme? Samozřejmě ve většině případů pro hry, které mají stále větší a větší nároky. A co takhle si to ale pro jednou vyzkoušet z druhé strany? V našem seriálu vám dáme šanci se naučit základy, díky kterým budete moci jednoduchou hru vytvořit i vy!
čtěte dále | autor : Aleš Ulm |
 
Pokud máte rádi řecké pověsti, určitě už netrpělivě očekáváte nový snímek Souboj Titánů. Pro naše čtenáře jsme připravili zajímavou soutěž, ve které jste mohli soutěžit o lístky na 3D verzi filmu a další pěkné ceny. Vylosovali jsme tři vítěze, kteří dostanou vedle lístků i další výhry s motivy filmu.
čtěte dále | autor : Václav Vlček |
 
Pokud máte rádi řecké pověsti, určitě už netrpělivě očekáváte nový snímek Souboj Titánů. Pro naše čtenáře jsme připravili zajímavou soutěž, ve které můžete soutěžit o lístky na 3D verzi filmu a další pěkné ceny. Stačí odpovědět na dvě jednoduché otázky s trochou štěstí už můžete za týden vyrazit do kina!
čtěte dále | autor : Václav Vlček |
 
PrvníPředchozí61626364656667686970NásledujícíPoslední

Strana 69 z 75
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.