Ačkoliv měla nVidia s fyzikálním enginem PhysX velké plány a chtěla jeho GPU akcelerovanou verzi dostat do množství PC her, reálný stav je podstatně horší. Jedinou větší hrou s GPU PhysX byla loni Mafia 2 a špatná je situace i letos. Na podzim ale snad přijde nový Batman a před ním ještě nedávno vydaná Alice: Madness Returns.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Líbila se vám nadupaná grafika GeForce GTX 560 Twin Frozr II/OC v naší nedávné recenzi, ale povzdechli jste si nad její cenou? Teď ji můžete mít úplně zadarmo. Tchajwanský výrobce do soutěže věnoval navíc ještě jednu grafickou kartu a také základní desku pro procesory Sandy Bridge.
čtěte dále | autor : Mirek Kočí |
 
Třetí pokračování F.E.A.R.u nabízí více akce a méně hororového obsahu, než tomu bylo v předchozích dílech. To je dané mimo jiné tím, že za vývojem už totiž nestojí slavné studio Monolith. Se změnou vývojářů navíc přišel také jiný engine. Z něj PC hráči pravděpodobně nadšeni nebudou, je totiž optimalizovaný především pro konzole.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Téměř 1200 čtenářů zodpovědělo tři jednoduché otázky týkající se válečné historie, a zúčastnilo se tak naší soutěže o deset originálek vynikající válečné strategie. Dnes si konečně vylosujeme vítěze. Správně odpověděla drtivá většina soutěžících, jen jeden z vás neměl správně ani jednu odpověď.
čtěte dále | autor : Redakce PCT |
 
V poslední době se sice mluví hlavně o DirectX 11 updatu pro Crysis 2, ten však není ani zdaleka první hrou, která podobný opravný balík dostala. Před pár týdny se ho dočkala také strategie Shogun 2 ze série Total War. Hlavními přínosy opravného balíku jsou podpora vyhlazování, lepší stíny, teselace a také podstatně lepší celková optimalizace hry.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Soutěžte s námi o jednu z nejlepších multiplayerových válečných strategií současnosti. Má krásnou grafiku, svižné herní tempo a povedenou umělou inteligenci. Odpovězte nám na tři soutěžní otázky z válečné historie a můžete ji mít doma. Šance jsou veliké, soutěžíme celkově o deset originálek!
čtěte dále | autor : Redakce PCT |
 
Zatímco grafika jde ve hrách neustále pomalu kupředu, fyzika už nějaký ten pátek přešlapuje na místě. Všechny fandy ničení proto jistě potěší nový díl série Red Faction s výstižným podtitulem Armageddon, který nabízí fyziku doslova k pohledání. Zničit lze takřka cokoliv, grafika je také výborná a přehnané nejsou ani hardwarové nároky.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Ačkoliv tomu téměř nikdo nevěřil, po téměř patnácti letech vývoje jsme se dočkali vydání Duka Nukema s podtitulem Forever. Během let hra mnohokrát změnila technologii a nakonec i vývojářské studio. Jaký je tedy výsledek? Stručně řečeno, hra používá už v roce 1998 slíbený Unreal engine, ovšem v poněkud jiné verzi.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
PrvníPředchozí61626364656667686970NásledujícíPoslední

Strana 69 z 79
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.