Mirror's Edge - NVIDIA PhysX konečně v praxi
Hlavní příval nových počítačových her byl pochopitelně těsně před Vánocemi, kdy vycházely největší pecky. V té době měl vyjít i Mirror's Edge pro PC, který však musel být odložen z důvodu implantace PhysX do hry. Jak to celé dopadlo, jak funguje PhysX a jakou grafickou kartu si pro hru musíte pořídit se dozvíte v našem článku.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Téměř denně sedím deset až dvanáct hodin u počítače a pracuji. Mám v něm výkonnou grafickou kartu NVIDIA GTX 280, rychlý quadcore procesor a hromadu RAM, ale přesto na něm nehraji hry. Pokud chci relaxovat, pouštím si zásadně Xbox 360.
čtěte dále | autor : Radek Hulán |
 
Na počítačovou verzi konzolové pecky Grand Theft Auto IV, která se s velkou pravděpodobností stane nejlepší hrou tohoto roku, se asi těšila většina z vás. Hra však kromě obsahu překvapila ještě něčím. Tím jsou neuvěřitelné hardwarové nároky, které posílají do kolen i ten nejlepší současný hardware. A právě o tom bude dnešní článek.
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Po předchozích článcích zabývajících se vývojem her tu máme další, ve kterém se zaměříme tvorbu vizuální podoby hry. Jako hnací motor veškeré grafiky si pro náš projekt vybereme průměrně výkonný 3D engine podporující většinu moderních funkcí, na který zároveň není potřeba vyloupit banku, popřípadě rozprodat polovinu párových orgánů našeho týmu.
čtěte dále | autor : Karel Šamonil |
 
Takže, kde jsme to minule skončili? Aha, jistě. Náš úžasný projekt má zelenou. Podařilo se nám zajistit finance, nějaká ta preprodukce už je hotová a tým nedočkavě čeká, aby všechny ty skvělé nápady začal přenášet do reality. Vidina vlastních tropických ostrovů a renomé hodného rockových hvězd je téměř hmatatelná. Tedy vzhůru do práce...
čtěte dále | autor : Aleš Ulm |
 
Občas až neuvěřitelné tempo vývoje hardware dnešních počítačů má v podstatě jeden hlavní důvod. Vedle honby výrobců za dalším a dalším ziskem jsou to hlavně nároky moderních her. Ty si žádají stále novější a výkonnější počítače, po kterých všichni tak prahneme. Ale jak taková hra vlastně vzniká? Kdo jsou ti vývojáři a co vlastně dělají?
čtěte dále | autor : Aleš Ulm |
 
Ano, hra Crysis, která svými obrovskými výkonovými nároky předznamenává krizi hardware současných PC se pomalu klube na svět (na oplátku za to nabízí neuvěřitelně realistickou grafiku). Datum vydání je stanoveno na 16. listopadu, ale programátoři nenechávají nic náhodě a v rychlosti pilují poslední betaverze a my vám přinášíme exklusivní report nároků na hardware počítače.
čtěte dále | autor : Z. Obermaier |
 
Po dlouhém letním, herním "suchu" se právě v těchto dnech dostává na náš trh skutečně šťavnatá odměna za to horké, letní čekání. Přichází unikátní a graficky nádherný Bioshock. Pokud máte odvahu se ponořit pod vodní hladinu, neváhejte ani moment. Jestli vám ale bude vaše "železo" na tuto hru stačit vám povíme právě nyní.
čtěte dále | autor : Z. Obermaier |
 
Jistě jste to již někdy viděli. AO, 7+, 12+ atd. Takovéto a další podobné značky můžete najít na většině přebalů počítačových her nejen v zahraničí, ale také u nás. Zajímá vás, proč jsou hry klasifikované, kdo a jak je klasifikuje a celá historie ratingu her? Pak je dnešní (a musím podotknout, e velmi rozsáhlý) článek určen právě vám... 
čtěte dále | autor : Tomáš Šulc |
 
Troufám si říci, že snad žádnému z počítačových nadšenců nemohla ujít přítomnost PS3 na českém trhu. Samozřejmě, že ani náš server nezaváhal a obohatil Vás o cenné informace v první recenzi. Dnes se k této konzoli vrátíme, avšak podíváme se na ní z praktického úhlu, kdy se zaměříme na reálné nasazení v domácnosti a ukážeme si, jaké možnosti získá uživatel nákupem této hi-tech hračky poslední generace.
čtěte dále | autor : Kucha |
 
PrvníPředchozí6162636465666768NásledujícíPoslední

Strana 66 z 68
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.