Vedle nákladných AAA titulů, které herní vydavatelé propagují dlouho před vydáním, se na herní scéně pravidelně objevují zajímavé nové hry, které nebyly předem příliš známé, ale s nimiž jsme se dokázali skvěle bavit. V našem dnešním článku proto najdete 12 největších herních překvapení vydaných v zimních měsících (na přelomu 2017/18).
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
Centralizované distribuční služby, jako je Steam, Apple Appstore, Google Play anebo MS Store přinášejí pohodlí a vyšší úroveň bezpečí, ale taky cenzuru distributorem, snížení výdělku výrobců a jiná omezení. Zdálo by se, že jde o krok zpět: Bohužel řada nezávislých malých výrobců softwaru nemá žádné skrupule a v podstatě nás do tohoto modelu tlačí.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Na příští týden pro vás ve spolupráci s Mironetem připravujeme test brutální sestavy s dvojicí špičkových procesorů AMD Epyc 7501, 256 GB paměti a rychlým SSD. Proto jsme pro vás připravili i rychlou čtenářskou soutěž o čelní panel Asus ROG Front Base a poukazy na nákup v e-shopu www.mironet.cz.
čtěte dále | autor : Redakce PCT |
 
Age of Empires mělo původně vyjít už loni na podzim. S přibližně tříměsíčním zpožděním se na naše PC dostal remake klasiky, která pomohla utvářet žánr strategií. Age of Empires: Definitive Edition má hodně co nabídnout, ale obsahuje také podstatné chyby. Přinášíme vám recenzi, která vám všechno podstatné shrne.
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
Kingdom Come: Deliverance prodala za týden více než milion kopií. Zdá se, že překonala „prokletí meče“, podivný fenomén, který přináší zmar, zhoubu a zapomnění herním titulům založeným na šermu a dalších formách kontaktního boje. A zvlášť velký problém to bývá u her, které vidíte z vlastního pohledu.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
KCD je projekt koncepcí hodně radikální. Je to „historické RPG“ z dob Václava IV., bez draků a mluvících stromů – skutečná monstra jsou tu páni šlechtici a král Zikmund, liška ryšavá, který z východních Uher přivezl bratrskou pomoc v podobě rabujících Kumánů. Vy ale nejste zrazený bratr Václav IV., jste obyčejný kovář, který se pokouší přežít.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Technologie je z hlediska spotřebitelů dvousečná: Na jednu stranu chceme, aby věci dělaly to, co chceme a ideálně s naším souhlasem, na druhou stranu je velmi složité vysvětlit, na co které volby slouží a co dělají. Zachází to tak daleko, že se často ani výrobci nesnaží nic vysvětlovat a zákazníky nechají tápat. A možná, že to je nevyhnutelné.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Když se bavíme o umělé inteligenci, většinou se debaty týkají jejího potenciálu, otázky, zda překoná lidskou inteligenci, zda bude někdy zabíjet lidi a takových podobných těžkých filozofických témat. Mimo to ale existuje menší AI, kterou vidíme zatím hlavně v roli osobních asistentů. Je jednodušší, ale budeme se s ní setkávat už brzo a podstatně častěji.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Všichni fanoušci mašinek a strategických her ve stylu Transport Tycoon pozor! Na Steamu se objevil titul, který vás zahřeje u srdce. Jmenuje se Railway Empire a láska k mašinkám z něj vysloveně kape. Recenzi hry v čele s verdiktem jedné oblíbené fiktivní postavy, jež na vláčcích také ujíždí, najdete uvnitř.
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
Playerunknown's Battlegrounds (PUBG) se skoro přes noc stal nejhranější hrou na Steamu, což nenechalo chladného snad žádného z vydavatelů. Nově stanovený žánr Battle Royale v podobě modu dostalo už několik výrazných herních titulů včetně GTA či Minecraftu. Další velké hry vlastní Battle Royale připravují a vznikají i zcela nové.
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 6 z 75
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.