Sniper Ghost Warrior 3 běží na CryEngine, díky kterému má dobré předpoklady mít pěknou vizuální stránku. V rozboru se podíváme na nároky hry. Vyzkoušíme jednotlivé položky detailů a uvidíte také, jak se hra chová na našich testovacích sestavách. Na sestavě AMD tentokráte hra překvapila běží na ní až nečekaně dobře.
čtěte dále | autor: Petr Diviš |
 
Mobilní telefony jsou zvláštní v tom, že jejich podoba už řadu let zůstává fakticky stejná. Jednou mají senzor otisku prstu vepředu, podruhé vzadu, ale základní design už se výrazně nemění. Znamená to, že jsou na konstrukčním plató a nadále není možné jejich design zlepšovat? Máme se už začít připravovat na to, co přijde po nich?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Na fenoménu Modré velryby není zajímavé to, že se objevil, ale jak dlouho trvalo, než se z mainstreamového hororového tématu stal živoucí internetový mem. Internet se totiž už roky ve filmu zobrazuje hlavně ve dvou kontextech: je tam nějaká stránka, kde sledujete skutečný snuff, anebo vražedná hra, která vás zabije, pokud se do ní zapojíte.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Spor o to, jak by měl vypadat srozumitelný zápis algoritmů vhodný pro začátečníky, nikdy neskončil. Na počátku 90. let nás děsily kopenogramy, blokovitý zápis algoritmů, který vyžadoval mnohem více místa a barev, než jakákoliv jeho reprezentace v kódu. S novou generací programovatelných robotů a Blockly od Google se tento koncept ve velkém vrací.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Už vás omrzely střílečky, akční hry, RPG, či závodní hry? Nebo jste dokonce těmto hrám nikdy moc nefandili? Tak to vaše oči zabloudily na ty správné řádky! Nahlédněte s námi na nejlepší tycoony pro stolní počítače a načerpejte inspiraci pro vaše další herní radovánky! Výběr z nejlepších tycoonů následuje!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Před pár dny zbankrotovala firma MadCatz, výrobce originálních periferií. Osudnou se jí stal výlet do nejistého světa software. Před patnácti lety se stalo něco podobného, ale opačného: Microsoft masivně utlumil svoje aktivity v oblasti vývoje hardware a soustředil se na „core business“. Bylo „vzdání se bláznivin“ něco, co Microsoft zachránilo?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
U zrodu moderního ovládání počítačů stál tým odborníků ze společnosti, kterou si dnes s počítači spojuje jen málokdo. Vědci z laboratoří Xeroxu si pohrávali s grafickým rozhraním ovládaným myší v době, kdy Steve Jobs neměl tušení, že bude jednou prodávat Apple s Mac OS a Bill Gates ještě intenzivně pracoval na Basicu pro Altair...
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
YouTube má problém. Na jedné straně nechal vzniknout velkému množství youtubovských hvězd díky tomu, že je nijak nereguloval a platil je z reklamy, kterou nezřídka youtubeři sami pomlouvali. Na druhou stranu se zadavatelům reklamy přestává líbit, že se jejich reklamy objevují vedle obsahu, se kterým nesouhlasí.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V dnešním rozboru se podíváme na velmi očekávanou hru Mass Effect Andromeda. BioWare v tomto nejnovějším titulu využilo pro tuto sérii nový engine Frostbite. Podíváme se jak hra vypadá po technické stránce a zhodnotíme kvalitu grafiky. A jako vždy vyzkoušíme jednotlivá nastavení detailů a jejich vliv na výkon.
čtěte dále | autor: Petr Diviš |
 
Nedávno jsem vám představil hry a pár aplikací, které, až na výjimky, naplno využívají virtuální realitu s pohybovými ovladači. Na základě diskuze jsem vyslyšel vaše přání v komentářích a více se zaměřil i na hry nabízející seated experience, tedy hraní v sedě, které také skýtá nemalou porci zábavy.
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 6 z 66
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.