Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Rage 2: mariňák z Dooma ve světě Mad Maxe – a funguje to!
Rage 2: mariňák z Dooma ve světě Mad Maxe – a funguje to!
autor: Jan Preclík , publikováno 13.5.2019
Rage 2: mariňák z Dooma ve světě Mad Maxe – a funguje to!

Tak jsme se dočkali. Po osmi letech přichází Avalanche studios ve spolku s ID Software s druhým dílem postapokalyptické singleplayerovky Rage, brutální akční FPS hry s prvky RPG. Zbystřit by měli fanoušci devadesátek a pecek jako Doom a Mad Max, tato hra je totiž jejich perfektním průsečíkem. A výsledkem je šílená jízda, která stojí za to!


Tato vylepšení jsou těmí nejzásadnějšími, které lze ve hře získat. Odemknou se splněním prvních questů tří hlavních zadavatelů. K nákupu jednotlivých dovedností se používají takzvané Project points (projektové body), které získáváte se získáváním zkušeností a levelováním, tedy zvyšováním své úrovně u vašich spojenců.

V menu je k dispozici také náhled, jaké mise plnit, abyste zvyšovali úroveň u jednotlivých spojenců. I na minimapě se barevně odlišují. Získané projektové body můžete uplatnit v jakémkoli stromu bez ohledu na to, od koho jste je díky levelování dostali.

Rage 2: mariňák z Dooma ve světě Mad Maxe – a funguje to!

Lily Prowley – Basic project

Základní projekt má na povel Lily Prowley, dcera zesnulé vůdkyně rangerů. Tímto stromem dovedností disponujete prakticky od začátku. Jelikož se jedná o základní strom, odemčení jednotlivých skillů stojí pouhý jeden bod. Není totiž rozdělen do jednotlivých „tiers“ (stupňů) jako u ostatních projektů, kde se odemčení prodraží. K jeho úplnému odemčení stačí tedy pouhých pět bodů, které nasbíráte doslova, než řeknete „borůvkový koláč“.

Projekt „Vehicles“ vám odemkne první vozidlo Phoenix a zpřístupní vám menu s jednotlivými vozidly. „Unlocked overdrive multiplier“ zvyšuje násobič Overdrive režimu (jakýsi režim berserker módu) na 10×, což podstatně prodlouží vaše vražedné běsnění. Díky „Grenade arc projection“ uvidíte trasu granátu před hodem, „Overdrive magazine refill“ skill umožní bleskové přebíjení zbraně během zuřivého běsnění. A konečně díky „Vehicles extension“ projektu můžete ukládat v garáži vozidla, která v pustině najdete. Ta pak můžete snadno přivolat a využít je k průzkumu pustiny.

Rage 2: mariňák z Dooma ve světě Mad Maxe – a funguje to!

John Marshall – Kill & Destroy – fialové mise

Zkušenostní body u Marshalla obdržíte za zabíjení obřích mutantů, likvidaci úkrytů banditů, mutantských líhní a za vyčištění nepřátelských jednotek kolem prostorů Arch.

Marshallův projekt se zaměřuje, jak je z názvu patrné, na stvoření ultimátního ničitele. Jelikož upgradů v hlavních projektech je okolo dvaceti, popíšu je velmi stručně. Díky Marshallovi unesete mnohem víc nabojů, vaše postava bude o 30 procent rychlejší, zvýší šance na kritické zásahy, umožní přebíjení během běhu, zvýší rychlost přebíjení nebo výměny zbraní.

Rage 2: mariňák z Dooma ve světě Mad Maxe – a funguje to!

Loosum Hagar – Capture & Control – žluté mise

Získávání zkušeností od Loosum Hagar zajistíte ničením punkerských benzínových stanic, otevíráním uzavřených cest, likvidací strážných věží Authority a jejích konvojů a zneškodňováním nepřátelských elektráren.

Za získané body pak u Loosum odemknete možnost kraftování věcí, získáte slevy v obchodech, častější návštěvy pojízdných obchodníků a vylepšíte dovednost boje s futuristickými „Wingstick“ bumerangy. Vzhledem k tomu, že nenabízí žádný razantní upgrade postavy, jsem většinu vyšších úrovní tohoto projektu začal upgradovat až v druhé polovině hry.

Rage 2: mariňák z Dooma ve světě Mad Maxe – a funguje to!

Dr. Kvasir – Search & Recover – zelené mise

Dr. Kvasir se zabývá zejména technologií nanotritů, s čímž také souvisí zvyšování jeho úrovně. Zkušenostní body tak získáváte za plnění misí souvisejících s objevováním arch a archových beden, padlých rangerů nebo sběru feltritu z dopadlých meteoritů. Feltrit je surovina užitečná k léčení a odemykání dalších úrovní zbraní a Nanotritových upgradů.

Dovednostním stromem dr. Kvasira doporučuji začít, má totiž zásadní dovednost, která vám umožní každou lokaci dokonale vyčistit. Abyste si ji totiž mohli na mapě odškrtnout, nestačí ji jen vybojovat. Musíte v ní najít všechny truhly s lootem a data pady. Ty jsou kolikrát tak zapeklitě schované, že máte problém je odhalit i s radarem, který je možné pomocí Kvasirova projektu odemknout, natož bez něj. Kromě truhel a data padů detekuje i mimozemskou surovinu feltrit a špionážní drony. Bez detekčního radaru, který je podmíněn skillem, byste se museli později na již jednou zahrané lokace vracet. Z dalších skillů z tohoto stromu stojí za zmínku například feltrite magnet, díky kterému automaticky seberete tuto surovinu z padlých nepřátel.

Rage 2: mariňák z Dooma ve světě Mad Maxe – a funguje to!



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
27 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.