Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace
Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace
autor: Miroslav Ježek , publikováno 15.6.2017
Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace

Většina hráčů očekávala od speciální edice velká vylepšení, opravené chyby a hlavně kvalitní grafiku. Ta sice byla trochu vylepšená, ale bez mohutných úprav se neobejde. Tento článek ukáže některé základní modifikace, se kterými bude vaše severské dobrodružství mnohem impresivnější. Je čas legend, draků a nekonečných úprav.


Sexuální bonus

Nakonec trochu erotiky. Občas mě překvapilo, čeho jsou modeři schopni. Prsaté bojovnice v bikinách jsou klasika, ale mody na znásilnění nebo sex se zvířaty už mě zarazily. Snad na každou zvrhlou lidskou choutku existuje i protějšek do Skyrimu. Obzvlášť původní verze je zásobena důkladně a na fóru http://www.loverslab.com (18+) najdete i to, co jste vidět nechtěli. Míru seberealizace ponechám na každém podle svého uvážení. Speciální edice je v tomto směru pozadu, a tak musíte k ukojení svých temných pudů vzít za vděk s podstatně menšími možnostmi. Na nexusu je prozatím na výběr z modů, které vylepšují ženské křivky, mění zaprděné bombarďáky na sexy tanga nebo odhalují vše a ve městě jsou zástupy nahotinek. Anebo si za rohem užijete s nějakou postavou.

Začneme zlehka. Nějaké ty železné bikiny, kostěná tanga a podobně pohodlné věci nesmí chybět v šatníku žádné amazonky. Jestli chcete mít tedy podobně vybraný vkus, Legendary Armors - Bikini SSE Beta jsou tu pro vás. Ke správné funkci ještě musíte nainstalovat XP32 Maximum Skeleton Special Extended, který se stará o správnou kostru postav a tudíž ženské mohou výmluvně kroutit zadkem.

Dream Girl Complete SE vytesá z každé ženy sošnou atletku a jestli chcete, budou všechny pod svými hábity nahé. Pak stačí na ulici libovolné oběti ukrást šaty a můžete se kochat.

To samé, ale ve větším, zařídí UNP Female Body Renewal. Pokoutné existence vemou útokem AP Skyrim, což znamená Animated Prostitution. Pak si můžete užít téměř s každým, koho potkáte. A obrázky z Flower Girls SE x mluví samy za sebe. Ostatně stačí si na nexusu zobrazit žebříček nejlepších adult modů a račte si vybrat, panstvo.

Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace

Bikini Armors, obrázek od autora modu

Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace

Dream Girls, obrázek od autora modu.

Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace

UNP Female body renewal, obrázek od autora modu.

Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace

Animated prostitution, obrázek od autora modu

Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace

Flower girls, obrázek od autora modu.

Za krásnější Skyrim SE: základní vizuální modifikace

Dream girls, verze se sexy prádlem. Ženě jsem šlohl oblečení, aby se jí spalo lépe :) 

Osobně mám nainstalované jen Dream Girls a občas jsem nějaké divožence ukradl spodničku, aby to v okolí trochu zajiskřilo. Ale obrovská prsa, barbie styl nebo ocelové sexy spodky podle mě nejsou zrovna vhodným doplňkem tvrdých Nordů, ale pro pobavení je to zajímavé :)

Pár slov na závěr. Těch několik grafických modů, které v článku byly zmíněny, je opravdu jen takový základ. Pokud budete chtít Skyrim dokonale vybrousit, připravte si pevné nervy, trpělivost z oceli a vůli probírat se tisícemi modifikací všech kategorií. Chopíte se meče a probojujete se skrz obyčejný Skyrim nebo nejprve zapnete manažer a uděláte si ze hry vymazlený klenot, který herní zážitek pořádně umocní? Volba je jen vaše.



Tagy: hry  mody  modifikace  vylepšení  skyrim  grafika  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
15.6.2017 13:08:52   213.211.33.xxx 85
Obojí je pěkné a líbí se mi to tak i tak. Je pravda že te remastrovaná verze je taková uhlazenejší. Co jsem ale chtěl vypíchnout je jediná vada (se kterou si možná programátoři sami nevěděli rady). A to rozhraní pevniny a vody, tam se má použít buď pěnovost, nebo nějaké oblázky, zmenšení vlnek, v obou verzích jsou prostě oba konce ostře odřízlé a tak celou remasterizaci to hatí. Ale nevím kolikrát se ve hře potkáte s vodou, tak je to třeba jen nepodstatný rozdíl. Jinak je to hra kterou bych si jednou někdy rád zahrál, pokud tedy Dan Vávra se svejma 101 důvodama nenasadí příčku o hodně výš.
15.6.2017 13:32:18   10.6.17.xxx 172
nj, vizualne modifikacie...ale nedali by sa aspon do poslednej kapitoly dat aj mody vylepsujuce inventar, ladenie zbrani,rpg prvkov... ?
15.6.2017 14:33:42   89.177.58.xxx 72
Díky za článek. Souhlasím a prosím o druhý díl s modifikacemi nevizuálními. Zatím jsem Skyrim nehrál, ale až na to dojde, tak určitě nějaké mody vyzkouším.
15.6.2017 14:03:00   10.0.2.xxx 32
Díky autorovi perfektní a muselo mu to dát spoustu práce. Něco z modu vyzkouším
15.6.2017 15:08:18   62.209.223.xxx 35
Které módy to tak asi budou...
15.6.2017 16:51:58   94.142.236.xxx 41
Díky moc za článek. Skyrim je má krevní skupina, rád jsem si početl, a také se chystám opět namodovat tentokrát tento remaster. Před 2 lety jsem si Sykrim namodoval a když jsem po 2 h nonstop modování dle návodu a jednoho postupu (cca 20 mil. zhlédnutí na nexusu ten konkrétní postup) spustil Skyrim měl jsem otevřenou pusu a hodinu jen nahrával pozice a koukal na změněné lokace. Zde krátká ukázka z mého namodovaného původního Skyrimu (podpora monitoru 21:9)
http://666kb.com/i/d8j1bd073mp3l6zoz.jpg
http://666kb.com/i/d8j1aw9k4t70sxj5f.jpg
http://666kb.com/i/d8j0vw9jsobyhl2yb.jpg
15.6.2017 21:41:12   81.30.247.xxx 11
Máš to docela tmavé, nedivím se že tady někdo prezentuje HDR jako next gen playing standard.
16.6.2017 10:19:09   94.142.236.xxx 00
Ve skutečnosti to tak tmavé není, ale zároveň jde o pocit hlubokého lesa a je to krásně splněno... Ve vanille je les řídký a stále stejně prosvětlený. Takto temný les spolu se svítilnami na sloupech dělá super atmosféru.
16.6.2017 10:35:54   94.142.236.xxx 60
Když jsem si s tím dal takovou práci, tak ještě nějaké screeny mé verze namodovaného Skyrimu v porovnání s vanillou na stejných místech ve hře. První je vždy vanilla, následuje mod. A pro úplnost, jel jsem podle tohoto návodu http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/30936/? Tam stojí zato si prohlédnout jeho uvodní videa.

http://666kb.com/i/dd4optxwqinpdtcue.jpg
http://666kb.com/i/dd4oq7x59z05yt2di.jpg

http://666kb.com/i/dd4oqqgl959rztd8m.jpg
http://666kb.com/i/dd4oqxrfps4n13e4m.jpg

http://666kb.com/i/dd4otu1nwipmvwu2u.jpg
http://666kb.com/i/dd4otzavzgc6fz492.jpg

http://666kb.com/i/dd4ou70oehcubqjba.jpg
http://666kb.com/i/dd4oue3usn6injj9i.jpg

http://666kb.com/i/dd4ov236co0sxljk6.jpg
http://666kb.com/i/dd4ov9ducn3hsubt2.jpg
16.6.2017 10:47:59   81.30.247.xxx 20
tak to je masakr!!! To člověk nelituje že má doma gtx1080, která to bezpproblému utáhne na max. To si chce člověk zahrát jen aby se na tu krásu podíval.
15.6.2017 21:03:30   85.239.64.xxx 70
Pořád ještě zůstávám na Oldrymu.
Zaprvé je o něco těžší vybrat/upravit ENB, které by vyhovovalo mému vkusu. ENB pro SSE neobsahuje některé funkce a autor prohlásil, že bude extrémně náročné je přidat. Osobně mi nejvíc chybí subsurface scattering.
Hlavně ale pořád není k dispozici SKSE64. Takže nefunguje SkyUI, MCM Menu, Race menu, Imersive Hud, Enhanced Camera, HDT a spousta dalších.
Aktuálně hraju Enderal a 1.7. má vyjít Beyond Skyrim: Bruma. Žádný z těchto velkých modů na SSE nefunguje a dokud nebude SKSE tak se ani nedají předělat.

Ohledně textur by se určitě nemělo zapomínat na zbraně a zbroje. Asi nejlepší na nejobsáhlejší jsou od autorů Gamwich (všechno RUSTIC) a CaBaL120 (aMidianBorn).
16.6.2017 08:49:09   78.102.84.xxx 31
Chybí tady jedna důležitá informace. Pro skyrim SE dodnes neexistuje SKSE, což ho činí v zásadě nepoužitelnám, už jenom absence SkyUI je naprosto a absolutně nepřijatelná. Prý se na SE verzi pracuje, ale datum vydání už bylo párkrát odsunuto.

Jinak módnost DoF, motion blur a podobných hnusných rozmazávadel fakt nepochopím. I když ve skyrimu s jeho odporný vzdáleným terénem, kde nic jiného než prasácké, nestabilní a žravé ugrids nepomůže to radši možná právě ani nikdo vidět nechce
16.6.2017 10:03:42   79.127.243.xxx 21
Nad temi rozmazavadly se pozastavuji uz dlouhou dobu. Proc precizne pocitat hezkou grafiku a nakonec ji pak rozmazat? Ze ty rozmazavadla jsou defaultne zapnuta s moznosti to vypnout mne jeste tolik netrapi, jako nektere jine tituly, kde se to rozmazavani ani vubec vypnout neda
Konzolim to mozna pomuze k lepsim fps, ale i na PC to je dnes obecne vlastne takovym nepsanym standartem vse rozmazavat..ostatni to mate nekdo radi? Nebo proc se to vsechno dnes tolik rozmazava?
16.6.2017 10:15:15   94.142.236.xxx 20
U Skyrimu je rozmazávané pozadí vysoce efektivní můj názor (jasně nezavděčí se člověk všem). Vypadá to filmově, že čočka kamery je zaostřena na blízko a zvednutím kurzoru/očí se zaostří i ta rozostřená dálava... Podle mě je to výborný.
16.6.2017 10:50:25   81.30.247.xxx 22
nesouhlasím s tím, v GTA4 se to taky v dálce rozmazávalo aby nebyly vidět chyby grafiky. A Vypnul jsem to, protože jsem potřeboval vidět celou scénu ostře, vidět co se na mě chystá v dálce, kor když jedete rychle autem. Je to nepřirozené a vadí mi to a pořád jsem si žmoulal oči že vidím rozmazaně.
16.6.2017 15:40:06   194.50.240.xxx 00
Kdybych teď chtěl začít hrát Skyrim, vyplatí se jít rovnou do SE verze? Pár těch módů na ní nefunguje asi jak má, někdo tu výše psal, že dokonce něco úplně chybí nebo nelze použít.
Pak mě zajímá další věc: Jak je Skyrim optimalizován pro vícejádrové CPU? A jaké změny (pokud nějaké) přináší SE verze? Směřuju tím k Ryzenu, zda na SE verzi by ten výkon nebyl lepší a grafika mohla šlapat naplno. Díky
16.6.2017 19:10:53   192.168.0.xxx 00
Těžko říct, mě osobně by se blbě zvykalo na třeba chybící okulzi počasí (stručně řečeno, když prší, tak neprší pod mostem, pod převisem.. atd.).

Na druhou stranu původní Skyrim (tzv. Oldrim) má SKSE, které umožňuje strašně moc věcí co v SE nejdou. A taky v SE asi hned tak nebude. Jestli někdy.

SE má výhodu, že je znatelně stabilnější, podporuje teoreticky pár nových formátů textur, plus je to DX11.

Oldrim je nutné hodně ladit aby byl stabilní, nicméně umí tesselaci díky ENB, má SKSE. A je tak nějak "vyvinutý", zatímco SE je spíš taková novinka.

Osobně mam jen SE, jde to vyladit vizuálně do vážně hezké hry (většina grafických věcí funguje i těch co jsou pro Oldrim, protože SE žere naštěstí i staré textury a obvykle i modely).

Jinak modding Skyrimu je spíš práce než cokoliv jiného, dá se tím strávit víc času než hraním.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

56 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 25.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.