Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
autor: Petr Diviš , publikováno 17.11.2016
Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.


Maximální vs. minimální detaily

Hra nemá v menu volbu pro profily detailů, takže si detaily musíte nastavovat sami. Jaký vliv mají jednotlivé detaily na výkon už víte z podrobného rozboru jednotlivých položek. V této kapitole se tentokrát podíváme pouze na rozdíl mezi maximálními a minimálními detaily na několika scénách.

Náhledové obrázky pro lepší porovnání doporučuji rozkliknout do plného rozlišení – klikněte na obrázek pravým tlačítkem myši a zvolte otevřít v novém listu / okně.

Scéna 1

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

První testovaná scéna zobrazuje rozlehlou a celkem náročnou scénu v boji - výkon GTX 1050 Ti zde celkem dostačuje, ale snížení všech detailů přinese více než dvojnásobný výkon. Rezerva pro slabší grafické karty (s dostatkem videopaměti) zde je tedy velká.

Rozdíly mezi maximálními a minimálními detaily jsou celkem nízké – asi největší rozdíl je viditelný na kvalitě textur. Dlaždice vpravo jsou na minimální detaily opravdu nepěkně rozmazané.

Na prvním obrázku jsou detaily maximální, na druhém minimální:

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Detaily na Maximum -pro zvětšení klikněte-

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-

Scéna 2

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Na druhé scéně je méně náročná scéna. Na první pohled pěkná, ale při detailním pohledu zjistíte, že se jedná o celkem jednoduché modely v malém množství. Výkon přes 70 fps na GTX 960 při maximálních detailech mluví za vše – nenáročná scéna na výkon GPU – takových je v Call of Duty většina.

Snížení detailů na minimum nepřineslo už tak velký nárůst výkonu. Ten je na minimální detaily dokonce nižší, než v předchozí náročnější scéně. Největší rozdíl je opět viditelný na texturách – ty vypadají opravdu otřesně. Také veškeré hrany jsou zubaté díky chybějícímu vyhlazování hran.

Na prvním obrázku jsou detaily maximální, na druhém minimální:

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Detaily na Maximum -pro zvětšení klikněte-

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-

Scéna 3

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Třetí a poslední scéna je velice náročná – výsadek uprostřed souboje. Na scéně je velké množství objektů, světel a efektů. Výkon je zde pouhých 43 fps a tak snížení detailů může pomoci k lepší hratelnosti, a jak bude trpět kvalita obrazu?

Tentokrát jsem snížil vše na minimum kromě textur – ty jsem nechal na maximální nastavení HIGH. Díky tomu se obraz změnil jen minimálně. Na minimální detaily nejvíce chybí volumetrické světla, a vyhlazování hran. Také stíny jsou mírně horší, ale jinak obraz moc ztrát neutrpěl. Výkon se vyhoupl na vysokých 73 fps, což není dvojnásobek jako v první scéně, ale rozdíl je to znatelný a i zde je tedy rezerva pro slabší grafické karty s dostatkem videopaměti.

Na prvním obrázku jsou detaily maximální, na druhém minimální:

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Detaily na Maximum -pro zvětšení klikněte-

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Detaily na Minimum -pro zvětšení klikněte-



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
28 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.