Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Testy herních sestav za 40 tisíc: Mironet Level 4
Testy herních sestav za 40 tisíc: Mironet Level 4
autor: Z. Obermaier , publikováno 7.3.2016
Testy herních sestav za 40 tisíc: Mironet Level 4

Sháníte nový počítač na hry, a nemáte čas nebo chuť ho stavět sami? Dobrou volbou mohou být hotové sestavy. Oslovili jsme tři jejich velké české prodejce s jednoduchým požadavkem — rádi bychom si koupili co nejvýkonnější počítač na hry za čtyřicet tisíc korun s daní. Dnes se podíváme na to, co s daným rozpočtem zvládl poskládat Mironet.


Závěr

Testy herních sestav za 40 tisíc: Mironet Level 4

I když budeme testovat tři počítače v podobné cenové hladině, nebudu je srovnávat v jednom článku. Každý z nich si zaslouží svůj test se vším všudy, srovnání mezi sebou budou hlavně z hlediska herních výkonu a provozních vlastností. To nás čeká až ve třetí části. Dnes se podíváme pouze na Mironet Level 4.

Použitá skříň Bitfenix Nova je zcela základní model od lepšího výrobce, za svou cenu nemůže být z pořádného ocelového plechu a už vůbec ne z hliníku. I přesto, že jsou plechy slabší a kryty se prohýbají, jde o celkem bytelnou skříň. Pro velikost tohoto stroje je dostatečná.

Procesor Core i7-6700 na desce Asus B150 PLUS je dobrým herním základem, hlavně díky nejmodernější platformě a nízkému zahřívání a spotřebě. Výkon je také díky Turbu 4,0 GHz více než slušný. Hlavně hráči jistě ocení plných osm vláken na vysokém taktu, pro herní stroj dnes nejlepší volba. Deska je levný základ, který sice postačí, ale nenabízí nic moc navíc. Spíše naopak, čipset B150 neumožňuje žádné taktování, má k dispozici málo linek PCI-e. Na druhou stranu má deska vše moderní, co můžete potřebovat – M.2 slot i konektor USB 3.1 typ C. Také několik starších PCI slotů se může hodit.

Počítač disponuje 16 GB paměti DDR4 zapojenými v dual-channel. To je myslím zcela dostatečná kapacita pro osazené komponenty a hraní. Chválím výrobce také za slušný chladič, který je dostatečně výkonný a zároveň tichý i v maximální zátěži. Osazená grafická karta EVGA GTX 980 ACX SSC je v cenové relaci kolem čtrnácti tisíc jediná další možná volba vedle Radeonu R9 390X 8GB. Jde o jednu z nejvýkonnějších GTX 980 na trhu s takty kolem 1400 MHz na jádru už z výroby. Nejdůležitější je ale ticho, které kartu i v maximální zátěži provází. Tahle karta je za svou cenu skvost.

Výbava úložišti je slušná, 128 GB SSD od Samsung představuje nejvýkonnější 128GB disk pro M.2 na trhu. Také 1TB disk od WD jako úložiště bude nějaký čas stačit, upgrade je možný. Sestavu napájí levný 650W zdroj, nejde ale o neznačkový produkt, ale o Corsair – snad tedy něco vydrží. Společně s Windows 10 dostane zákazník také 3 roky záruku. Cena 39 590 Kč s DPH je hodně slušná, proti stejným komponentám koupeným samostatně je pouze o 1500 Kč dražší. To není za sestavení, záruku a čištění počítače zdarma dvakrát za rok špatná cena. Navíc dostanete k počítači herní set Asus Cerberus včetně veškeré kabeláže v ceně 2240 Kč.

Shrnutí a poděkování

Celkové zhodnocení sestavy je celkem snadné, procesorový výkon je díky osazenému čipu vysoký, což platí pro hry i aplikace. Výkonná grafická karta stačí pro všech současné hry v rozlišeních 1920 × 1080 a i 2560 × 1440 zcela bez problémů. Velkou většinu her si zahrajete naplno bez snižování detailů. Potěší velice výkonný SSD disk, snad jen jeho kapacita mohla být vyšší (mohl být osazen levnější model s větší kapacitou). Paměti je dostatek, stejně kladně hodnotím použitý chladič, a osazenou grafiku. Ta je extrémně tichá, stejně jako celý počítač. V tom vidím jeho největší výhodu. Je tichý a výkonný. Společně s nabízenými službami a dárky navíc společně se třemi roky záruky jde o hodně slušnou nabídku. Navíc, když je cena jen o pár stokorun vyšší za sestavený počítač proti samostatným komponentám. Počítač Level 4 se povedl a je celkově hodně dobře navržený a výkonově vyvážený.

Testy herních sestav za 40 tisíc: Mironet Level 4

Testy herních sestav za 40 tisíc: Mironet Level 4

Počítač do testu zapůjčila společnost Mironet



Tagy: Počítač herní  za 40 000 Kč  Intel Core i7-6700  GeForce GTX 980  SSD Samsung SM951  Level 4  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
7.3.2016 05:21:18   188.92.11.xxx 4052
Si dělaj kozy né? Takové PC si člověk nepořizuje na rok, ale spíše dva až 3. Lidi v této zemi nemají na vyhazování peněz oknem. Přitom do té sestavy fláknou grafárnu kde už cca za rok bude mít ten člověk problémy s hrama na DX12. To jsou experti jak noha. Víc své firmě škodí než jsou platní, unich bych si nenechal postavit PC ani za 20% slevu.
7.3.2016 05:42:19   188.75.145.xxx 1522
Hlavně 40 litrů za herní PC neni při dnešních cenách nic extra. Jo...před 5 lety by za 40 litrů bylo dělo jak prase, dneska leda ve snu, dam tam grafiku za 10, i7čku taky za 10, desku za 5, zdroj za 3, bednu za 4 a budu mít co dělat abych do ňák zkompletoval, vyřešil chlazení a nemluvě o ceně OS...
7.3.2016 07:40:38   194.213.41.xxx 5513
na co i7 do herního PC? k čemu ? vyhozený love
8.3.2016 04:26:57   188.75.145.xxx 64
Tak dejme tomu že ušetřšíč třeba 3 litry a dáš si tam ňákou slušně taktovanou i5ku, furt ale za 40 nepostavíš žádný dělo, pořád to bude o kompromisech. Támhle ušetříš na desce, támhle na zdroji a výsledek už nebude pořádnej herní počítač ale ňáká sestava jak od normálních prodejců co prodávaj hotový PC, takže nevyladěnej šrot s mizernym chlazenim a papírovou skříní. Sám mam desku asi za 2500 Kč (tehdy nejlevnější se Zkovim čispetem) a doteď toho lituju že jsem na tý desce ušetřil, mam problémy od USBček až já nevim po co....
8.3.2016 13:24:07   185.99.176.xxx 45
Zajímavé, že nevím o nikom, kdo by měl problémy s deskou a to mají většinou desku za 1000 a ne 2500... Co to je za problémy?
10.3.2016 01:10:18   188.175.53.xxx 20
celkem ti zavidim, ze nikoho takoveho neznas. Kolegovi po 1,5 roce prestala deska brat RAMky ..., zkousel pak chod jen s jednou, s jednou v jinem slotu, s obema v jinych slotech ... nic nepomohlo - deska to mela za sebou ..., nastesti datum koupe bylo pred zmenou OZ a tak soucasne s novou deskou dostal i nove 2 roky zaruky. Po roce absolutne nenarocneho pouzivani deska odesla znovu, tentokrat uz radeji nereagovala vubec na nic a nasledovala dalsi vymena ...
Osobne, pokud se totalne extreme netlaci na kazdou kacku u nove sestavy, tak radeji zvolim neco lepsiho na ukor vetracku nebo jineho prislusenstvi.
Podotykam, ze pc ze 110% slouzi jako prehravac filmu a sem tam v programech typu PRO100 a vyjimecne pro modelaci v CAD systemech ...
7.3.2016 14:12:30   87.236.197.xxx 144
ty ses expert jaknoha
7.3.2016 14:49:10   77.236.203.xxx 77
a ty jako ta prostredni (pardon ale nedalo se odolat)

v testech se prokazalo ze do herni masiny je i7 zbytecnost rozdil v radu par procent to uz radeji ty 4 tisice narvat do kvalitniho GPU apod. samozrejme pro lidi co neresi rozpocet nebo to maji i na neco jineho nez na hrani to neplati
8.3.2016 04:24:10   188.75.145.xxx 52
i5 samozřejmě stačí (sám mam 4670K) ale je zvykem stavět PC výkonově sladěný a k herní grafice za 10 a víc tisíc prostě patří i7.
7.3.2016 06:08:53   77.104.246.xxx 2836
Rafene, však se koukni jaký pán dělal tu recenzi. Řekl bych že cíleně tam dal jako podmínku nVidii a navíc ještě takovou. Tenhle člověk kdyby dostal do ruky Radeona a FreeSync a náhodou by pustil hru, kde jsou nějaké vylepšení od AMD, za které se nemusí platit, tak by ten člověk skonal stylem, že se vypaří a nezbudou po něm ani boty.
7.3.2016 09:10:49   188.92.11.xxx 1921
Nemohu tak úplně souhlasit. Když postavím PC které bude prezentováno jako herní PC, které by si člověk který má 40 000 Kč dnes koupit. Nebudu tam dávat Grafickou kartu NVIDIA která bude stárnout mnohem rychleji než od AMD. Protože by mě musela jinak hanba fackovat a nic by na tom nezměnilo že mě do toho nějak redaktůrek tlačí. Pokud by byl nadále neústupný, vypoklonkoval bych ho se slovy že si na to bude muset najít jinou firmu která se k tomu propůjčí.
7.3.2016 06:11:59   89.203.220.xxx 2428
Docela by mne zajímalo, jak si taková "nabouchaná" sestava za 40K s Nvidií (která neumí AS), povede v nových hrách v DX12, jako je např. Hitman, který vyjde již za pár dní, a kde je výkon CPU v porovnání s FX, celkem useless.
7.3.2016 07:12:18   109.81.209.xxx 374
Typická sestava z krámu,daj tam drahej procesor a grafiku,ale zbytek stojí za prd.
U PC za 40k bych určitě chtěl skříň aspoň za 2k,papírovky za tisícovku jsou dobrý tak akorát do kanclu,nějakou lepší desku a SSD minimálně 250GB!
Nemluvě o tom,že za pár měsíců to bude zastaralý.
7.3.2016 08:35:38   87.197.85.xxx 3013
S case, doskou a hlavne kapacitou SSD jednoznačne a do puntíku súhlasím ale NEsúhlasím s argumentom "za pár měsíců to bude zastaralý"

áno, možno bude, za 3-4 mesiace snáť vyjdu 14/16nm grafiky ktoré budú mať odbobný výkon pri lepších parametroch a lepšej podpore všetkých tých DX12, "Vulkánov", virtuálnych realít a pod. a snáť aj AMD Zen tu bude do 6-9mesiacov ale to nič nemení na fakte že dnes, tu a teraz je kombinácia i7 6700 + GTX980 na 1400MHz veľmi dobré herné riešenie na ktorom sa zákazník parádne zahraje.

A ten kto chce teraz kúpiť PC a ešte za 40 000 ti vážne nebude čakať x mesiacov "lebo nové grafiky/CPU"
7.3.2016 08:45:30   188.92.11.xxx 2026
GK s dobrou podporou DX12 koupíte už i dnes. To máte pravdu, akorád jí nesmíte hledat u NV
7.3.2016 10:31:14   90.176.40.xxx 2418
Vaše koule (věštecké) bych chtěl mít.

Už z principu si nikdo nedovolí letos a ani za rok vydat hru, která by na GTX 980 byla nehratelná, zatímco na nějaké R9 Fury nebo R9 390X ano. S výjimkou těch, u kterých to bude přímo záměr.
7.3.2016 10:56:14   188.92.11.xxx 2716
Na to nemusím mít žádné věštecké koule. Postará se o to samotná NVIDIA v okamžiku kdy vydá novou generaci GK. NVIDIA bude potřebovat ukázat že, nové GK drtí i její staré modely aby přiměla lidi k obměně GK. K tomu použije veškerý arzenál včetně plné podpory DX12 a prezentace v něm o proti staré generaci. Hodí tím starou generaci karet nemilosrdně přes palubu a nebude to poprvé.
7.3.2016 13:45:46   89.203.220.xxx 2511
A buďte rádi že Nvidia zatím nemá monopol, jinak paříme ty jejich DX11 Gimpworks srač*y ještě další pětiletku.
7.3.2016 15:27:50   77.236.203.xxx 83
tak tak jako priklad casteneho monopolu je Intel kde je to krasne videt ze ho nic netlaci a jak toho pekne zneuziva ...ja se jen modlim aby se AMD ten ZEN povedl jinak kazda nova generace Intelu prinese navyseni vykonu rovno malemu psouku ale patricne ohodnocenemu jako by ten psouk byl ze zlata
aby to nebylo zas tak OT tak to same se vztahuje i na Polaris
7.3.2016 15:39:15   188.175.16.xxx 13
Adoruješ AMD a přitom haníš opensource - Gimp?

Dobře ty!
18.3.2016 22:17:56   46.13.57.xxx 00
Gimp je totální sračka, odmítám používat editor, co se spouští půl hodiny i na nadupané sestavě. To už je lepší Paint.NET, Zoner (vždy o číslo starší verze než aktuální, je nabízena zdarma v časově omezených akcích) a spousta dalších, taky zdarma.
7.3.2016 17:54:53   77.87.242.xxx 63
A proto všichni kupují po paletách samý GTX sračky. Leda omylem vidím v nějaké sestavě karty AMD, byť se v mnoha segmentech najde spousta modelů s lepším poměrem cena/výkon. Esli to žere o 20 W víc už asi nikoho fakt netrápí.

Makes sense. Já chci konkurenci, ale kupujte to vy vostatní! ROFLMAO
7.3.2016 14:49:39   194.213.41.xxx 61
a to máme jako jásat?
8.3.2016 13:36:16   185.99.176.xxx 30
No karty AMD své kvality ukázaly přes 2 roky zpětně v době těžařské mánie, kdy "počítaly" 4x efektivněji než nvidie, takže univerzálnější rozhodně jsou, nicméně u DX12 to zatím tak jisté není, ta neuniverzálnost současných nvidií se zatím ukázala jako hoax
7.3.2016 11:22:25   194.213.41.xxx 1014
a k čemu i7 ? dnešní hry nevyužijí ani 4 jádra...
7.3.2016 14:50:30   194.213.41.xxx 84
mínusáři ať mi napíší, které hry využijí core i 7 ..děkuji
8.3.2016 00:29:46   83.240.91.xxx 70
PAC-MAN tu i7 přímo zneužije
8.3.2016 04:30:00   188.75.145.xxx 80
To jsi asi trochu zaspal, nový hry už na dvoujádrech často vubec nejedou, viz. Zaklínač 3, i5ka je základ, hrát na dvoujádru už dneska moc nejde pokud člověk nechce hrát na nejnižší detajly. Ještě ta i3 budiž, ta má aspoň 4 vlákna (což Zaklínači stačí aby to nelagovalo) ale pentium dual core je už uplně mimo.
8.3.2016 13:13:15   185.99.176.xxx 11
Na Pentiu 3258 si ted stavim PC spolu s GTX950 za 3900, 8GB RAM za 900, deskou za 1050, zdrojem 350W fortronem za 100, case co dum dal. Bohuzel na notesu uz CS:GO nektery mapy pekne laguji a nejde donekonecna hrat jen low rank alta. Grafika by mela jit pretaktovat na uroven stockove 960, pentium podle kusu 4.1 - 4.4GHz na tej levnej desce na boxu, nejcasteji koupim kousek co da tech 4.2Ghz za jeste uchazejicich teplot. Grafiku pak vyndam a bude z toho vynikajici pocitac na beznou praci co skladam lidem a misto toho tam prijde AMD ZEN - doufam ze pujde narozdil od intelu pretaktovat (hlavne pro multirendering strih videa, na hry jako vedlejsak, benchmarky co dneska vychazej me nebavej, kdyz hraju, tak cs go, war thunder a tak a to zvlada i to pentium s 950kou v pohode). Ten rok na pentiu preziju v pohode, navic
8.3.2016 13:16:51   185.99.176.xxx 12
navic je hrozna nuda skladat cokoli na intelu ted, pretaktovat se neda rozumne nic, kdyz pomineme to taktovani zamcenych procesoru na Z chipsetech, ktery je takovy dost na houby kdyz to pak jede porad na plny knedlik a bez zaruky ze za par let to porad pujde (stary bios). Je opravdu nutne doufat, ze ZEN se povede, pokud bude par procent pod vykonem faillake na jadro a pujde taktovat a bude tam zase k mani nativni osmijadro za 3500 jako ted u stavajici generace, tak bude naprosta spokojenost...
7.3.2016 15:39:47   57.66.185.xxx 56
Suhlasim. Mam i7-6700K, GTX 980 od EVGA, s pamatou som to trosku prehnal, das 32GB. Vsetko hra ako po masielku. Asus ROG monitor s G-Syncom.
Jedina vec pri ktorej si trieskam gebulu o stenu je m.2 hdd. Ja som sa ulakomil na Kingston Predator m.2, 500GB. Je to priserne draha zalezitost a tesne, myslim ze do dvoch tyzdnov ako som mal HDD doma vysli NVME ktore su ovela lacnejsie a este o kusisko rychlejsie. A tak rozmyslam ci si nekupim este jeden Kingston a spravim Raid z m.2 diskov, HAAA!
Nie ze by mi islo o nejake 2 sekundy k dobru pri starte systemu, na to sa mozem... ale skor tych 500GB casom nebude stacit a predpokladam ze o nejake dva roky uz druhy Predator nezozeniem novy... Pokial chcem na tento HDD aj nejake tie igrusky nainstalovat, tak by som to asi mal rozsirit.
8.3.2016 04:33:10   188.75.145.xxx 24
Bedna za 2 litry je ale furt nepoužitelnej odpad pokud to s tim PC myslíš vážně a chceš to použít i do budoucna. Já skříně nevyhazuju s nákupem nový desky a tak, moje skříně většinou zažijou tak 2 kompletně nový počítače než jí vyměnim. Kupovat skříň za 2 litry jsou vyhozený prachy, bude to stejnej papírák jako ta za litr. Přitom za ňáký 3 - 4 tisíce už se daj koupit dost slušný skříně, takže za každou cenu šetřit je podle mě pitomost, leda že je někdo student a šetří na to PC z kapesnýho, tam to dokážu pochopit, ale u pracujícího člověka ne.
18.3.2016 22:21:22   46.13.57.xxx 00
Dobře vybraná skříň se nemusí měnit nikdy, nevidím důvod, proč po dvou upgradech kupovat i skříň. Mám od roku 2000 stále Chieftec 10BD, černý midi tower a nevidím ani nejmenší důvod, proč kupovat jinou. Jediná věc co chyběla, USB3 na čelním panelu, se vyřešilo panýlkem do 3,5" pozice, rovnou 4x USB 3.0 a, to nemá žádná skříň.
7.3.2016 07:42:10   194.213.41.xxx 129
to víš, čím dražší grafika, tím víc adidas a halavně řádná marže...
7.3.2016 07:43:06   194.213.41.xxx 295
"herní základ" napsat k core i7 + naka deska ?? rofl.. to jako bez i7 si člověk nezahraje ? nechápu tuto
8.3.2016 04:35:25   188.75.145.xxx 43
Tak když někdo staví PC s rozpočtem 40 litrů tak si tam asi nedá pentium. Ta i7čka ti vydrží dalších 5 let a nebude důvod to upgradovat.
8.3.2016 07:13:29   194.213.41.xxx 31
já mám i5 4 roky a nemám proč upgradovat...

i7 je prostě op do herního PC, si myslím...
14.3.2016 15:38:59   178.17.6.xxx 00
Záleží jakou I5 si pořídíte, já mám i5-4460 a mojí r9 390 zcela očividně limituje. Všichni říkají že jakákoliv i5 stačí na hraní a akorát jsou to kecy.

Jasně moje i5 bude stačit velice pravděpodobně i na r9 380x ale na cokoliv vyššího je potřeba procesor kde máte vyšší frekvenci než 3.2Ghz. To je prostě málo. Zvlášt u high endový grafiky.

Do i7 bych osobně asi nešel - z toho co jsem viděl na digitalfoundry tak i5 6600k = 98% výkon i7 což je naprosto v pohodě.

Další věcí jsou ramky, který donedávna všichni považovali za komponentu bez výraznějších dopadů na herní výkon. Což také není pravda -- podívejte se na rozdíly třeba ve witcher 3 kdy ddr4 oproti ddr3 má rozdíl až 10fps.
16.3.2016 13:32:05   62.209.192.xxx 00
ale o tech pametech se pletes, respektive tvoje zobecneni ma puvod v tom, ze vykonovy narust u latence (CL13 nebo 15) nebo frekvenci (2133 nebo 2400) danych pameti se financne nevyplati a penize ktere by sis chtel priplatit za parametrove lepsi pameti je lepsi investovat treba do grafiky
18.3.2016 22:27:02   46.13.57.xxx 00
Zahraje. Ale když někdo pořizuje nadupadnou mašinu, tak tam logicky dá i7, proč pořizovat něco horšího. Nevidím důvod. Sám mám i7 od roku 2009. A že staré modelové číslo? Není sebemenší důvod, upgradovat celé PC jen kvůli nejnovější verzi i7, když ten můj pořád bohatě stačí na vše, co potřebuju.
7.3.2016 11:50:41   188.120.207.xxx 207
Mozna by to chtelo vic zdraveho rozumu pri studovani marketingovych materialu AMD.
Zatim se jim ty uzasne DX12 asynchrony, ktere naprosto rozdrti konkurenci na prach, nepovedlo nikde rozumne zprovoznit.
Ale jednou! JEDNOU!
Do budoucna nikdo nevidi, ale ocekavat od toho nejake zazraky je lehce naivni.
7.3.2016 12:46:11   77.236.203.xxx 1416
presne tak jednou jednou proto ma AMD GPU delsi nejen moralni zivotnost oproti NV protoze nema orezana GPU na kost a implementuje v soucasnosti nepotrebne technologie i takove ktere si treba NV skudli dlouhodobe jen pro profesionalni karty a planuje je nasadit mozna az do Pascalu neli pozdeji
podivejte na lidi co si ted koupi NV reseni DX12 HRY jsou za dvermi v masovem meritku a oni se zmohli jen na emulaci ktera degraduje vykon cele karty (abych byl ferovy tak AMD taky nema ohledne DX12 uplne ciste svedomi ...skraloupek by se tam nasel ale porad je na tom o dost lepe jak NV a to nebudu rozebirat 970 )
7.3.2016 13:23:29   188.120.207.xxx 157
Nastesti si uz podle nicku pamatuji, ze nema smysl na tebe rozumne reagovat!

Jen pro poradek: Pri studiu marketingovych materialu NVidia to chce pochopitelne uplne stejnou skepsi jako u tech konkurencnich. AMD jsem zduraznil proto, ze o nem prave byl ten ne zcela opravneny chvalozpev vyse.
8.3.2016 04:38:27   188.75.145.xxx 51
No, už jsem byl chvíli v betě Hitmana kterej údajně má plně podporovat DX12 a jsem docela zklamanej. Grafika dost hnusná a FPS bída. Mam R9 380, vim že to neni žádný dělo, ale při tý grafice jakou to má bych tak málo FPS nečekal. Připadá mi že to má horší grafiku než Hitman Absolution (2011) ale Absoludion běželo plynule i na GTX460!! A nemyslim si že tahle beta těsně před vydánim se bude dramaticky lišit od finální hry.
8.3.2016 04:39:12   188.75.145.xxx 40
co mě ale potěšilo je že tam neni vubec žádnej input lag, z toho mam fakt radost, aspoň něco co slibovali s příchodem DX12 byla pravda, už jsem na mrtvici z těch dnešních her s opožděnou myší
8.3.2016 04:43:42   188.75.145.xxx 40
tam asi jediný co je graficky fakt pěkný je model hlavní postavy, jinak je to grafickej humus, třeba ty zaparkovaný auta co tam stojej... to má snad 4x míň polygonů než modely aut v mafii 2. Vim že o tom ta hra neni, ale tak jednoduchý modely kulis bych v roce 2016 nečekal.
8.3.2016 09:10:45   188.120.207.xxx 02
Je to nic moc. Ale zatim to bezi na DX11, to DX12 stale marne zkousi nejak implementovat. S input lagem to nema celkem nic spolecneho.
7.3.2016 20:09:55   85.166.249.xxx 25
az budes musiet zarabat a nebudu ti platit rodicia vsetko tak pochopis preco je to dobry test.
ludia potrebuju zamestnanie. takyto kutilovia ekonomiku nepozvdihnu. uz sa to ukazuje aj u nas ze zvolili nacka .
keby ludia co kupuju skodovky uz 20 rokov spekulovali ako tu tak ste druhe albansko. dnes je skodovka anozaj predrazena.
18.3.2016 22:28:25   46.13.57.xxx 00
Co to plácáš kluku, máš to v hlavě řádně vymleté. Dospěj už konečně.
8.3.2016 13:26:58   185.99.176.xxx 13
Problém je spíš ten, že na stávající generaci je vyhazování peněz oknem všechno, co je dražší jak nějaký nižší mainstream. 4K to bez ztráty kytičky nedá a na FHD stačí komp za polovic (možná i za čtvrtinu). Jaksi není hardware, stávající generace je na 4K pořád slabá a na FHD stačila už ta minulá. Osobně jsem to vyřešil viz o pář řádek níž, a pořádné dělo se postaví až na další generaci (i když v mém případě pořádné dělo = to, co půjde výhledově pořádně přetaktovat o 3 cenové kategorie výš).
7.3.2016 08:40:56   89.103.30.xxx 1213
Tak tuhle srač... může koupit tak max nějakej psychopat co umí akorát zapnout Pc, za ty prachy pěknej humus.
7.3.2016 09:46:07   90.176.87.xxx 253
"Kvalitní značkové komponenty"... proto je tam Corsair zdroj, který je hrozná mrdka (série VS je příšerná... nedá se to vůbec srovnat s opravdu kvalitní sérií RMx/i).

A o žádnou záruku člověk porušením pečetě nepřijde, chtělo by si to nastudovat občanský zákoník.
7.3.2016 10:13:58   77.87.242.xxx 225
Jo, já čekal aspoň Seasonic S12II, ale takovej šrot za tu cenu…no přesně sestava co se staví tady na fóru Tragédie.

Mnohem větší smysl dává 4590K, desek pro ně je větší výběr a jsou i levnější, při nataktování nulovej rozdíl. K tomu RM550x, OEM licence na sedmičky za pětikilo a pořádný chlazení od Noctuy. Bych tam ani nestrkal 980, za ty prachy nárůst výkonu o 10 % proti slabším modelům? Checht.
7.3.2016 10:35:35   84.242.67.xxx 616
Chceš mi tvrdit že kdyby jsi ze svého 13,6 cm dlouhého penisu mohl nechat kouzelným dědečkem udělat 16 cm za 8 tisíc nebo 18cm za 16 000 tisíc tak by sis nepřiplatil jo ? :-D
18.3.2016 22:30:48   46.13.57.xxx 00
Ale on v reálné praxi stačí i Eurocase. Vyzkoušeno mnohokrát. Věř, že kvalitní zdroj dokáže ocenit jen promile koncových zákazníků.
7.3.2016 10:33:46   188.175.16.xxx 811
Když tak na tuhle sestavu koukám tak asi jediné s čím bych neměl zásadnější problém (vzhledem k zaměření sestavy) je ta grafika
7.3.2016 11:00:12   89.102.229.xxx 226
Za těch 40K si dokážu složit lepší PC.
Hned bych začal s OS jako dát za to 2,7K to jako vážně? Ten se dá sehnat mnohem levněji a navíc na Win10 je stále upgrade zdarma i ze starých Win7 které jsou levné pokud se nepletu
Potom pokud bych to chtěl převážně na hry tak bych asi sáhl po levnější i5K kterou bych přetaktoval a už za tyto ušetřené peníze bych si radši koupil větší SSD než těchto suchých 128GB.. Hlavně bych sáhl po lepší desce než ta co tam je
7.3.2016 11:19:21   188.246.105.xxx 163
Od MIRONETU ani pouzdro na telefon.
7.3.2016 12:10:22   90.176.87.xxx 813
Jasně, určitě bude dneska nějaký výrobce PC dělat sestavy se zastaralým systémem, jehož hlavní podpora již skončila A celkem by mě zajímalo, jak chceš mnohem levněji sehnat Windows 10, když se levněji než za 2700 Kč nedají koupit. Nebo že bychom se opět dostávali ke krádeži? To jsou zase ti internetoví hrdinové, kteří o realitě nemají ani ponětí.
7.3.2016 12:28:23   77.87.242.xxx 148
Ty podporo, to tak každýho zajímá tohleto. Používám i XP a roky ještě používat budu, nějak se mi nezdá, že by mi ten systém nefungoval…
7.3.2016 12:57:56   90.176.87.xxx 1014
Používej si klidně Windows 98, mně je to někde, že žiješ v pravěku (u tebe nic divného). Výrobce PC už v dnešní zkrátka Windows 7 Home použít nemůže, protože už pro ně nejsou k dispozici (nehledě na problémy, které je provází na nejnovější Skylake platformě).
7.3.2016 18:04:19   77.87.242.xxx 34
Jo, proto se na netu válí miliony licencí Dell na 7 Pro Checht. Měli toho plný sklady. Použít můžou co chtěj, stačilo si u korporací typu právě Dell, HP na mrkvosoft dupnout že buď 7, nebo nic. A jak by mrkvosoft rád posílal další miliony sedmiček, protože potřebuje sebemenší firmičku, aby mohl vykázat, jak jim podíl na trhu s Oknama 54 vzrostl o půl procenta.

Ale všichni velcí výrobci jim lezli do prdele v naději, že lidi budou honem upgradovat kompy, a skutek utek. Na ty jejich šroty není nikdo zvědavej. Poslední dobou se mi zdá, že retail zažívá boom, protože spousta výrobců retailových zdrojů má pakárnu a nestíhaj vyrábět, na druhé straně anál-litokové furt straší (už asi 10 let v tahu) jak už příští rok PC trh v podstatě zanikne. Ale ti smetáci taky maj data tak leda of pár desítek největších korporací.

Čili to vypadá, že tyhle prefabrikátový sračky jim nikdo nechce kupovat, tam jim podíl na trhu opravdu klesá, a radši si lidi staví svoje mašiny. Což celkem dává smysl, když se na to podivám…jak HW, tak SW strašný.

Uvidíme, třeba jedenáctky budou zase za něco stát, ale s ohledem na aktuální vývoj už to spíš bude nějakej klaud a místo dvanáctek nás rovnou vypnou všechny a připojej do Matrixu.
7.3.2016 12:53:58   213.211.49.xxx 1010
LOL a co takhle se podívat na aukro a ebay? Win7 za 300,- . Updatuješ a jsi na Win10 za 300,- .
7.3.2016 12:56:15   90.176.87.xxx 159
Super... a výrobce PC bude dávat do sestav licence u Aukra... pro inteligenty, co kupují licence porušující podmínky Microsoftu, je verze téhle sestavy, akorát bez OS (chce to číst článek).
7.3.2016 15:12:16   89.102.229.xxx 48
Blue Storm - stačí otevřít oči
A vím i o levnějších kde se dá sehnat. Já za pár stovek kupoval tehdá Win8 Pro a pak upgrade zdarma na Win10 Pro
http://aukro.cz/windows-10-professional-oem-klic-i6032666531.html

I kdybych si od toho Mironetu tento PC koupil bez OS tak to pořád nemění nic na věci že za ušetřené peníze jak jsem psal výše bych radši investoval do SSD
7.3.2016 15:36:10   90.176.87.xxx 66
Nevím jak ty, ale já je mám otevřené. Já totiž hledím i na následky, které to může mít, protože si Microsoft jednoho dne prdne a všechny tyhle OEM licence aktivované už po několikáté na různých PC jednoduše zatrhne, protože pro ně samozřejmě není problém zjistit, co se s nimi dělo (teda za předpokladu, že bylo PC připojeno k internetu).

S tím ušetřením za procesor klidně souhlasím, proti tomu nic nemám, taky bych u toho uvítal větší SSD.
7.3.2016 15:40:16   213.211.49.xxx 74
V tom případě si pořiď (možná lepší) brýle:
"Soudní dvůr Evropské unie ve svém rozsudku rozhodl, že prodej „použitých“ (nevyužitých) softwarových licencí je legální a to jak pro licence na hmotných nosičích CD / DVD, tak pro licence zakoupené on-line."
Celej Mrkvosoft může maximálně tak prdět do trenek.
7.3.2016 15:42:24   188.120.207.xxx 67
Dalsi. Zase si kazdy vybere jen to, co se mu hodi do kramu a zbytek ignoruje. -_-
Ten prodej plati pouze v pripade, ze je puvodne licence prokazatelne deaktivovana, coz tady samozrejme NENI.
7.3.2016 16:04:41   213.211.49.xxx 75
A ty zase neumíš číst, protože se tady bavíme, jak normální uživatel sežene levnější OS a ne, kde ho vezme prodejce.

Už vím, proč se o tomto webu mluví, jak se o něm mluví.

3 licence už jsem takto koupil a je to velmi dlouho, žádný problém s legálním OS není. To, že si neumíš ověřit zdroj, odkud OS koupíš, je tvůj problém, moje jsou aktivované jen na jednom PC.

Tady se nemá cenu o něčem bavit, jeden mele kraviny, pak přijde někdo druhej, co ani neumíš číst a hlavně oba kecají úplný hovadiny, přitom o tom ví úplný houvno. Bye sem nemá cenu lézt.
7.3.2016 16:48:46   89.176.91.xxx 57
Tak sem nelez ty "inteligente". Chtěl bych vidět, jak budeš mít u úplně všech prodejců na Aukru/eBay,... záruku toho, že ta licence byla deaktivována (což je potřeba, aby ten prodej byl legální). Nebudeš a říkej si, co chceš... takže stačí, pokud nebyla deaktivována a jakmile se s tím Microsoft rozhodne zatočit a udělat tomu konec, tak tady vy všichni, ojebávači na všech frontách, budete potom brečet, protože vám MS bloknul systém. Už se na to těším a věřím, že takových "inteligentních" lidí nebude málo.
8.3.2016 15:10:12   188.120.207.xxx 10
Jen placas nesmysly, jako vetsina ostatnich, aniz bys mel o realne situaci sebemensi prehled. Cili kdyz sem uz nepolezes, jak ses sam vyjadril, muze to uroven diskuze jen zvysit.
7.3.2016 18:11:06   77.87.242.xxx 53
Něco jako deaktivování licence neexistuje.

Krabickovky se prodávaj dál jako vždycky.

Aktivovaný OEM jsou jednou pro vždy svázaný s HW (třeba nějakej komp od HP do kanclu).

Neaktivovaný licence se můžou prodávat jak rohliky.

O všeho je nutný pouze mít řetězec právně košer převodu majetku (tzn. dohledatelný prodejní doklady/smlouvy od každýho prodejce v řetezci, ne že to jeden sebere v práci a pak prodává dál).
8.3.2016 09:25:51   188.120.207.xxx 23
Jisteze neexistuje, prave proto se ty licence podle platne legislativy preprodavat nemaji.
Ze se na to vseobecne kasle a Microsoft to toleruje, protoze jinak by si zadelaval na jine problemy, to je vec jina.
Samozrejme se bavime o POUZITYCH licencich, coz jsou presne vsechny ty za par stokorun o kterych je rec. Jestli existuje nejaky zdroj oficialnich, neaktivovanych licenci za stejne penize, je vsechno v poradku, ale jeste jsem ho nevidel.
Btw, neaktivovana licence se nepozna podle toho, ze ti ziskuchtivy prodejce na ebay napise, ze je neaktivovana.
7.3.2016 15:40:17   188.120.207.xxx 48
Tady se dnes zase sesel vykvet...
Uz ti to bylo receno, ty otevrene oko. Vyrobce PC tam musi dat OS legalni/oficialni cestou. Nenakupuje pouzite licence na Aukru. To uz to rovnou muzes stahnout z pirate bay, btw. Legalni to (ne)bude uplne stejne.
7.3.2016 18:07:34   77.87.242.xxx 48
Ty máš asi použitej mozek tragéde, licence jsou nový, přesně v souladu v zákony. Aktivovaný OEM je možný dál přenášet jenom se samotným HW, se kterým jsou svázaný. Ale to vymaštěnci, kteří nemaj ponětí o judikatuře ESD, stejně nejspíš nepochopí…
7.3.2016 21:04:28   89.176.91.xxx 62
Vymaštěnci? Bočku, Bočku, kam až tvá ubohost zajde. A to se prezentuješ jako redaktor... vtipe.

Ale jde vidět, že s individuem tvého rázu to nemá cenu řešit. Jediné, co umíš, tak začít urážet lidi pro svou neznalost. Howgh.
8.3.2016 09:18:14   188.120.207.xxx 21
Tedy ukazujes se s tim svym vyjadrovanim v cim dal lepsim svetle. O_o
A navic jsi patrne chtel reagovat na nekoho uplne jineho nez na me? Vzhledem k tomu, ze v podstate rikame oba to same?
8.3.2016 09:30:05   188.120.207.xxx 23
Jo pockat, asi nechtel. Ty jsi jen natolik mimo, ze si vazne myslis, ze ty superlacine licence na aukcnich portalech jsou nove a neaktivovane. LOL
7.3.2016 18:05:34   77.87.242.xxx 24
Ty licence mrkvosoftu, sež jeden z těch udavačů co dělá pro BSA? Evropskej soud jasně s mrkvosoftem zametl podlahu a stanovil pravidla.
8.3.2016 00:27:05   89.102.229.xxx 11
Blue Storm
Abych to uzavřel...
Osobně radši koupím OS za 300 max 500 a ,když bude mít MS kecy že je něco špatně třeba po půl roce nebo delším čase tak klidně koupím podle nich.
Jinak když já osobně tyto KEY nakupuji tak jedině od dobrých dodavatelů jako například G2A páč s tímto obchodem jsem neměl nikdy problém vše fungovalo jak mělo a například když UBISOFT měl keců plný rybník že mám FC4 pro špatný region tak to G2A vyřešilo.

Za celou dobu co takto nakupuji různé KEY ať jde o hry nebo tyto OS tak snad nikdy jsem neměl problém. Několika lidem jsem takovéto klíče prodal a že by si stěžovali se říct nedá. Takže asi tak.

Když máš něco proti těmto KEY levným na OS tak si klidně utíkej koupit krabičku za 2,5K nikdo ti nebrání přeci
8.3.2016 09:34:57   188.120.207.xxx 00
Ale nikdo netvrdil, ze to nemuzes udelat, nebo ze to nebude fungovat. Jen bylo poznamenano, ze to jaksi podle aktualni legislativy u nas neni koser, takze vyrobce PC si neco takoveho dovolit nemuze. Cili nema smysl mu nadavat za drahy OS a divit se stylem "To jako vazne?", kdyz je to jediny korektni zpusob.
8.3.2016 12:39:43   89.102.229.xxx 10
Já nenadával na Mironet neboli na tu konfiguraci ,protože máš volbu i bez OS. To už je pak na daném uživateli kde sežene za jaký peníz OS či bude mít warez... Já se spíše hlavně pozastavil nad tou deskou, procesorem a malým SSD.
Jak jsem psal na hry s jednou grafikou bohatě stačí i5 v dnešní době a do FHD bych sáhl po GTX 970 OC než po néšpatné GTX 980 ,protože za ušetřené peníze bych radši investoval do většího SSD případně ještě do lepší zk. desky
7.3.2016 11:30:03   165.72.200.xxx 229
Oni narvou sestavu za 40k do papirove skrine a zivi ji zdrojem, ktery je takovy kram, ze nema co pohledavat ani ve strojich nejlevnejsich? To si delaji prdel!
A mistni komunita tomu nasadi korunu, kdyz vandruje do GK, ktera jedina v tom byt urcite ma. (Na rozdil od te i7 napriklad.) Ach jo.. Uplny rudy koutek. :o(
7.3.2016 11:31:51   165.72.200.xxx 65
PS: A mimochodem - povazovat absenci pretaktovani za nevyhodu muze jen vul. Neprichazi v uvahu, aby to nekdo prodaval s OC. Pokud po nem zakaznik touzi, spacha ho sam.
7.3.2016 16:28:27   194.213.198.xxx 06
Ne každý si ho spáchá sám, navíc když koupím sestavu, kde dodavatel říká že nabízí OC verzi, tak taky za to OC garantuje. Velice dobře se to prodává, zvlášť tam kde lidi nechtějí dřít pro počítač, ale chtějí aby jim počítač sloužil a potřebují vysoký výkon.
7.3.2016 16:29:02   194.213.198.xxx 05
Ne každý si ho spáchá sám, navíc když koupím sestavu, kde dodavatel říká že nabízí OC verzi, tak taky za to OC garantuje. Velice dobře se to prodává, zvlášť tam kde lidi nechtějí dřít pro počítač, ale chtějí aby jim počítač sloužil a potřebují vysoký výkon.
7.3.2016 16:35:07   165.72.200.xxx 31
Ja nezpochybnuju existenci trhu pretaktovanych pocitacu. Ja zpochybnuju, ze by absence OC v tomto pripade byla nevyhodou. Zvlast kdyz prodejce nic takoveho neslibuje. A tuplem v pripade, kdy sestava ma takto zasadni(!) vady.
7.3.2016 18:38:37   78.45.136.xxx 12
PS: A nutno dodat jeste jednu vec - co konkretne by prineslo pretaktovani Core i7-6700 prostemu hraci, ze absence OC by mela byt nevyhodou? Ten procesor v tom predne nema co pohledavat. :o)))
8.3.2016 12:08:35   194.213.198.xxx 04
Tak zřejmě nechce výrobce té sestavy garantovat OC... Musí mít na to koule, jinak jim to lidi otřískají o hlavu, když to OC nebude možné na nějakou hodnotu nebo když bude nestabilní.


Jinak mám v podstatě stejnou sestavu doma (ještě s haswell 4790k), takt na 4.6 (víc se mu stabilně nechce i když mu dopřávám custom vodní chlazení) a musím přiznat že 6700k přetaktované na 5GHz by bylo PODSTATNĚ lepší. CPU mě poměrně výrazně brzdí.
14.3.2016 12:13:11   37.188.231.xxx 10
Docela rád bych věděl, v čem tě CPU výrazně brzí?
7.3.2016 12:03:34   93.91.243.xxx 104
Vidím tolik nespokojených komentářů od lidí, kteří nic nepochopili.
Sestava je pro uživatele, kteří PC moc nerozumí a kupují hotovou věc. Nezajímá je špatný zdroj, malý SSD nebo papírová skříň. Jde na tom hrát nové hry? Jde. životnost se taky neřeší, však je to spotřebka a za pár roků se koupí nová sestava.
Pokud obchodník poskytne produkt pro recenzi a za kladné hodnocení recenzentovi zaplatí, tak to je v dnešní době v pořádku. Tak nevím, čemu se divíte.
7.3.2016 12:30:18   85.248.1.xxx 103
"Pokud obchodník poskytne produkt pro recenzi a za kladné hodnocení recenzentovi zaplatí, tak... "
...to ma byt oznacene ako PR clanok, nie ako test
7.3.2016 12:30:57   77.87.242.xxx 113
Tak si to maj nechat sestavit od někoho, kdo to dělá pečlivě a hraje si s tím jako se svým. Tyhlety prefabrikáty jsou většinou pěkná hrůza.
7.3.2016 14:53:25   194.213.41.xxx 32
jj a proto jej natáhneme co to jde, ač např. i7 a další věci budou takovému neznalci zjevně k ničemu, ale nevadí, máme marži... a neznalec může říct kámošům že má hustý PC s i7
7.3.2016 16:31:51   194.213.198.xxx 510
když někomu je i7 k ničemu, tak si ji přece nekoupí...

vy si kupujete něco co nepotřebujete?


mě přijde použití i7 v kombinaci s grafikou jako správné, pravda, grafiku bych volil s Ti na konci... ale sám mím i7-4790k a GTX980... věděl jsem proč to kupuju a věděl jsem že ta i7 je nutnost
7.3.2016 17:28:51   89.103.30.xxx 72
Citace:
Vidím tolik nespokojených komentářů od lidí, kteří nic nepochopili.
Sestava je pro uživatele, kteří PC moc nerozumí a kupují hotovou věc. Nezajímá je špatný zdroj, malý SSD nebo papírová skříň. Jde na tom hrát nové hry? Jde. životnost se taky neřeší, však je to spotřebka a za pár roků se koupí nová sestava.


Si to vystihnul kdo tomu nerozumí tomu se podsune největší shit co je snad to ty 3 roky vydrží a pak smůla,paráda.
8.3.2016 12:15:33   194.213.198.xxx 50
Opravdu největší "shit" Ta grafika například patří mezi špičku. CPU... znáte jinou i7-6700k od jiného výrobce? Taky je to špička. SSD naprosto v pohodě (ok, kapacita nic moc, na systém ale stačí).. Zdroj... dostatečný, deska dostatečná, bedna účel plní... paměť v pohodě...

Nevím co je na tom špatného. Koupím, zapojím, zapnu, funguju... Co víc řešit...

Ne každý žije pro to aby řešil počítač, tunil si ho atd... Prostě koupím hotovou sestavu... Když to umře? No a co, existuje záruka... Navíc, když si to složím sám tak mě to může umřít stejně tak nehledě na kvalitu komponent.


Taktéž to skládání... opravdu to prodejce složí hůř než já? Nevím, nemyslím si... A ne není to tím že bych to nezvládl, ale protože to jednoduše dělat nechci. Když potřebuju utěsnit kohoutek, pozvu si instalatéra, když potřebuji vymalovat byt, pozvu si malíře... když chci stolní počítač, nechám si ho sestavit...
14.3.2016 12:23:55   37.188.231.xxx 00
Citace:
Když to umře? No a co, existuje záruka...


A mě komentujete článek, že nechápete proč to sem píšu.
Tak si prosím neserte do huby!

Až budete mít takovéto PC z recenze na reklamaci v Mironetu a oni ho pošlou někomu jinému a Vám budou tvrdit, že jste jim nic na reklamaci nedal, tak bych potom chtěl vidět vaši reakci!
7.3.2016 12:26:36   10.100.68.xxx 26
Chtěl bych se zeptat, proč má počítač tak nízký grafický výkon v 3D Marku. Mám obdobnou konfiguraci a výkon je úplně někde jinde: 14 531 vs 6 736.
http://www.3dmark.com/3dm/9532884
7.3.2016 12:33:13   188.120.207.xxx 70
Uvadis "Fire Strike", ale v clanku bylo mereno "Fire Strike Extreme".
Dva ruzne testy.
7.3.2016 13:07:45   10.100.68.xxx 03
Díky, to jsem přehlédl.
7.3.2016 16:54:53   78.45.250.xxx 101
toť můj jediný ALE ZATO POŘÁDNÝ problém s touto sestavou, pěkné že má Samsung 951 M.2, 980 a i7 ale všechno je to na zdroji za 1000,-, který dle promostránek výrobce je určen do levných sestav a pro rozvojevé země...
8.3.2016 17:43:22   185.99.176.xxx 20
Jestli je to pro rozvojové země, tak je zdroj zvolen naprosto správně
9.3.2016 09:24:47   10.130.135.xxx 33
Do takého PC v takejto cene patí jednoznačne aj Blu-ray napaľovačka a nie DVD-RW !

Jednoznačne to v takýchto zostavách očakávame. Ich cena je už dávno prijateľná.

Takže ako mínus si dajte aj absenciu Blu-ray mechaniky (napaľovačky).
9.3.2016 13:25:49   188.120.207.xxx 21
No, uprimne receno, lidi pomalu prestavaji chtit do novych sestav i DVD mechaniky, cili navrhovat to s bluray mechanikou, kterou potrebuje VELMI male procento uzivatelu, moc smysl nedava.
U herni sestavy dava rozhodne vetsi smysl investovat penize do herniho vykonu, nemyslis?
9.3.2016 21:44:23   85.237.234.xxx 00
Nehrám 10 hodín denne :-).

Pekne porelaxovať sa dá aj pri dobrom a kvalitnom Blu-ray filme. Chcem to mať pekne pokope :-) a komfortne.

A inštalačka hry na Blu-ray tiež nie je od veci (dúfam, že sa rozšíria). Archivácia fotiek a videi na Blu-ray tiež nie je od veci :-).
10.3.2016 09:21:33   188.120.207.xxx 40
Proti tomu nikdo nic nenamita, ale to proste nic nemeni na tom, ze davat takovou mechaniku do cenove omezeneho herniho stroje pro vyrobce nedava smysl. Tim padem pak nedava ani smysl to davat jako minus do hodnoceni.

Instalacky na bluray se rozhodne nerozsiri, protoze vse postupne nezvratne prechazi na ciste internetovy provoz. Pokud se tomu moc nevenujes, tak jsi to nutne zaregistrovat nemusela, ale bohuzel je to tak. Fyzickych medii kvapem ubyva, pribyva digitalni distribuce a streamovani. Tyka se to her, hudby, filmu, aplikaci, proste vseho.
Archivace smeruje stejnym smerem - internet, sitova uloziste...

Btw, slusna br mechanika do PC je porad nekde kolem dvou tisic, coz je velmi zasadni castka, za kterou muze byt treba vyrazne lepsi graficka karta.
14.3.2016 10:28:04   194.213.198.xxx 00
Přesně tak.. bavíme se o herní mašině, tak se budu držet toho... co znamená hra na DVD nebo BR...

Jít nebo spíše jet do obchodu... doufat že požadovaný titul mají, jet domů... alternativně koupit na internetu a nechat si to poslat... První mi vezme dost času, druhé zase trvá dlouho.

Mám svůj vysněný titul doma, otevřu krabici a .. může se stát že médium bude vadné - nutnost řešit reklamaci - následně budu půl hodiny nejméně instalovat...

Pustím to a řekne mi to že mám stáhnout 5GB patch... bum...

Když koupím z digitální distrubuce, párkrát kliknu a stahuju... S 200Mbit interentem je rychlost stahování vyšší než rychlost čtení z optického disku. Hra se nemusí stáhnout celá abych ji mohl začít hrát... Dám si tedy pauzu na kafe, vrátím se a hraju...

Nemusím řešit mechaniku, nemusím řešit kvalitu optického disku, nemusím řešit zálohu pro případ poškození...
14.3.2016 10:21:46   194.213.198.xxx 00
Herní počítač na video? není lepší nějaké malé HTPC s vyšší efektivitou spotřeby?

Mám několik počítačů a právě kromě zmíněného malého HTPC nemá žádný optickou mechaniku. Je to naprosto zcestná a neestetická věc, zabírá moc místa. Už to tam nikdy nechci.

Pokud potřebuji něco vypálit - nepotřeboval jsem několik let - nebo něco načíst - taky jsem nepotřeboval minimálně rok, tak mi leží v šuflíku slim externí USB mechanika... je jedna pro všechny počítače...
18.3.2016 22:47:12   46.13.57.xxx 00
V životě jsem tuto mechaniku na nic nepotřeboval. Mám doma i PS3, tak kdyby se mi takové médium dostalo do ruky, tak ho přehraju. Ale nemyslím, že by k takové situaci došlo.
14.3.2016 09:02:49   37.188.136.xxx 41
Dobrý den,

na fóra moc nepíšu, ale v tomto případě bych se rád podělil o svoje zkušenosti s Mironetem. Před 5ti lety jsem si od Mironetu kupoval grafickou kartu AMD MSI HD 4870, bohužel karta se přehřívala a zamrzala. Po konzultaci s Martinem Kostrounkem z Mironetu přes e-mail jsem kartu poslal balíkem do ruky na adresu Mironetu a tím to vše začlo. Žádná odezva nic . Po 9ti dnech jsem psal, jestli karta v pořádku dorazila, že jsem nedostal žádnou odezvu - odpověď žádná. Po 15ti dnech jsem psal znovu o odpověď - odpověď žádná. Po 25ti dnech jsem znovu urgoval s tim, že pokud se mi do 3dnů neozvnou budu kontaktovat vedení. 29dne reklamace se ozval p. Kostrounek, že karta nedorazila. V tu chvíli se ve mě vyvařili veškeré tekutiny. Šel jsem na českou poštu ověřit si co se tedy stalo s balíkem. Na poště mi bylo sděleno, že byl balík úspěšně předán již druhého dne co jsem ho přinesl na poštu. Dostal jsem i stvrzenku, kterou jsem oskenoval a poslal na Mironet. Znovu dlouho žádná odezva. Takže po 4dnech jsem znovu urgoval a tři dny nato mi p. Kostrounek napsal, že kartu už byla opravena a poslána zpět. ( V tuto chvíli to už bylo ! 37 DEN REKLAMACE !. Bohužel karta stále nepřicházela, na poště žádný informace o mojí zásilce neměli. 40 DEN REKLAMACE, psal jsem na Mironet, aby mi zdělili info kam kartu zaslali - NIC, o té doby jsem už neobdržel žádnou zprávu. 42 DEN mi volal nějaký pán, že mu asi omylem přišla moje karta, na vrchu krabice byla napsáné jeho jméno a adresa, ale uvnitř byli moje fakturační údaje a proto se mi ozval a kartu mi poslal. Karta mi dorazila 45 DEN od Reklamace a to nebylo vše, po rozbalení jsem zjistil, že karta má úplně orezlý chladič. Konverzaci s p.Kostrounkem jsem poslal na vedění, ale také nepřišla žádná odezva. To mě utvrdilo, že ojebávat zákazníky je na denním pořádku.

!!! VŠECHNY VARUJU OD NÁKUPU U MIRONETU !!!

a pozdravuji p. Martina Kostrounka, kdybych ho někdy potkal tak do nakopu tam kde slunce nesvítí!
14.3.2016 10:31:24   194.213.198.xxx 03
A jak vaše karta a příběh zřejmě nepříliš zdařené, ale úspěšné reklamace (stává se, stávat se bude a nejen v Mironetu) sovisí s testem sestavy?
14.3.2016 12:09:35   37.188.231.xxx 10
To nevím. Zkuste zapojit mozek a přijít nato sám.
Jestliže reklamace, která trvá měsíc a půl a vaši kartu pošlou někomu jinému a ještě je ta karta v horším stavu než jste ji poslal, jestli se Vám stále zdá reklamace úspěšná, tak bych doporučoval vyhledat odbornou pomoc na psychiatrii.

Nehledě nato, že kdyby se mi ten slušný pán neozval a neposlal kartu. Tak bych o ni jednoduše přišel a technik z Mironetu by mi nakecával, že karta k nim ani nedorazila.
Nehledě na jeho ignoranci.

Pro mě bylo tohle jednání neodpustitelné a vím, že můj soused měl s Mironetem podobný problém. Takže tohle nebylo určitě ojedinělé jednání.
16.3.2016 21:13:05   62.84.155.xxx 01
Me fascinujou ty kecy o zdroji. Me by zajimalo cim tihle "odbornici" argumentujou, ze je spatny. Zdroj za 1600 musi byt SPICKOVY!
V dnesni dobe cloveka u zdroje defacto zajima jen ucinnost, nic vic.
A ta bude v tomto pripade tristni, jelikoz zvolili zcela spatny vykon zdroje ..... prece nedam 650W zdroj do sestavy, ktera v uplne nejextremnejsim pripade bude zrat 250W!!! Maximalne 400W zdroj, vic ani ranu!
Kdybych chtel byt rozezrany, tak trosku ucinnejsi https://www.alfa.cz/product.php?eid=10514008O0V41NK2UOL za 9 kil.
Je az tristni, ze dnes, kdy se podle EU maji prodavat minimalne 80plus platinium, tak nejsou videt ani gold, natoz treba titanium.
Ale jeste horsi je, ze do takove sestavy hodi nesmyslne rychle, ale male SSD, kde by za tu cenu meli 240GB .... no a ten zdroj, to uz je fakt sila ...
Navic maji treba tohle https://www.alfa.cz/product.php?eid=1051400890UR1NK22K8
Naprosto vyhovujici skrin za 1300 i s tim fortron zdrojem uvedenym vyse.
Hlavne, ze do toho narvou DVDcko, placku jsem nevidel uz par let:o)
A ted se divam na ten terovy disk:o) S nejhorsim pomerem velikost/cena, OMG .... tu sestavu navrhoval nejaky "odbornik"/manazer typu "cim vic MHz, tim lip", co?

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

60 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.