Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení
Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení
autor: Lucie Jiříková , publikováno 7.9.2015
Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení

Série akčních her Metal Gear Solid je tu s námi už přes 28 let. Po několika spin-offech i rozčarování jménem Metal Gear Solid V: Ground Zeroes se Hideo Kodžima vrací na scénu se svým magnum opus. Tato hra by měla být zakončením celé MTG série, tedy jakýmsi vyvrcholením všech Kojimových myšlenek. A to ve velkém stylu.


Metal Gear Solid V: The Phantom Pain je naprosto jedinečná vojenská akční hra, která se Hideu Kodžimovi a jeho týmu po všech stránkách povedla. Vedle nádherné grafiky a hardwarové nenáročnosti nabízí perfektní pískoviště, na němž se budete skvěle bavit desítky hodin.

K prvním titulkům se dopracujete cca za 30 hodin, k těm druhým potom asi za 50 hodin. A pokud budete chtít vyzobat veškerý obsah a vyzkoušet všechny její možnosti, můžete si odhadem připravit třeba i tři měsíce dovolené. A možná ani ty vám nebudou stačit. To za těch pár stovek opravdu stojí.

Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení



Tagy: hry  hra  akční  stealth  metal gear solid  hideo kojima  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
7.9.2015 12:30:35   109.69.214.xxx 1411
Ta hra je skvost, to A.I je fenomenální, jedna z nejlepších her, co jsem hrál. Celá tahle série je famozní, doporučuji i starší díly.
7.9.2015 13:27:31   213.180.34.xxx 163
Metal Gear Solid je beze sporu jednou z nejsilnějších herních sérií. Pro PC ale bohužel vyšly jen první dva díly + i ty postrádají ovládaní myší.

Chtělo by to vydat i některý z HD remaků starých dílů pro PC.
7.9.2015 14:14:45   109.69.214.xxx 614
puč si PS3 a zahraj si je všechny, jsou tam remastery.
7.9.2015 14:51:38   213.180.34.xxx 207
Bohužel ani Metal Gear mě nedonutí k hraní hry, kde se i někdy střílí na gamepadu.
To bohužel jako letitý hráč všemožných stříleček na PC nedokážu překousnout.
+ Nemluvě o tom, že nikdo ze známých PS3 nevlastní, všichni v té době podlehli X360
7.9.2015 15:12:33   109.69.214.xxx 930
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
7.9.2015 18:02:53   188.175.34.xxx 410
Já nevím proč se pořád vytahuje na argument míření na gamepadu - mám pro vás novinku - na všechny playstationy vždy existovala myš...
7.9.2015 21:04:29   85.207.128.xxx 40
Je vidět, že jste danou myš pro PS3 nikdy neměl v ruce, protože jinak byste takovou kravinu napsat nemohl.
S konceptem myši to ma společný tak maximálně tvar.
8.9.2015 13:41:31   92.40.249.xxx 10
https://www.google.co.uk/search?q=ps+mouse&newwindow=1&safe=active&client=ms-android-huawei&tbm=isch&prmd=sivn&source=lnms&sa=X&ved=0CAUQ_AUoAmoVChMIh s2t5brnxwIV0xfbCh35WQ8S#newwindow=1&safe=active&tbm=isch&q=psx+mouse
8.9.2015 12:24:21   188.120.207.xxx 26
MGS hry jsou designovane pro gamepad, hraji se na nem dobre. Ze do toho montujes nejakou mys, je ciste tvuj (umele vytvoreny) problem.

Jinak, starsi PS3 se da sehnat za cenu snad nejake te lepsi herni mysi. :p

Rozhodne mi vic vadil ne zrovna idealni a stabilni framerate na PS3 titulech nez ovladani, ktere je vetsinou skvele.
8.9.2015 17:39:14   85.207.128.xxx 15
Aha dizajnovane pro hraní na gamepadu
To ze VR mise měly v MGS2 plnou podporu myši asi nevíte, co?

PS: Vlastním 4 gamepady, ale nehraju s nima střílečky. Rad mirim přesně a nesnasim autoaim, co nadelate tradiční PC master race komplex a snaha mít hru pod kontrolou.
8.9.2015 21:28:53   109.69.214.xxx 013
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.9.2015 21:53:37   85.207.128.xxx 20
Metal Gear Solid 2: Substance rok vydání 27. března 2003, platforma PC.
Sám jsem ho na PC několikrát dohrál.
9.9.2015 08:49:40   62.209.192.xxx 10
aha kalame nez zacnes hazet svoje overeny moudra tak si svoji neznalost alespon over http://www.ebay.com/itm/Metal-Gear-Solid-2-Substance-PC-Spiel-mit-Handbuch-/252082971197?hash=item3ab150e23d
9.9.2015 09:48:02   188.120.207.xxx 10
Tak snad ti nemusim vysvetlovat, ze ta kvanta konverzi z konzoli na PC jsou proste primarne navrzena pro gamepad a ovladani KB+M je do toho jen "naroubovano" dodatecne, aby se nereklo. Nad tim neni potreba nijak kroutit ocima, to je proste fakt.

Chapu, ze jsi zvykly na mys, ale pointa byla v tom, ze si to tim proste zbytecne komplikujes. Ale chapu to, taky jsem byl zvykly na spoustu nepraktickych veci.

Stridam platformy a ovladace zcela bezne, spis se posledni dobou z pohodli klonim spise ke gamepadu, s kterym mohu (narozdil od mysi) pohodlne napul lezet ve velkem kresle pred plazmou.
Ale u nekterych strilecek si k te mysi sednu kvuli presnosti. U MGS serie jsem tu potrebu pocitil jen vyjimecne.

S pranim, aby vsechny dily vysly v HD remasterech na PC, se ovsem naprosto ztotoznuji. Zahrat si starsi dily ve vysokem rozliseni a s poradnym frameratem by bylo super, i kdyz bych to stejne hral tim gamepadem v kresle.
9.9.2015 20:22:50   85.207.128.xxx 20
Docela by mě zajímal Vas herní rig u televize a typ televize, kvůli inputlagu a tak.
Řekl bych, že nic nekomplikuji, jen nejsem cassual, kterému stačí kde co. Necekane, že na PC... tuningu.

PS: Good luck básněni o pohodlí člověku s kackovou sérii DX.
10.9.2015 10:21:48   188.120.207.xxx 10
He? To je na me? Moc nerozumim te odbocce. To se snazis najit neco, cim bys mi oponoval, nebo je to ciste "profesionalni" zajem?

Nemam poneti, jakou ma kackove DX spojitost s tim, jestli hraju v pololehu s gamepadem na kline, nebo proste u stolu s K+M. Ale samozrejme gratuluji ke kvalitni zidli!

Pokud te to opravdu zajima, TV je plazmova Panasonic Viera s hernim modem, ktery snizuje lag na minimum. Nejake ty merene leo bodnar hodnoty byly extremne dobre, kdyz jsem vybiral, i kdyz si presna cisla nepamatuju. Kazdopadne zapnuti gaming rezimu poznam okamzite, lag v podstate zmizi.
PC je i7@4,5Ghz a aktualne GTX970, i kdyz se to celkem strida. Ovladac obcas dualshocky a momentalne Log.F710 - input lag prakticky nerozpoznatelny, jde o velmi dobre pady. Potreboval jsem to hlavne kvuli par bojovkam, kde je ta odezva a trefovani se do jednotlivych framu jaksi pomerne zasadni, jak asi vis.

Konzole asi neni nutne popisovat. Hraju i na jinych mistech a jinem hardware, ale nebudem to komplikovat.

Btw, "casual" se pise jen s jednim "s". Nesnazim se delat chytraka, jenom me to vzdy hrozne prasti do oci, jak nekdo proklada cestinu podobnymi patvary.

Jinak, ze mi nestaci "kdeco", je presne duvod, proc vetsinou hraju tak, jak jsem popisoval. ;)
10.9.2015 15:45:03   37.188.227.xxx 10
Opravdu nejde o rypani, jen čistý zájem. Je to v podstatě opak toho, co si sám predstavuju jako optimum pro hraní náročnějších her na PC. Sám na tom hrajete bojové hry, zajímavé.
Sám jsem rad, když můžu eliminovat co nejvíce překážek a nepřesnosti, tzv. když něco ve hře zvrtam, jsem si jistý, že je to jen moje vina. Pro mě je proto optimum solidní klávesnice, myš a rychlý monitor - všechno dratem.
Překlepy ignorujte, např. teď píšu z Blackberry a určitě jich tu nebude malo.

PS: taky některé anglo české kombinace nemusím, ale co naplat čeština není zrovna jazyk pro stručný popis.
11.9.2015 15:21:33   188.120.207.xxx 10
Promin, nerozumim temhle formulacim. Jaky opak? Ceho opak? Prave jsem ti popsal, ze je to nakonfigurovane na minimalni lag (samozrejme s tim zminenym durazem na pohodlne hrani). Ty pises, ze to mas naopak, takze jako na maximalni lag? He? To prece nedava smysl. Jakych prekazek/nepresnosti?
Pro neco je lepsi mys, pro neco gamepad. Gamepad ma vice "stupnu volnosti" diky vetsimu poctu os s analogovym pohybem, to se obcas fakt hodi.

Bojovky jsou jinak jen jeden z zanru, hraju temer vse. To jsem zminil jen jako vec, kde je eliminace input lagu zasadni.
11.9.2015 21:17:08   85.207.128.xxx 00
No vzhledem k tomu, ze často prochazim testy televizi, mi je jasné, ze "minimální lag" ve Vašem podání začíná při nejlepším na 50 ms. A to beru v úvahu vyloženě nejrychlejší modely.
Schválně napište přesně model TV, jukneme do databáze, třeba bude promerena.
15.9.2015 11:52:18   188.120.207.xxx 00
Nevim z hlavy, leo bodnar test byl tusim kolem 30, ale zalezi na rezimu, metodice mereni, firmware a tak dale. Praxe je dobra. Odezva pri "hernim" rezimu je perfektni. Kdyz neco ve hre "zvrtam", jde rozhodne o mou chybu, nikdy to neni technikou. To by ti snad mohlo stacit.

Samozrejme mam o kus dal stul s LCD a K+M na hry, kde se vic hodi to.

Mozna jen potrebujes par desitek hodin praxe s gamepadem a treba bys zmenil nazor. Pokud tedy nepujde o psychicky blok, jak se casto stava.

Vynechat skvele hry jen proto, ze nemaji ovladani, na ktere jsi ty nejvic zvykly, mi opravdu prijde hloupe.

Ovsem je to naprosto tvoje vec. Nikdo te nenuti.
16.9.2015 09:15:21   89.177.3.xxx 00
Sám vlastním 4 gamepady, plánuju koupi dalšího (Steamovkého), fakt mám nahráno s nimi x stovek ne-li víc hodin.

Jinak GJ snaze vyhnutí se o uvedení modelu televize, to vůbec nevypadá jako snaha, abych se nemohl pobavit nad skutečným inputlagem daného modelu.
21.9.2015 10:23:13   188.120.207.xxx 01
Boze... Takze presne jak jsem si puvodne myslel. Proste ses mermomoci snazil najit neco, cim bys oponoval, jak prozrazuje tvoje posledni veta. Velmi trapne. -_-

Hodnotu jsem ti napsal. Pokud bys mel prehled, vedel bys, ze to proste odpovida tem lepsim Viera modelum.

Ale vzhledem k tomu, ze to tak jako tak nema s hlavni pointou debaty VUBEC NIC spolecneho, tak opravdu nema cenu pokracovat.

Jen o to vic nechapu, proc by ses mel tak tvrdosijne vyhybat pouziti gamepadu v MGS (navrzenem pro pad), kdyz jsi na hrani padem zvykly.

No nic. Vse potrebne bylo asi receno a jen bych se opakoval. Uz se sem vracet nebudu. Muzes se treba rozvasnit, nad cim vsim by ses jeste "pobavil".
7.9.2015 16:23:15   92.40.249.xxx 710
Ja prave pozeram tento mgs 5 na youtube a je to dost nuda ... jednotvarne nejake je to bez smrncu.. tiche.. ziadna napinajuca hudba .. len misie a misie.. vrtuľník misia jedna zenska sa tam promenaduje ..a tot vsio ? Také o ničom 4ka bola omoc lepsia a jednotka je najlepšia
7.9.2015 18:46:54   109.69.214.xxx 610
rovnou na to napiš recenzi trotle
7.9.2015 12:48:47   195.49.188.xxx 103
Citace:
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain po grafické a technické stránce opět patří k tomu nejlepšímu, co herní průmysl aktuálně nabízí. To, co dokáže Fox Engine je naprosto famózní.


100% - tný súhlas s autorkou.

Takto sa mali robiť DirectX 11 hry odpočiatku s nárokmi na procesor a nielen keď klope na dvere DirectX 12 (a je tu už nejaký ten pátek Mantle).
Na druhej strane nikdy nie je neskoro a to, že sa to dá je práve táto hra.

Ja to hrám na maximálnych detailoch pri 1080p s low-power / low cost 2.0GHz QuadCore procesorom a NVIDIA GeForce GTX 960 OC 4GB.
link: https://www.youtube.com/watch?v=0aw10ldntig
7.9.2015 18:29:14   188.175.34.xxx 41
Týjo, Via jede... To čumím...
7.9.2015 18:36:03   188.175.34.xxx 21
Ah srry, mýlka, to asi bude AM1 A5350...
7.9.2015 18:37:45   188.175.34.xxx 21
Ale i tak je to pecka!
8.9.2015 07:07:27   10.6.17.xxx 33
tam mas zapnutu nesmrtelnost? typek v pyzamku a schytava gulky kazdu 1 a 1/2 sekundu a nic mu to nerobi
nejak na take nieco chut nemam
7.9.2015 15:14:18   213.81.191.xxx 141
Uz dlho sa mi nestalo aby som si kvoli single player hre dal taky maraton ako pri tomto klenote.40 hodin hrania a som na 35% a zacinam Chapter 2. Hra vyslovene nuti hraca rozmyslat ako splnit ciel misie a pri tom sa famozne bavit. Ci uz trpezlivym stealth pristupom so psim kamosom prejst celu misiu roh za rohom, uzit si dokonalu stealth atmosferu a stravit pri tom aj hodiny, alebo po zuby obrneny s battle suitom, stitom na chrbate a walkerom sposobit totalny rage na kazdom nepriatelskom outposte Herna mechanika, dokonale spracovane osobne suboje holymi rukami, striedanie den-noc, celkova atmosfera a vela moznosti ako splnit dany ciel je to za co mozu byt PC hraci velmi vdacní + to ze ta hra slape uz od prveho dna aj na slabych PC dokonale a bez bugov je ohromna vzacnost vzhladom na to aky nedorobeny odpad si developeri zvykli pustat do predaja a nasledne mesiace vydavat patch za patchom.
10.9.2015 19:01:26   217.77.161.xxx 23
No nejake bugy ve hre samo jsou, ale je jich malo.

Jinak ale hra MA nedostatky - je tam spousta nelogickych veci a souboje jsou dost nudne - jsou totiz stale stejne a a AI reaguje porad stejne, takze po chvili se stane dokonale citelnou a to je pak nuda.

Pokud umite anglicky, tak shlednete recenzi zde - https://www.youtube.com/watch?v=YuA9YRbq8f0
Od toho pana jsem uz videl desitky recenzi a muzu rict, ze se nenecha opit rohlikem.
11.9.2015 07:08:15   213.81.191.xxx 20
Neviem ci si to aj realne hral alebo len pozeral youtube, ale chovanie neprijatelov, ich vybava a obranna taktika sa vyvijaju od pocinania hraca a adaptuju sa na jeho pristup. Pokial pouzivas utoky na blizko hliadky zacnu chodit vo dvojici, ak snipujes tak aj protivnik zacne pouzivat sniperov v straznych veziach, ak si uzivas headshoty v reflex mode, zacnu namiesto siltoviek nosit priluby, ak rushujes so shotgunmi nahodia bodyarmor. Navyse okrem bezstarostneho modu sa inak chovaju v Alert mode a inak v Combat mode. CQC chvaty Boss tiez vyuziva rozdielne v zavislosti od prostredia, niekedy len judo chvatom ovali chlapa o zem, niekedy o blizku stenu, inokedy ho mrskne o stol, mozes mu vytrhnut vlastnu zbran z ruky a donutit ho vzdat sa, mozes ho skrtit v headlocku a vypocuvat alebo efektivnym 5 uderovm kombom uspat natrvalo. Vzhladom aj na pestru skalu zbrani s roznymi ucinkami a vyhodami spocivajucimi vo vhodnom vyberu combat buddyho a moznosti vyuzivat nepriatelsky equipment a vehikle je prinajmensom skepticke tvrdit ze sa suboje opakuju nehovoriac o stretoch so Skulls, tazkou obrnenou technikou, alebo subojoch s bossmi.
9.9.2015 08:09:16   194.213.41.xxx 30
kalam a jeho bludy, komedie tady

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

56 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.