Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Střílíme do svých řad: Hry, u kterých byli recenzenti mimo
Střílíme do svých řad: Hry, u kterých byli recenzenti mimo
autor: Lucie Jiříková , publikováno 9.4.2015
Střílíme do svých řad: Hry, u kterých byli recenzenti mimo

Hráči a herní recenzenti. I když tyto skupiny spojuje zájem o hraní videoher, hodnocení jednotlivých titulů se někdy dost významně liší. Proč tomu tak je? Jaké hry obdržely nejvíce protichůdná hodnocení? U jakých titulů jsme se my recenzenti, třeba i zde na PC Tuningu, nejvíce sekli? A jsou samotní hráči v hodnocení objektivnější?


Rozdíly v hodnocení dříve uvedených her opět shrnuje přehledná tabulka:

 Střílíme do svých řad: Hry, u kterých byli recenzenti mimo

I když by se mohlo zdát, že recenzenti dělají obrovské přešlapy, do užšího výběru, kde se hráči s recenzenty rozcházejí (a na obou stranách je dostatečný počet hodnocení), se z desítek vydaných her nakonec vešlo jen pár titulů.

Na zásadních chybách se autoři a herní recenzenti v převážné většině případů shodnou. Jenže hráči umí být v hodnocení i nemilosrdní a často si jdou do něj a do diskuzí vylévat momentální vztek (anebo se naopak nesmyslně vysokým hodnocením snaží své oblíbené hře špatné skóre vylepšit). A je to i pochopitelné, i když se recenzent bude snažit brát to v potaz, nikdy jej nebude tak trápit, že za nějakou hru vysolil patnáct stovek, kvůli kterým strávil víkend brigádou, a zážitek není takový, na jaký se těšil. Hráči podléhají vášním. Samozřejmě to není pravidlem, ale stává se to často. Recenzenti si něco podobného dovolit nemohou.

Je nepsaným pravidlem, že hodnocení recenzentů dopadají lépe než hodnocení hráčů. U většiny her stačí vzít hodnocení recenzentů, odečíst od něj 10-15 % a dostanete hodnocení, na kterém se shodne velká skupina hráčů. Proč? Možná i proto, že se k recenzentům dostávají i věci, které normální hráč nejen že nekoupí, ale kolikrát ani „neukradne“ a nevyzkouší, protože z recenzí a odezvy od ostatních už ví, že to za tu námahu ani nestojí. Chtě nechtě to zkresluje představu o tom, jak vypadají ty hry, které si podobné hodnocení opravdu zaslouží.

A je zjevné, že nejhorší to bývá u velkých titulů, u kterých byla obrovská očekávání a o to větší zklamání z toho, že nedoznala naplnění.

A co dál hraje roli? Třeba to, že některé chyby jsou pro jednu ze skupin méně podstatné (například snímková frekvence omezená na 30 FPS). Nebo to, že se hráč ve volné době baví s jednou hrou desítky hodin, zatímco recenzent musí za stejnou dobu protočit deset titulů (a opravdu to nemůže dělat tak, že recenzi vydá měsíc po uvedení a ne dřív, než nad jedinou hrou stráví padesát hodin). Anebo že technické problémy v době vydání jsou v dnešní době už standardem a při recenzi, která musí vyjít co nejdříve po uvedení, je těžké předvídat, u kterých nedostatků je otázkou dnů nebo či dokonce hodin, než dojde k jejich nápravě (to jsou například přetížené servery, nebo bugy ve hře anebo vybalancování obtížnosti), a u kterých k tomu už nikdy nedojde.

A jindy hraje roli třeba nostalgie. Hráč, který hrál hru před dvaceti lety, se na původní titul i jeho remake dívá jinak než hráč, který se s ním setkává poprvé a srovnává jej se současnými standardy.



Tagy: metacritics  hodnocení  hry  recenze  recenzenti  hráči  flame  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
9.4.2015 07:29:02   194.160.30.xxx 2344
To je zas clanok...Brat do uvahy user score na metacritic kde pri AAA hrach pride kopec haterov co hru ani nemaju alebo ju stiahnu a hned daju 0?? alebo fanboys club co dava 10..vacsiu vypovednu hodnotu maju steamove recenzie kde clovek da len palec hore dole a vidite kolko ma nahrane.
9.4.2015 07:49:27   90.177.175.xxx 313
Myslím, že podobné případy by se daly najít i na tom steamu. Není to jen věc haterů. Totální neshoda konzumentů s kritikem a recenzentem je naprosto běžný jev.
9.4.2015 07:51:03   193.85.174.xxx 1311
..minimálně oproti těm naklákávacím davům na Meta.

A pokud na Steamu člověk hru tvrdě zkritizuje, tak k tomu má nejspíš důvod. Pro nic za nic tam nebude nadávat na hru, kterou si koupil. A koupil si ji proto, že si ji koupit chtěl a těšil se na ni.
9.4.2015 08:01:48   90.177.175.xxx 132
AC Unity má v těch recenzích 70 % vs 49 % u hráčů na steamu. Warhammer Quest má paradoxně 55 % vs 68 % u hráčů. Cities XXL už má 50 % vs 23 %. Některé zase vychází dobře a nepoměrně lépe než na MC (COH2, COD MW3, WD i ten total war.) A taky na tom steamu dost věcí není, protože to má konkurenční distribuční platforma.
Obecně se dá určitě říct, že steam je lepší i objektivnější, ale taky tam ty rozdíly jsou.
9.4.2015 07:55:55   95.103.128.xxx 207
Metacritics je pre mna najlepsia referencia. Vysledne score je priemer haterov, fanboyov aj normalnych ludi.

Teda po case celkom presne vystihuje hodnotenie hry.

Samozrejme hodnotit hru jednym cislom ma svoje nevyhody, takze si precitam hlavne tie negativne recenzie, co sa tam kritizuje a ci to bude vadit aj mne.
9.4.2015 07:48:06   193.85.174.xxx 1112
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/216/896/seriously-wtf-is-this-shit_583.jpg

Přesně jak píše luciferik, na Steamu to hodnotí lidi co hru koupili a hodnocení tak vychází z pocitů při hraní, to má ve výsledku uplně jinou hodnotu. Hned mě to napadlo, že to bude bráno podle Metacritic aniž bych článek četl.
9.4.2015 09:41:34   158.196.119.xxx 152
Já si myslím že takové shrnutí bodlo. Zajímalo mě to, ale byl jsem vždy líný si najít to hodnocení a vše kolem toho.

Za článek díky. Jen jedna malá poznámka a to taková že v hodnocení recenzentů jsou procenta, kdežto u hráčů jsou body. Kdyby byly %/%, lépe se na to dívá .
9.4.2015 10:16:49   89.103.15.xxx 153
Díky za článek. Četl se pěkně lehce a ani nenutil člověka přeskakovat.
Dodal bych jen to, že je veřejné tajemství, že velké herní redakce jsou placeni vývojáři her a musí dávat určitým hrám lepší hodnocení proto jsou někde tak ohromné rozdíly. Chápu, že se nedá takhle v článku někoho obvinit, ale asi všichni víme, že to dělají, takže třeba nějaký odstavec tam ohledně toho mohl padnout, protože by to velké rozdíly krásně vysvětlilo a byla by to pouze úvaha = žádné obvinění.
Když články o hrách, tak podobným stylem a na podobné téma, protože je to lepší jak recenze jedné hry.
9.4.2015 11:07:51   93.99.208.xxx 121
Ano, ano. Až nedávno jsem dospěl k názoru, že i to samé se děje na mém oblíbeném herním portálu i když samozřejmě tvrdí něco jiného. Podezření začalo už dlouho předtím, ale až nyní mě přesvědčili. Takovou masírku před vydáním Hardline jsem ještě neviděl. 2-3 články denně, dokonce uspořádali turnaj s redaktory. Ten ale celkem pohořel na technice (emmm...nečekaně, po problémech s BF4). Hodnocení hry přitom nadprůměrné. Každý kdo není slepý nebo uplacený musí vidět, že je to ještě frenetičtější akce než díl předtím a celé je to vyrobeno technologií past©. Na recenze jsem už úplně zanevřel. Stejně už hraju převážně Indie hry a AAA tituly už jdou většinou mimo mě.
10.4.2015 08:12:12   192.168.215.xxx 71
Souhlas. Kdo chce zábavu a herní nápady, hraje indie hry.

AAA tituly jsou v drtivé většině už jen továrna na peníze. Specifické jsou "řady" her, ať se jedná o AC, BF nebo CoD. Málokdy se stane, že vývojáři překročí vlastní stín a přidají něco podstatného. A pokud se tak už stane, je to na úkor jiných featur, popřípadě se "nového" konceptu drží dalších pár dílů - viz Battlefield, kde od BF3 se v podstatě jen mění skin hry a (částečně) levely. EA si tak nechala jednu hru zaplatit jako několik AAA titulů, a to já už odmítám platit. Ty doby, kdy expansion pack pro BF2 stál jako budgetovka, jsou už dávno pryč.
9.4.2015 10:53:14   195.146.104.xxx 432
Proč se článek jmenuje "Střílíme do vlastních řad", když u téměř každé hry je uvedeno, že recenzent je objektivní, zatímco hráči si vybíjejí svoji frustraci. Podle toho to vypadá, že recenzent je bůh a hráči tomu, co si kupují, vůbec nerozumí.
9.4.2015 14:05:02   62.245.113.xxx 201
Přesně tak. To stejné bychom pak mohli použít u filmových recenzí a následných hodnocení na IMDB či ČSFD. Prostě lidi si asi vybíjí frustraci a hru ani nemají (film neviděli) a jen tak hejtují a my recenzenti jsme naprosto objektivní. Pche. Nezlobte se na mě, ale díky kanálům na youtube se dají najít hrané hry od začátku do konce. Oblíbil jsem si "Agraelovo Let's Play Šílenství" (děti nehledat, mluví hanbatě ). Tam jsem se koukal například na BF: Hardline a nemohl bych tu sračku hrát ani omylem. Takže gratuluji k vašim 70% naprosto objektivního hodnocení.
9.4.2015 12:32:04   46.33.96.xxx 92
Myslím, že problém je v tom, že recenze jsou zdarma na herních webech, které čtenář platí skrz reklamy. (je to jen o počtu kliknutí). Recenzent si tak může dovolit prakticky cokoliv. Podle toho také ty recenze jako celek vypadají a hodnocení recenzentů je "vševypovídající". Dřív, když si člověk musel koupit časopis za dost peněz, by si to podle mě recenzent nedovolil, jelikož by okamžitě šel zájem o časopis dolů. Tam se člověk musel dočíst skutečné informace o hře, nikoliv fantazie zaplaceného "novináře".
Osobně již recenze považuji za součást reklamy a hipe velkých studí, proto velké studia a velké značky prostě nemohou dostat nízké hodnocení. A naopak neznámá hra od neznámých autorů zpravidla dostane za každou věc řádně vyčiněno, aby se ukázalo, jak je ten recenzent "drsňák" a vše uvádí po pravdě (tam si to bohužel může dovolit).

Většinou to funguje a lidem-hráčům na vlnách hipe ani nedojde, co za blbost vlastně hrají. Nicméně občas to zaskřípe a pak se recenzenti nestačí divit. (když pak zkritizují hru, kterou hráči chvíli - úplně skvělé jsou pak výmluvy, že recenzent přece musí brát v úvahu i cenu hry a podobně, jako se to stalo nedávno na našich herních webech).
9.4.2015 12:51:15   165.72.200.xxx 51
Jen namatkou:
CoD ani BF nesrazi fakt, ze jde o FPS arkady, to je kazdemu jasne, ale skutecnost, ze v podstate kazdy nasledujici dil prinasi jen horsi a horsi hratelnost a uchylnejsi a uchylnejsi principy, ovladani atd.
U D3 je treba brat v uvahu, ze v dobe recenzovani to byla o dost jina hra nez je v soucasnosti. Recenzenti nedocenili extremne destruktivni vliv trziste na hratelnost. Naopak starsi hodnoceni na MC jsou tim ovlivnena. Dnes je ten titul prijiman podstatne pozitivneji.
9.4.2015 14:30:40   217.11.234.xxx 60
U toho D3 se na tom negativním hodnocení hodně projevily problémy při startu - přetížené servery, kdy se nedalo vůbec hrát. (A lidi si prostě šli vybít frustraci na meta... za 3 dny už to bylo v pohodě... a AH game začala být problematická až po pár týdnech).
9.4.2015 15:24:06   165.72.200.xxx 11
Ty uvodni tri dny mely vliv zanedbatelny. Ale cca rocni (pamatuji-li se dobre) provoz tovarny na penize s tim zahybal poradne.
9.4.2015 13:31:52   84.242.82.xxx 31
Call of Duty: Advanced Warfare je největší sračka poslední doby. Grafika jeden velký fail.
9.4.2015 15:24:57   165.72.200.xxx 43
Grafika je az to uplne posledni, co by vadilo.
14.4.2015 05:11:48   62.209.192.xxx 10
jedinej fail jsou tydyti, kteri jako jediny argument u spatne hry uvedou grafiku
9.4.2015 15:33:06   90.183.86.xxx 45
Moc nechápu ten hate na tyhle 2 ze strany hráčů. Jistě 10/10 hry to rozhodně nejsou, ale 7-8/10 si rozhodně zaslouží.

Pokud odpad jako BF4 sklidí 81(od recenzentů) a 5.9 od hráčů tak nechápu kde se bere ten hate k WD a ACU.

WD jsem hrál až poprvé asi před měsícem. Je to skvělá hra, která promarnila svoji šanci, tím, že v ní chybí spousta věcí, které bych tam uvítal (např. když podle hacknutí sms zjistím, kde bude výkupné, tak žádám o možnost počkat si až se dostaví únosce a sledovat ho a následně zpacifikova, osvobodit rukojmí a oznámit to policii... a ne že mám možnost se jen zachovat jako ... a sebrat výkupné) Hra mě baví opravdu hodně a po "E3" patchi to vypadá moc hezky.

ACU mělo blbý start. Já to hrál až to bylo opatchované, takže těžká pohoda. Ano je to slabší díl co se příběhu týče a nedodělaný stealth systém mi vadí. Vadí mi tam hodně věcí, ale zase mě mile překvapily novinky a hlavně život NPC v Paříži je krásně udělaný. Je to nádherná historická hra.

Za mě mají obě hry 7/10 a budu s napětím čekat jak dopadne WD2 (od těch mám tentokrát obrovská očekávání, takže pak možná budu zklamán) a od Victory si slibuji dotažené Unity. Něco jako ACIII a ACIV, které bylo dotažené ACIII...

Já chápu, že některé hráče už AC nudí. Může se to stát samosebou, ale to že se někdo přejedl ještě neznamená, že ta hra je objektivně špatná. Já si u BF3/4 stojím za svým, že jsou to odpady protože FPS hit detekce totálně nefunguje a to je pro FPS prostě fail
10.4.2015 08:23:47   192.168.215.xxx 00
Na jednu stranu omlouváš ACU a WD, na druhou stranu potápíš BF. Jenže BF není klasická FPS, ale spíše taktický simulátor bojiště, který může být částečně FPS. I proto se to jmenuje "battlefield". A i proto to má "vady" jaké to má, protože servery to nezvládají upočítat.

Po technické stránce má MP BF samozřejmě chyby (obzvláště po každé CTE updatu v poslední době), ale ty jsou s ohledem ke srovnatelné konkurenci typu PS2 nebo ARMA téměř kosmetické. Já bych sérii BF vyčítal daleko jiné prohřešky, třeba odstranění ingame VoIP (a jeho náhrada v BF4 je hodně parodická ve srovnání s originálem v BF2), nebo zkripleného commandera, o špatném zpracování hry squadů (což je alfa a omega hry) ani nemluvě. Za tím je vidět snaha prodat hru i dětem hrajícím CoD, alias "malým rambičům" (kteří hrají jen na sebe, své statistiky), což je další velký prohřešek EA vůči BF komunitě. Že to přineslo plné servery je sice hezké, ale jen do okamžiku, kdy jste s takovými blbany nuceni hrát.
10.4.2015 13:38:06   90.183.86.xxx 00
Hrál jsem všechny 3 hry a prostě BF4 je pro mě odpad. Jako BF bych si zahrál znovu jedině BF2 nebo BF4FRE (jenže to už jede taky jen přes origin takže smolík).

Planetside2 má obří mapu v porovnání s BF a má mnohem více hráčů a hit detekce tam funguje normálně. Takže tohle battlefield neomlouvá. Je to prostě odpadní FPS hra a solidní grafika to fakt nezachrání.

Ubi se aspoň zachovalo fér ke svým zákazníkům při vydání Unity - DLC zdarma a pro majitele Seasson passu navíc hra zdarma. Takže třeba nový FC4. Podle mě kdo koupil seasson pass tak si jen mohl říkat, kurnik to je pecka, že to unity při releasu tak dojebali. Za pár týdnů je to plně hratelné a ještě k tomu mám zadara druhou novinku a DLC zdarma... :-D
10.4.2015 19:48:21   95.103.244.xxx 00
jen technická: PS2 má tu obří mapu rozsekanou na menší části, a nelze mezi nimi přecházet. Dále ty mapy samy o sobě jsou velmi chudé, prakticky holý povrch a velmi málo stacionárních objektů.

BF4 za odpad určitě nepovažuju. Má své chyby, to ano, ale odpad vypadá jinak. Kdyby to odpad byl, nehrály by tu hru denně tisíce lidí.
14.4.2015 05:22:06   62.209.192.xxx 10
jenom proto ze to je popularni to jeste neznamena, ze to nemuze byt odpad. Vem si takovy koureni cigaret, krome tabaku tam mas plno namichanych sr*cek, pomalu to kazdyho zabiji a pritom to denne kouri miliony lidi a vlastne jenom diky marketingu a spojeni koureni s rovnopravnosti zen v americe
9.4.2015 16:38:32   81.200.57.xxx 132
Ta ironie, když takový článek sepíše někdo, kdo za "recenzi" považuje top-tenku ala buzzfeed, kde nějaký text zastoupí hromada videí z youtube.
Ach, moment...

Doufám, že další článek ze série "střílíme do vlastních řad" bude přehled nejhůře hodnocených článků na PCT
9.4.2015 17:19:53   91.232.214.xxx 52
Citace:
Rozdíly v hodnocení dříve uvedených her opět shrnuje přehledná tabulka:


No, tak o tom, jestli je tabulka přehledná, by měla hovořit tabulka samotná, ne autor článku. Když má někdo za potřebí přidávat k ní nějaké vlastní přivlastky, obvykle je něco špatně. Jako i v tomto případě... Tak například, user score a metascore mají jinou stupnici, což je silně matoucí. Nevím, proč to tak server metacritic má, ale v celém článku není o stupnici ani slovo a kdybych web metactitic nepoužíval, určitě jsem z toho zmatený. Navíc v té "přehledné" tabulce máte sloupec, odchylka hodnocení, která je úplně nesmyslná. Tak předně slovo odchylka se používá v úplně jiném významu a znamenalo by to v tomto případě, jaký je rozptyl hodnocení těch recenzí (např. jestli všichni dávají zhruba to samé, nebo jestli je to rozloženo jinak, například spoustu nul a spoustu desítek...). I když teda nějak pochopím, že jste tím ve skutečnosti mysleli (metacritic - user_score*100), tak je to prostě nesmyslný parametr, který o ničem nevypovídá. Navíc to máte v procentech. Když používám procenta musí to být vždycky nějaký poměr. Ne rozdíl, jako v tomto případě... Takže pokud byste nutně chtěli mít nějaký další sloupec a musel by být v procentech, mělo by to být spíš (metacritic/user_score)*100. To by dávalo relativní poměr toho, jak moc velký je to rozdíl... Ale i tak by to byl celkem zbytečný sloupec.
9.4.2015 23:23:33   88.100.171.xxx 10
..bych dal D3 klidně tolik co recenzenti. xD Ale na začátku to bylo příšerné..

Klidně by mohl být zmíněný BF4, to byl fail taky od začátku do konce.
10.4.2015 05:13:01   85.93.125.xxx 40
Ještě mi tu chybí článek o propagování dané značky grafických karet. Sám mám delší dobu gtx 570, ale to co se tu občas předvádí mi hlava nebere, že Obře...
10.4.2015 11:28:39   83.240.91.xxx 10
Company of Heroes 2
Je hra několika průserů. Pokud recenzent nemá základní technické znalosti tak recenze strategie bude vždy katastrofa.

1) Špatný technický stav hry. Hra je špatné optimalizovaná. Tedy nestabilní FPS, pády hry, TDR problémy grafických karet,... a naprosto neúměrné nároky na hardware na to jak ta hra vypadá.

2)Cena hry a cena DLC. Tedy neodpovídá technickému stavu hry a hlavně obsahu.

3) Skripty, path finding a logika tvorby map. Tedy když někoho někam pošlu aby se tam kryl tak očekávám že tak učiní. Jenže jej najdu ne v zákrytu ale před krytem kde spolehlivě zdechne. Nač je potom ukazatel s tečkami kdy to jednotky nedodržují. Reakce jednotek = nalitým vojákům vodky což je asi účel ale jako velitel tedy stratég nemám čas se věnovat jedné skupině 5 minut.
Cut-scény: Jsou katastrofální v tom že máte např strategicky rozložené jednotky a v dobe cut-scény tedy skriptu nemůžete nic ovládat. Takže se stává že vám nepřítel vyruší spoustu jednotek a obklíčí čí obejde vaši obranu. Už v prvním dílu mě to sralo ale tady to je ještě horší. Takže jediná možnost je tedy to hrát více krát a přizpůsobovat svoji strategii i skritům. Na to se pojí naprostá nevyváženost jednotek a logiky levelů a strategie. V jedničce jste mohli sebrat nepřátelskou extra zbraň. Ve dvojce jen tehdy pokud vám do autoři hry dovolí a je toho více. Mechanika a možnosti se skrouhli. Obdobný rozdíl jako Age of Empire 2 vs. 3.

Můj názor na kampaň je takový že z vás udělali jen klikací protože prostor pro nějakou strategii je minimální.
10.4.2015 11:30:45   83.240.91.xxx 00
Klikací- klikače
10.4.2015 11:36:28   83.240.91.xxx 00
Battlefiled Hardline
By se měl vydávat za datadisk a ne za plnou hru. Nový obsah je minimální kromě cut-scén. Nefunkční MP mody. Demetně rozvržený systém perků a málo zbraní.

Kdyby se hra prodávala za 30e tak by to bylo v pořádku. Takže ano tady recenzent co si hru nekoupí tak nemůže hodnotit. Evolve je na tom podobně.
10.4.2015 11:54:20   62.201.23.xxx 11
Srovnavat ratingy recenzentu a lidi je dle meho blbost. Takee by me zajimalo kdy blizzard vydal watch_dogs a proc ho mam v uplay a ne v battle.net launcheru?
14.4.2015 05:31:17   62.209.192.xxx 00
jj normalni clanek Lucie obsahujici easter eggy
10.4.2015 12:57:29   27.122.12.xxx 00
Jeden z řídkých geniálních úletů.
Sociální satira a openworld interaktivní komedie a většina kritiků totálně nepochopila. To je jako s dobrými filmy Uwe Bolla, které dostávají špatné známky, protože Uwe přece nemůže udělat dobrý film.
10.4.2015 13:41:03   95.105.148.xxx 50
Z principu mi takyto a podobne clanky, pridu zbytocne. Porovnavat neporovnatelne a hlavne subjektivne pohlady je minimalne zbytocne ak nie rovno blbost. Ale skor mam technicku poznamku, preco pre boha su premerne hodnotenia recenzii od novinarov v percentach a od hracov v nejakych bodoch ? A predpokladam ze bodovanie je od 1 do 10 alebo to si tiez mam vycucat z prstu ?
10.4.2015 16:10:35   90.176.71.xxx 00
Srovnávat hodnocení recenzentů a skutečných kupujících není blbost. Na tvou technickou se ale spíš zeptej u metacritic.com (Metascore 0-100, User Score 0-10).
10.4.2015 18:56:49   95.105.148.xxx 60
ok asi to nebolo dost jasne, a co takto preratat tie hodnotenia aby boli jednotne ? Samozrejme klasicka blba odpoved bude nech si to citatel prerata sam, ale to uz rovno mozem ist na metacritics. Aj tak je ten clanok skor taky dolepenec len aby nieco bolo.
14.4.2015 05:50:24   62.209.192.xxx 10
Prave ze nemo ma docela pravdu. Pokud jsi cetl clanek tak vlastne nestrili do vlastnich rad jen pise obecne kecy ohledne toho ze recenzent vlastne nema moc casu na recenzi a podle Lucie ji musi uspechat, je objektivnejsi protoze zatimco hraci projde rukou jedna hra na 100% tak recenzentovi 10 a podle me by spravny objektivni recenzent mel recenzovanou hru dohrat alespon v hlavnim pribehu i kdyz to znamena 43h DA:Inquisition, 31h Skyrimu nebo 80h Roller coaster tycoon. Jestlize toto neni schopen recenzent dodrzet, je to jako kdybych recenzi filmu udelal po pulce filmoveho deje a vymlouvat se ze to vyjde dlouho po vydani na trh? Vzdyt jsou novinarske verze distribuovane drive nez na pulty nebo aktivovany na nasich HDD. Ja totiz nechci cist polovicatou recenzi (coz momentalne Lucie priznala) jenom proto aby byla dostupna brzo po vydani. To je jako bych psal koment na csfd uprostred filmu a po okomentovani uz nedokoukal protoze ve vedlejsim sale zacinaji promitat jinou novinku
11.4.2015 05:45:10   78.102.109.xxx 01
Snaha se cení, díky za článek Lucie. Téma zajímavé. Jen prosím o větší pohrání si se stylem, už na první stránce pár vět bolí. Díky
12.4.2015 09:30:12   88.212.40.xxx 40
Keď už porovnávate hodnotenia, mali by ste ich porovnávať v rovnakých jednotkách.

Čo to je za nezmysel, že jedno hodnotenie je v % a druhé v bodoch? Body sa mali prepočítať na percentá a hotovo. Lucia chodila do školy? Keby som také niečo odovzdal ako školskú prácu, tak ma učiteľ vyrazí aj s dverami.
13.4.2015 11:33:06   188.120.207.xxx 00
quote: "Dragon Age: Inquisition vnímám podobně jako ošklivou, technicky zastaralou..."

Huh. Coze? Tady mi neco asi trochu unika. Nikdo s funkcnima ocima by jiste jednu z nejlepe vypadajicich current gen her neodsoudil za to, ze je oskliva.
Da se tomu vytknout spousta veci (questy, bojovy system, system inventare...), ale vizual je proste na jednicku, takze o co tady presne jde?

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

119 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 27.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.