Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
autor: Tomáš Šulc , publikováno 24.3.2014
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.


Field of View

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Field of View 90 (po najetí myší se zobrazí 70)

Nastavení Field of View mění šířku zorného pole hráče v rozsahu 70–90°. Rozdíl je jasně patrný na první pohled. Zúžení zorného pole zvýšilo framerate o jeden snímek za sekundu na 31.

Lighting Quality

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Lighting Quality High (po najetí myší se zobrazí Low)

Ačkoliv jsem rozdíly hledal na mnoha různých místech, žádných rozdílů v nastavení kvality osvětlení jsem si po snížení nevšimnul a neměnil se ani framerate.

Shadow Detail

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Shadow Detail High (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Rozdíly v kvalitě stínů jsou naopak dobře patrné na první pohled. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 30 na 40 snímků za sekundu.

Effects Detail

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Effects Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Při změně nastavení efektů jsem si nevšimnul větších rozdílů. Výkon po snížení vzrostl z 30 na 32 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
48 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.