Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
autor: Tomáš Šulc , publikováno 24.3.2014
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.


Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Při nejvyšším možném nastavení detailů v kombinaci s osminásobným vyhlazováním hran nároky Titanfall opět o něco vzrostou. Pro plynulé hraní v nízkých rozlišeních doporučuji alespoň GeForce GTX 750 nebo Radeon R7 250X, do Full HD rozlišení GeForce GTX 660 nebo Radeon R7 260 a do vysokých rozlišení GeForce GTX 760 nebo Radeon HD 7850.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
48 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.