Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
autor: Tomáš Šulc , publikováno 24.3.2014
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.


Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Při zvýšení detailů na střední hodnoty nároky Titanfall o něco vzrostou, stále si však plynule zahrají i majitelé slabších počítačů. V nízkých rozlišeních postačí karty typu GeForce GTX 650 nebo Radeon R7 250, ve středních GeForce GTX 750 nebo Radeon HD 7770 a ve vysokých GeForce GTX 660 nebo Radeon R7 260.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
48 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.