Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
autor: Tomáš Šulc , publikováno 24.3.2014
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.


Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Při nízkém nastavení detailů jsou má Titanfall velmi nízké nároky na výkon grafické karty a drtivá většina i slabých karet běží na limitu 60 fps (lze jej posunout na 120 fps pouze připojením 120Hz monitoru, úprava registrů nepomáhá). Abyste se dostali na průměrných 40 fps, které podle mých zkušeností pro plynulé hraní pohodlně postačují, měli byste mít v nízkých rozlišeních grafickou kartu s výkonem na úrovni nVidia GeForce GT 640 nebo Radeon R7 240, ve středních GeForce GTX 650 nebo Radeon R7 250 a ve vysokých GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon R7 250X.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
48 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.