Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
autor: Tomáš Šulc , publikováno 24.3.2014
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.


Games.cz

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Vynikající multiplayerová střílečka, která svým pojetím pěšího i robotického boje vstupuje na pole neorané. K dokonalosti jí chybí obroušení pár hran a závěrečných tahů štětcem.

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

Eurogamer.cz

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Skvěle vybalancovaná zběsile rychlá multiplayerová akce, která vám nedopřeje ani sekundu odpočinku. Piloti, titáni, zbraně a vylepšení do sebe zapadají jako tisíce různobarevných dílků puzzle, které skládají úžasný obraz. Ovšem najdou se i špatně vystřižené kousky, jako málo variabilní módy a designově podobné mapy.

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

Hrej.cz

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

„Možná nejde o takovou revoluci, jaká byla odstartována prvním Modern Warfare, ale zcela určitě jde o evoluci. Mimořádně zábavnou a akcí nabitou evoluci, které bez mrknutí oka věnujete desítky a stovky hodin.“

Hodnocení: 5/5; odkaz na recenzi

IGN (anglicky)

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall represents a potent fusion of established and modern design ideas, creating a tense and rewarding balance of power and moment-to-moment unpredictability. MOBA-like minions mix with traditional on-foot deathmatch, jetpack-powered locomotion, and giant-robot combat – each role playing its own part in the battle and coming with its own tactics and strategies – while the well-designed maps make the ideal weapons and loadout completely situational and dynamic. Though Titanfall is somewhat regrettably a barebones game in terms of modes and customization features available at launch, its intense action is almost as exciting to watch a friend play as it is to pick up the controller yourself. It’s surprisingly lacking many accoutrements we’ve come to expect in a multiplayer shooter, but it nevertheless unites its elements in a cohesive, approachable way. Titanfall earns a seat at the table with the genre’s entrenched powerhouses.

Hodnocení: 8.9/10; odkaz na recenzi



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
48 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.