Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Největší herní průšvihy a propadáky posledních let
Největší herní průšvihy a propadáky posledních let
autor: Lucie Jiříková , publikováno 25.2.2014
Největší herní průšvihy a propadáky posledních let

Vydání každého AAA titulu předchází mediální masáž. Často se těšíme, hltáme každý nový screenshot a začínáme věřit všem promyšleným marketingovým kecům. Jenže s uvedením nadšení často střídá silné rozčarování. Většinou ale rychle zapomeneme – s výjimkou her z tohoto seznamu. Na taková zklamání se totiž zapomenout nedá. Nikdy!


Battlefield 4

  • Vývojář: DICE
  • Vydavatel: Electronic Arts
  • Datum vydání: 29. 10. 2013
  • Průměrné hodnocení (metacritic): 81/100, 6.0/10

Nyní už možná Battlefield 4 vypadá tak, jak jsme si ho původně představovali (a nabízí tedy hodiny kvalitní zábavy v multiplayeru), k tomuto výsledku se ovšem hra dopracovala po mnoha a mnoha updatech. První týdny ve hře byly utrpěním – pokud se vám do ní vůbec povedlo přihlásit. A my se ptáme, zdali je skutečně nutné hru na trh uvádět v takto nedodělaném stavu? Tohle nám fakt vadí!

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let

Call of Duty: Ghosts

  • Vývojář: Infinity Ward
  • Vydavatel: Activision
  • Datum vydání: 5. 11. 2013
  • Průměrné hodnocení (metacritic): 68/100, 1.9/10

Když už jsme zmínili čtvrtý díl Battlefieldu, nemůžeme zapomenout proprat i Call of Duty: Ghost. Stopadesátý přírůstek do rodiny vojensky se tvářících stříleček k nám opět přihopsal s letitým enginem, vrchovatě naskriptovanou kapaní a s ještě větší dávkou hloupých klišé a amerického patosu než všechny předchozí díly dohromady. Tak dobře, možná trošku přeháním, ale od pravdy nejsem zase tak daleko. Už by to konečně chtělo nějaký ten next-gen! Dočkáme se příště?

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let

Pozn.: Údaj o hodnocení her byl převzat ze serveru Metacritic.



Tagy: hry  průšvihy  propadáky  fail  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
25.2.2014 05:41:04   95.82.146.xxx 15914
Zdravím do redakce a autorku.

Měl bych dvě věci:
1. Hrála autorka vůbec nějakou hru? Nebo se vychází čistě s hodnocení ostatních herních serverů?
2. Možná by právě z výše uvedených otázek mohl být vždy (u takovýchto článků - NEJ...) v úvodu uvedeno jak se daný článek "vyráběl" a na jakém základě.

Nejsem hnidopich a puntičkář, ale z napsaného textu mě připadá, že autorka nic nehrála.

Já třeba nedávno koupil v akci na Steamu například "nového" Duka i navzdory nízkému hodnocení a hrál,dohrál a bavilo mě to. Grafika? zastaralá? Okey možná - ale když to hráče baví. A že to je přímočará? a původní díl nebyl?

Toť můj názor. Nikomu ho nevnucuju, ale rád bych aby se k tomu alespoň pro jednou redakce vyjádřila, jak to je. Vždy když tady jsou články od "Lucie" a vznesou se tady nějaké komentáře a připomínky, tak to nikdo z redakce neřeší a pokud ano ani nikdo nenapíše.


Pěkný den všem.
25.2.2014 09:47:14   90.177.175.xxx 1017
No, nový Duke Nukem mě po pravdě zrovna nenadchnul, když vezmu v potaz, že první alfa verze musely existovat už někdy před dvanácti, čtrnácti lety (byly z nich natípané screeny) a od té doby furt tvrdili, jak to vylepšují, protože se jim to ještě nezdá dost dobré.
25.2.2014 13:08:50   62.209.223.xxx 222
No vidíte. A to je váš názor. Ale kdyby tam nebyly ty "průměrné" hodnocení a hodnocení z Metacritic, a Lucka by tam napsala svoje zhodnocení her které opravdu hrála, a dal jim body, tak pak bych to bral - ikdyž to že někomu se hra líbila, a druhému ne - to tak bude pořád. Ale mě šlo spíš o to, my se nedozvěděly z článku, jak to autorka posuzovala, jestli z toho co našla na internetu, nebo ty hry sama hrála a ono hodnocení je tam jen jako doplněk (ani vlastně nevím odkud je to průměrné hodnocení) nebo je to jinak. O to mi šlo - ten Duke byl jen můj příklad, protože jsem asi jako jedinou hru z tohoto seznamu hrál, či dohrál (zatím).
25.2.2014 17:18:48   77.240.103.xxx 199
Je nutno si uvědomit jednu věc. Tou je čtenost.

Články lucie ať jsou jaké jsou....
Rekordy ze světa videoher - 140 000 přečtení

test tří radeonů 290(x) - 63 000 přečtení

Proč by sem nepsala, když její špatné články mají víc přečtení než dobrý test hardware, po kterým tak prahnete (prahneme)?
4.3.2014 18:38:19   91.221.212.xxx 00
No já teda nevím, ale asi je lepší vyjít z nějakého většího množství pocitů než z vlastních dojmů. Nebo by měla napsat svůj názor, co je podle herní chuti Lucie špatné a to mít za nejlepší názor? Takhle s tím měla mnohem víc práce a hlavně mnohem více obejktivity, ne?
25.2.2014 06:41:18   178.77.249.xxx 359
Naprosto souhlasím s Hellraiserem. Nový Duke byl vcelku povedená hra a taky mě moc bavila.A vůbec už nechápu, jak autorka může srovnávat grafiku téhle hry s rokem 2000. Z toho je jasně vidět , že tuhle hru viděla tak maximálně z rychlíku.A tohle hodnocení podle nějakých herních serverů, bez vlastního pohledu na věc, je velice zvláštní a nudné.

Jinak ale některé články autorky jsou zajímavé a mají tu své místo. To jen abych jen nekritizoval.
25.2.2014 09:14:29   91.197.118.xxx 516
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2014 11:04:42   109.107.210.xxx 162
Já původního Duka3D hrál a dohrál. A taky jsem dohrál "Forever" a i jeho DLC. A tvrdím, že ta hra navazuje na původní 3 epizody nejen tím, že používá drsný a sexistický/černý humor, ale taky využitím zbraňových hraček a různých věcí z herních lokací.

A jak všichni DNF shazují, tak já si vůbec nemyslím, že to byla nudná nebo nehezká hra.
25.2.2014 06:44:03   195.168.59.xxx 11211
"Největším prúšvihem" je Lucie Jiříková...
25.2.2014 06:48:58   195.113.226.xxx 918
Na Diablu trojce mi nejvíc vadilo, že je ve 3D. Původní krásně jemná grafika DII v čudu, takže jsem to nehrál, protože na mém notesu by to stejně nejelo.

A Duke se mi celkem líbil, hrál jsem ho 2x, mám schovanou originálku.
25.2.2014 14:10:28   88.102.74.xxx 51
D3 má jiné flaws, zmíněné zcela správně v článku, že je grafika 3D (ona nějak zásadně 3D není, neb kamera je napevno) je dost nepodstatné. Styl grafiky už méně, takovej divnej ekl na pomezí WoW a něčeho.. Jako když se někdo snaží udělat rychle a levně grafiku a navíc to neumí.
25.2.2014 06:53:55   89.103.43.xxx 367
Diablo 3 byla nejprodávanější hra roku, takže bych si jí za průšvih nebo propadák netroufl označit ani náhodou.. Ano, má svoje problémy, kterými Blizz naštval spoustu hráčů, tím největším je systém lootu a aukce, bez kterých se ke slušným předmětům nedá rozumně dostat.. Pokud by tohle bylo nastaveno jinak, bylo by to super (uvidíme jak datadisk, kterej tohle slibuje)

ad hodnocení na metacritic: Nízký hodnocení uživatelů je dáno podle mě 2 důvody: 1) absolutně nezvládnutý uvedení hry, z hlediska výkonu serverů, kdy první tejden ta hra byla prakticky nehratelná.. Ale to už je dávno v cajku.. a za 2) nemožnost tu hru uwarezit, což taky soustu hráčů nasr.. tak tam flákli mizerný hodnocení...
25.2.2014 07:20:24   90.180.151.xxx 173
DIII mě baví už mám i objednaný DIII:RoS

to už větší propadák byl a je ....
TW:ROME II - ještě že jsem si ho nekoupil.

Ať autor příště vybírá skutečné propadáky.
25.2.2014 07:25:02   90.180.151.xxx 20
PS.: Vždy se nedá vyhovět všem her je hodně takže každému po jeho chuti takže rozhodně nechci ani půl slova proti jiný ale třeba mě zas úplně nevyhovovalo PoE a pro jiné je to pecka co mají rádi tento žánr.
25.2.2014 14:11:42   88.102.74.xxx 42
D3 není Diablo, to je hlavní problém. Nicméně problém s aukcí je vyřešen, od RoS prostě nebude. Poslední patch 2.0.1 hru znatelně vylepšuje (brzy bude live, dneska ukončili PTR).
25.2.2014 07:13:26   84.242.116.xxx 152
Ono také dost záleží na tom, co se od dané hry očekává. Pokud Duke Nukem Forever dnes koupíte za pět padesát v akci, nebo ji dostanete jako dárek k čokoládovým lupínkům, tak je to OK a věřím, že bude příjemným rozptýlením pro většinu lidí. Problém je v tom, že v době kdy vycházel se od něj opravdu očekávalo víc. Já jsem byl například zklamaný, nemůžu si pomoct...
25.2.2014 07:24:26   85.132.169.xxx 199
Ještě bych tam zmínil třeba Flatout 3, to je taky průs*r jak cip. Doteď si myslim, že to byl jen pokus o vtip, protože to snad nemohli myslet vážně
25.2.2014 08:21:02   46.254.70.xxx 112
FlatOut 3 je takovej průser jako černobylská havárie... na to že doporučujou GTX590 pro hraní, tak fyzika v tý hře je pod úroveň DOSovského Stunts.
Myslím si že v tohle článku by měl být zmíněn.
Včera sem koupil všechny díly ze steamu takže sem si myslel že trojka bude něco lepšího,něco jako 1 & 2 v lepším grafickým kabátu...
25.2.2014 13:22:54   85.132.169.xxx 31
Mě ta trojka byla podezřelá už z prvních videí před vydáním. Zdálo se mi, že to je něco uplně jinýho. Což se následně potvrdilo. Přestřelili snad uplně všude i cenou. FO1 jsem kupoval po vydání krabicovku za 199,- Ani nevim, kolik jsem dal za FO2, něco kolem 400?? FO UC jsem měl u nějakého časáku plnou. FO3 jsem nekupoval, to je fakt něco uplně mimo a teď jsem předobjednával Next Car Game a Bugbear opět dokazuje, že za málo peněz nabídnou sakra hodně muziky.
25.2.2014 07:43:03   88.103.247.xxx 325
Nechápu, co tu dělá například ME3, Aliens vs Predator, Dead Island... To jsou dobré hry, jen třeba pár lidí čekalo mnohem více. Je třeba fakt, jak píše autorka, že Mass Effect 2 byla téměř dokonalá hra a 3 už je slabší, vyloženě propadák to ale není.
Podle mě nejhorší hra za posledních 10 let je teď vydaný Rambo, tam je špatně úplně všechno. Lituju lidi, co si to za těch 700 koupili...

Bf4 a CoD Ghosts jsou jen odvary předešlých dílů, nic nového nepřináší, ale vysloveně propadáky to nejsou. Bf4 se konečně po skoro půl roce už dá hrát bez lagů, za další půl rok už to bude vychytané snad všechno. Od Ghost všichni čekali nový engine a ten nepřišel, ale zase bez problémů fungoval hned od vydání (narozdíl od Bf).
25.2.2014 10:24:57   90.177.175.xxx 90
Problém je hlavně v tom, že cosi jako "Největší herní propadáky, hry, které byly celkem dobré, ale přesto jsme od nich čekali ještě mnohem víc a hry, které byly zkraje nehratelné kvůli bugům a pádům serverů, ale časem to vylepšili a už jsou v pohodě" se nedá dost dobře narvat do titulku, možná to bylo bývalo chtělo dovysvětlit v úvodu, jak to bylo celé míněno
25.2.2014 07:43:04   88.103.247.xxx 41
Nechápu, co tu dělá například ME3, Aliens vs Predator, Dead Island... To jsou dobré hry, jen třeba pár lidí čekalo mnohem více. Je třeba fakt, jak píše autorka, že Mass Effect 2 byla téměř dokonalá hra a 3 už je slabší, vyloženě propadák to ale není.
Podle mě nejhorší hra za posledních 10 let je teď vydaný Rambo, tam je špatně úplně všechno. Lituju lidi, co si to za těch 700 koupili...

Bf4 a CoD Ghosts jsou jen odvary předešlých dílů, nic nového nepřináší, ale vysloveně propadáky to nejsou. Bf4 se konečně po skoro půl roce už dá hrát bez lagů, za další půl rok už to bude vychytané snad všechno. Od Ghost všichni čekali nový engine a ten nepřišel, ale zase bez problémů fungoval hned od vydání (narozdíl od Bf).
25.2.2014 07:46:24   88.103.247.xxx 92
A s NfS souhlasím, poslední relativně dobrý byl Carbon (nejlepší podle mě Most Wanted - ne 2012) a pak Shifty, což byla odbočka k simulátoru. Kdyby se mi nerozbil volant, hraju je pořád, protože lepší závody snad zatím ještě nejsou (snad možná LfS nebo rFactor). Project CARS, na to se těším
25.2.2014 07:45:28   93.99.208.xxx 160
že by byl Rage, Mass Effect 3, oba Alieni nějakej fial.
A to jsem hrál až na Colonial Marines všechno.
Rage se nepovedl start na PC kuli problémům s grafikou, ale kvalitativně to byla řežba. Bohužel mnoho lidí (včetně mě) čekali něco víc, ale jinak jsem si Rage nikdy nespojoval s Failem.
Mass Effect 3? Mohl být o dost lepší a největší hate se spustil stejně jenom kuli konci, který si všichni malovali růžově a ono to tak nedopadlo. U ME3 jsem ale dost hodin strávil u překvapivě dost zábavného multiplayeru...troufám si říct že o dost déle než v singlplayeru. A to mě DOST mile překvapilo.
Colonial Marines jsou prý v multiplayeru/coopu taky docel dobrý a od lidí co to SKUTEČNĚ hráli, slyším spíš pozitiva.
A u AvP jsem taky neměl pocit že je něco špatně. V singlu za mariňáka jsem byl podělanej jako u každýho AVP a multiplayer byl v pohodě.
25.2.2014 12:20:41   87.236.197.xxx 43
Rage byl minimalne prodejni fail a stalo to "nezavislost " studia
25.2.2014 07:52:15   185.23.113.xxx 364
Lucko to snad ani neni mozne!
Nic v zlom, ale tento clanok je katastrofa!
25.2.2014 07:52:53   85.207.22.xxx 141
že se autorka řídí jen tím co je mediálně nejvíc propíráno, proto tu také například chybí X Rebirth, jenž svou naprostou nedodělaností a 100% nesplněním (těch dobrých) slibů vývojářů strčí do kapsy všechny hry výše uvedené...
25.2.2014 07:57:43   178.40.4.xxx 161
chyba vam tam Rome 2 Total War... recenzenti tomu davali 90-95%, user rating 30% a celkovo to je nedokoncena hra z ktorej odstranili ohromne mnozstvo veci ktore je pre Total War hry typicke... no co, klasicka SEGA... fiasko s Colonial Marines sa v podstate zopakovalo...
25.2.2014 08:41:18   147.229.4.xxx 32
Me fascinuje, kolik z tech propadaku ma hodnoceni medii nad 50% Nekolik se jich blizi 80%.
Je videt, ze hraci na sva media nekladou o nic vetsi naroky, nez ctenar Blesku na nej...
25.2.2014 11:12:46   77.104.235.xxx 12
Spravny recenzent nedava ciselne hodnoceni. Neda se shrnout 2 strankovy clanek (nebo pulhodinova videorecenze) do jednoho cisla ktere ma nejaky vyznam.
25.2.2014 08:57:53   94.113.196.xxx 223
nějaký čas : tahle ženská nic nehrála a jen přebírá odkudsi cizí názory . Toto není redaktořina ale trollovina . A to jsem se vyjádřil velmi slušně .
Ten titulek o propadácích a průšvizích je pouze velkohubá upoutávka na sesmol čehosi . Zapomněla vzít v potaz , že velké procento hlasujících hru také nehrálo , jen o ní slyšeli od známých .
A protože Franta je borec tak co řekne musí být pravda . Další část se pokoušela hrát na obstarožních strojích a když se to seká tak to stojí za prd a proto hlasují jak hlasují . Asi 60% zmíněných her jsem hrál a dohrál , tudíž bych je za propadák neoznačil .
Co kdyby slečna Jiříková udělala tady na PCT článek s anketou o nejhorší hru ?
Pak by mohla napsat článek s titulkem :Herní propadáky podle našich čtenářů . Ale kde bůh nenadělí tam ani čert nevezme . Takhle to vypadá , že sedí u růžovoučkého lapťopu a smolí dohromady co kde četla .
25.2.2014 09:35:46   90.177.175.xxx 67
Přebírá cizí názory... On je někdo, kdo pravidelně hraje a nehrál Battlefielda 4? On je někdo takový, kdo nezkoušel Rage, Duke Nukema, AvP?
Já nepamatuju, že by mi hra, která měla na metacritic 5.5, připadala skvělá a vztekal jsem se, že se veřejnost mýlí. Určitě mi přišlo tohle hodnocení objektivnější než to od profláknutých herních magazínů, kde provařené herní série nejdou pod 85 %. U čeho mám pochybnosti, bývají nekritické pozitivní desetibodové ohlasy, které se tam začnou občas zjevovat, aby vylepšily průměr, když to jde za veřejnost do kopru (typicky u her od EA)
25.2.2014 14:12:39   88.102.74.xxx 40
Yep, metacritic od hráčů je doost přesný, bohužel..
4.3.2014 12:45:10   62.209.192.xxx 00
anketu radsi ani ne, stejme me to vzdycky vyhodi ze uz jsem hlasoval, takze pokud nebude hlasovani omezeny treba na prihlaseny lidi, tak to nebude mit valnou vypovidaci hodnotu.
25.2.2014 09:03:36   94.242.73.xxx 1212
Jiříková+Rybka - pokaždé jedou ty svoje nesmyslné bomby
25.2.2014 09:07:24   95.129.99.xxx 21
Sotkis napsal:
Me fascinuje, kolik z tech propadaku ma hodnoceni medii nad 50% Nekolik se jich blizi 80%.
Je videt, ze hraci na sva media nekladou o nic vetsi naroky, nez ctenar Blesku na nej...


Vsak to taky nikdo necte, koho dneska zajima metacritic nebo recenze z renomovanych zahranicnich serveru, to mate jako noviny, taky nevite jestli neprobiha nejaka "kampan" nebo kdo to platí
25.2.2014 09:10:13   94.113.196.xxx 271
ani na to jak označila DIABLO 3 a Battlefield 4 jako nejlepší hry ve Vánočním průvodci z 18.12.2013 .
Z čehopak asi usoudila , že se jedná o nejlepší hry ? A po pouhých 68 dnech je označila za propadáky
25.2.2014 09:19:44   91.197.118.xxx 55
Z velkých očekávání se snadnou stanou propadáky. Polovina her si místo v tomhle seznamu zaslouží. Teď to nejspíš čeká Thiefa.
4.3.2014 12:49:18   62.209.192.xxx 00
jak muzes mit velky ocekavani na hru ktera uz je pres rok venku? Tim myslim D3
25.2.2014 09:17:16   194.160.30.xxx 81
Tak diablo sa za fail oznacit neda az na radoby haterov co - o 106 rovnako ako ruski najazdnici na coh2. Nehovoriac o tom ze d2 bol kritizovany az do vydania LOD takze s verdiktom by som pockal este mesiac...skor mi tam chyba ROME II
btw RAGE bola jedna z naj fps poslednej doby cista oldschool fps kde AI sa dalo oznacit za AI nie tupe hordy..
25.2.2014 14:13:32   88.102.74.xxx 16
Diablo není Diablo.. to snad stačí. Ono ani být nemůže, když to dělal někdo úplně jinej..
25.2.2014 09:25:03   194.228.208.xxx 160
Tak článek jsem si poctive přečetl celý. No a mohu konstatovat jediné. Nedozvěděl jsem se nic!

A ta Lucka?' to bude asi jen krycí jméno pro nudné články.
25.2.2014 10:15:57   94.113.249.xxx 270
Největší propadák je dát k článku o největších herních propadácích obrázek chudáka Mária - snad nejslavnější herní postavičky
25.2.2014 10:20:23   213.160.177.xxx 102
Tak jako prrRRRrrrRR. Mass Efect požadujem vyčiarknuť
25.2.2014 11:09:04   80.251.251.xxx 90
"samozřejmě vyjma nejnovějšího Need for Speed: Rivals"
To jako vážně ? Hra, která v roce 2013 jede na 30fps ?!? Hra ve které asi 10 minut při zapnutí trvá, než se přehrají všemožné videa, které víceméně ukazují jak se hýbat po mapě a když už se teda dostanu k nějaké jízdě , pouští se v průběhu jízdy další zbytečné videa které ani nemůžu přeskočit ? Tohle je pro mě osobně dost fail hra.
Ve výčtu mohl ještě být The Bureau: XCOM Declassified ;)
25.2.2014 14:14:02   88.102.74.xxx 13
BF4 jede interně na 30 FPS a servery na 10 FPS.. co ty na to?
25.2.2014 20:39:19   85.207.22.xxx 60
já na to jen že NFS je konzolovka (hry pro konzole se dělají zacyklované na 25/30 FPS) a BF4 je vykašlání se na optimalizaci enginu, který není nový o nic víc než ten co má CoD:Ghosts (ten tzv. "next-gen" engine), upřímně si myslím, že vývoj BF4 začal ještě než vydali BF3, protože jinak prostě není možné aby měl nový díl ty samé chyby co předchozí v BETA verzi to nemá ani arma...
25.2.2014 20:35:21   85.207.22.xxx 01
Od The Bureau se moc nečekalo takže to ani propadák nebyl, jinak třeba GRID 2 je katastrofální (stejně jako poslední DiRTy), očividně to Codies umí s těma 3D menu, daří se jim je dělat čím dál tím nepoužitelnější (ano, nejsme fanda rádoby "cool" 3D menu, je to gimmick a nic víc) a to nemluvím o tom, že než sem se dostal do hlavního menu trvalo to 20 minut...

NFS:R 30FPS sh1t (ehm... cap) se dá obejít dvěma příkazy, ale MP je dobrý (prej, osobně sem nehrál).
25.2.2014 11:09:54   109.107.210.xxx 51
Stejně nesmyslné je tvrzení, že Battlefield4 nešel po vydání hrát - samozřejmě že šel. A chyb v něm bylo úplně stejně jako po uvedení BF1942, BF2 (tam některé bugy nevychytali nikdy), BC2 (dtto), BF3 (dtto).

Bugfield je prostě velký a relativně komplexní sandbox, tam se dá čekat, že v něm chyby budou (stejně jako vždy byly v ARMA sérii).
25.2.2014 13:19:36   194.160.30.xxx 31
Tak zas pozor bf4 je len vytunene bf3 kde su vsetky chyby z bf3 ale aj nove pridali a to nevravim o netcode, ktory je kazdym dielom horsi...
25.2.2014 14:15:31   88.102.74.xxx 41
Přesně tak, některé chyby v BF4 jsou ty samé co byly v BF3, akorát v BF3 už byly opravené! Navíc BF4 nejde většinu času prakticky vůbec hrát, úděsně zbastlenej herní zmetek (no jako hra to až tak hrozné není, jenže jako software je to k ničemu).
25.2.2014 11:22:37   188.75.128.xxx 57
klidně si kritizujte co chcete, ale na Mass Effect mi nešahejte! Naopak jsem toho názoru, že třetí díl je nejnabitější emocemi (například před poslední misí loučení s posádkou). Pravda, že původní konec byl poněkud mdlý, ale nebylo to nic, co by nespravil extended cut (který navíc vývojáři vydali zadarmo!)
25.2.2014 11:57:14   88.103.132.xxx 61
Ja jsem Mass Effect 3 dohral nedávno s Extended Cut a ME2 před rokem.. a musim říct, že se mi líbila víc 3.. ve dvojce maj sice všechny postavy větší hloubku je s nima vice interakce a rozhovoru (misí). Problém je podle mě ten, že hlavní příběh je z 80% věnovanej právě schánění posádky, který nevede k teměř žádnýmu posunu v hlavním ději. A těch misí, který posouvaj hlavní děj dopředu je fakt málo.
25.2.2014 12:26:56   94.112.172.xxx 33
Alone in the Dark je dobrá hra na konzole ale špatná hra na PC.

Alien Colonial Marine je na dnešní úrovni (špatné úrovni ) her nadprůměr. Je daleko lepší než COD, BF3/4, Alien Fear, Bulletstorm...

Diablo 3 je epic fail pro fanoušky původního Diabla ale je velice dobrá hra pro dnešní mainstream DOTA hráče. (např)


Duke je FAIL o tom žádná.

Rage je výborná konzolovka ale průměrná hra na PC

Mass Effect 3 je největší fail v tom že je zabugovaný až tak že scripty trpí desyncem.
Že je to omezenec kvůli konzolam jsme se museli smířit dávno. ME série je prostě tak dobrá že své chyby převáží ale u posledního dílo to bylo jen tak tak.

Dokud se bude COD prodávat jako rohlíky tak se nic nezmění.
25.2.2014 12:33:07   90.183.36.xxx 70
Pořád si nemůžu zvyknout, že někdo jako Lucie píšící docela dobře do Levelu, se dokáže zaprodat ke psaní kontroverzních "článků" za účelem zvýšení čtenosti...
Rybka píše pořád stejně (tady+Level), ale Lucie vytvářením "tohohle" ztrácí kredit.
25.2.2014 13:19:20   83.69.40.xxx 90
Adam Vágner napsal:
Problém je hlavně v tom, že cosi jako "Největší herní propadáky, hry, které byly celkem dobré, ale přesto jsme od nich čekali ještě mnohem víc a hry, které byly zkraje nehratelné kvůli bugům a pádům serverů, ale časem to vylepšili a už jsou v pohodě" se nedá dost dobře narvat do titulku, možná to bylo bývalo chtělo dovysvětlit v úvodu, jak to bylo celé míněno


A co se prosím má očekávat od her a jen hned po vydání? Jen kvalita? Jen prodeje? Jen bezproblémový chod? ME3 - velmi dobrá hra až na konec, kvůli kterému to člověk jen nehraje. ME2 je mistrovský kousek, ale ME3 je stále velmi nadprůměrnou hrou vzhledem k odpadu, co se dnes vydává. AvP - hra která se hrála skvěle hned od začátku. Single player fajn, multiplayer špička. Colonial Marines si smradlavou hnědou známku ale zaslouží. Rage byla také solidním titulem, byť ne dokonalým. D3 po startu byla tragedie, protože si ho člověk ani nezahrál. Následně ok, pokud pominu ideu aukce. Vysoká obtížnost byla zábavná i frustrující najednou. BF4 - opět technické problémy zpočátku, ale je to pořád vyvedený titul, který tam alespoň nepřidal emzáky a psa. Pokud chcete plivat na značku od EA, chybí tu Dead Space3, který by měl mít jiné jméno. Chybí zde pomalý, klaustrofofický efekt a tísnivá atmosféra, tohle je akční hra. Bylo by fajn, kdyby články psal někdo, kdo vše hrál, dohrál a ideálně i několikrát. Nevím jetli je L.J. jen pseudonym a pochybná kvalita článků slouží jen pro zvýšení čtenosti a výdělku z reklam, ale kvalita serveru je někde jinde a jen si kazíte pověst.
25.2.2014 18:16:05   90.177.175.xxx 72
Já bych od áčkového titulu čekal, že prošel aspoň nějakým betatestingem, ne že se to pustí ven a pak se to bude látat podle toho, jestli si na to někdo stěžuje nebo ne .

Pokud taková áčková COD:BOII dělala při uvedení třeba tohle:

http://media.pcgamer.com/files/2012/11/blackops-5.jpg

přičemž na podobné propadání aut skrz terén člověk narazí hned v úvodu ve druhé minutě hraní u naskriptovaných scén, tak je něco blbě.
25.2.2014 13:20:47   83.69.40.xxx 30
tynyt napsal:
Já původního Duka3D hrál a dohrál. A taky jsem dohrál "Forever" a i jeho DLC. A tvrdím, že ta hra navazuje na původní 3 epizody nejen tím, že používá drsný a sexistický/černý humor, ale taky využitím zbraňových hraček a různých věcí z herních lokací.

A jak všichni DNF shazují, tak já si vůbec nemyslím, že to byla nudná nebo nehezká hra.


To jsem zvědavý. Pro zajímavost jsem hru zakoupil v "elektru" za sto pade. Očekávám old-school akci typu Painkiller s tipickým hlasem, s horou nadsázky a humoru.
25.2.2014 14:16:32   88.102.74.xxx 40
Což plus mínus i je. I grafika kapku retro na dnešek. Podle mě je Duke docela ok. Je jasné, že pokud někdo vyvíjí hru tak dlouho, tak to nemůže dopadnout nějak zázračně.
25.2.2014 14:44:00   109.107.210.xxx 30
mně se třeba strašně líbily logické hrátky s kuličkama v emzácké lodi nebo ježdění s RC autíčky..
25.2.2014 14:21:15   83.69.40.xxx 00
Daemonius napsal:
Což plus mínus i je. I grafika kapku retro na dnešek. Podle mě je Duke docela ok. Je jasné, že pokud někdo vyvíjí hru tak dlouho, tak to nemůže dopadnout nějak zázračně.
Podle mě by to mělo být ok, pokud to dělá jeden tým bez záplatování chyb druhého. hra by měla být více nápaditá a propracovaná. Tím nemyslím graficky, s archaickou grafikou nemám problém. Uvidíme.
25.2.2014 15:30:26   31.192.72.xxx 21
coze vzdyt Rage je srdcovka kterou pařím neustale pototm nwm most wanted se my zdalo docela v phoho a to sem jeste aspon chvíly hral misto toho bych dal spís posledni díl rivals to byl pro me odpad jinak dead island riptide taky není spatny a 55 hodin tam mam pronuranych jasne neni to prulom jak jednicka ale pobaví a hodne Alien taky docela zabavil a lepsil graficke detaily sice az po par mesicí a hodne velky patch ale zlepsil detaily a hrat se do da a aspon me zabavy stejne jako aliens vs predator po netu pobaví i kdyz akorad skoda malo misi single ale multak to zachraní a asi jedina novejsi hra kde hrajes za predatora raci bych privital dalsi titul hry Predator jak aliens co je ted ve vyvijí predator best
25.2.2014 20:41:00   85.207.22.xxx 15
Rage sem dohrál ani ne do půlky a nehledě na počáteční problémy s grafikou mě ta hra k smrti nudila.
25.2.2014 15:55:34   94.113.196.xxx 60
Adam Vágner napsal:
Přebírá cizí názory... On je někdo, kdo pravidelně hraje a nehrál Battlefielda 4? On je někdo takový, kdo nezkoušel Rage, Duke Nukema, AvP?

Samozřejmě , že je . Redaktorka co neodehrála vůbec nic .
25.2.2014 16:27:14   46.135.51.xxx 114
Když budu objektivní, článek nemůže být vdĕčný, protože co hráč to jiné nároky na hru. Někdo chce hi-end grafiku, jiný logiku, další řežbu a takto bych mohl psát, až se upíši devilovi. Led na který bylo vstoupeno je prostĕ tenký a vždy se najde nĕkdo koho bavilo hrát třeba MDK nebo ACM (Allien col. mar.). Ve své podstatě já jsem článek nepochopil zcela kriticky, protože mezi řádky je jasně dáno, že se hry tak nějak odbudou a hotovo. Třeba ten BF4, kolik tisíc hráčů nadávalo a hra vyšla jen kvůli tomu, aby byla na světě rychleji než COD a méně majetní hráči (a jejich dost) koupili to první co vyšlo (sra.ku). Nyní je hra už celkem v klidu a je pro mě best, ale ještě před dvěma měsíci...peklo. COD GH... fakt jsem čekal technicky namakanou hru a návrat např. COD MW2...nestalo se. Duke Forever jsem pařil na Xku (tam byl parádní), zajímavé je, že na PC bych ho nehrál. Na jednu stranu rostou nároky hráčů na interaktivnost her a výsledkem je komplikovanější vývoj. Je tedy jasné, že hry, které od počátku pojedou na 100pro, ubudou! Každý má jiný hardware a odladit hru komplexnĕ taky něco zabere. Pro vývojáře je úspěch hry známkou kladnou a tak viz. COD nemá důvod něco příliš měnit. Tím pádem tu máme spoustu copy titulů. Prostě kvalitní hry ubudou, protože oni už ve své podstatě nemají nějak moc čím překvapovat. BF3 vs. BF4 (např. Metro), pár chodeb a výtah...perfektní, ale I v BF3 to nemělo chybu. Ono dát hře nový nápad je prostĕ něco jiného než před pěti lety. A právě z tohoto důvodu lze postřeh autorky brát oprávněně. Třeba Mass ef. 2 jsem dohrál, ale u 3 jsem se od poloviny začal nudit. Diablo bylo Diaboblo pro své zpracování a jeho nová verze oldplayery prostě nadchne méně. Článek se mi ve své podstatě líbí, ale neříká taknĕjak kde je problém. Ještě že máte mě ; D.
26.2.2014 21:45:41   89.177.152.xxx 41
...že takový ME3 je průšvih nebo propadák. ME3 byl pojat prostě jinak než ME2, možná, že je slabší kvůli nepodařenému konci, ale to více než vyrovnává velmi dobrý a zábavný multiplayer. Je škoda, že podpora multiplayeru skončila rok po vydání hry, takže některé bugy zůstaly neopraveny, ale stále tuto hru (téměř dva roky po uvedení) hrají desítky tisíc hráčů na PC i na konzolích. Takhle propadák rozhodně nevypadá.

Taková hra SimCity byla opravdu ze začátku nehratelná kvůli nepřipravenosti EA na nápor hráčů. Na druhé straně EA svoji chybu uznala a jako odškodné nabídla 1 z 6 (mám za to) her ke stažení zdarma. Takže mít za cenu nějakých 800 Kč dvě áčkové hry není zas tak špatné.

Autorka se zařadila mezi největší průšvihy a propadáky na herní scéně posledních let, dávám -0,30Kč.
27.2.2014 13:18:55   147.32.5.xxx 34
Většina negativních komentářů se dá shrnout asi takhle: "Autorka článku pomluvila moji oblíbenou hru, proto je článek špatnej a autorka ještě horší!" To to tu čtou samý třináctiletí? ;) Anebo si všichni přečetli jen nadpis a seznam her v kapitolách?
5.3.2014 09:18:32   62.209.192.xxx 21
a cetl jsi vubec hodnoceni tech her? Prirovnavat DNF ke grafice z roku 2000, to jako promin ale dam priklad par her ktery v roce 2000 vysli: prvni verze Deus Ex, Sims, Counter strike, Metal gear solid, Soldier of fortune, Driver, Hitman Diablo 2, MDK 2 nebo Vampire: The Masquerade - Redemption. Jestli ti novej Duke po graficky strance opravdu pripomina grafiku z nektere teto hry tak mas nejspis neco s ocima.
27.2.2014 14:31:58   213.155.227.xxx 50
i já se přidávám se svým nesouhlasem například Duke Nukem Forever jsem si koupil z nostalgie a byl jsem z hrou naprosto spokojený.
27.2.2014 14:33:17   89.177.152.xxx 60
Chuta napsal:
Většina negativních komentářů se dá shrnout asi takhle: "Autorka článku pomluvila moji oblíbenou hru, proto je článek špatnej a autorka ještě horší!" To to tu čtou samý třináctiletí? ;) Anebo si všichni přečetli jen nadpis a seznam her v kapitolách?


Ale o tom to není, ty si ten článek asi vůbec nečetl nebo ty hry neznáš a nehraješ. Ten článek psal někdo, kdo ty hry nebo alespoň většinu z nich nehrál a posuzuje je pouze podle negativních ohlasů na metacritics. Já osobně si dovolím reagovat pouze na ty hry, které jsem hrál a znám je natolik, že je mi toto naprosto jasné.

Vem si jen podtitulek článku, cituji:
"Jenže s uvedením nadšení často střídá silné rozčarování. Většinou ale rychle zapomeneme – s výjimkou her z tohoto seznamu. Na taková zklamání se totiž zapomenout nedá. Nikdy!"
Už toto v případě některých her není pravda - např. vyšlo opravné/doplňující DLC, vyšla omluva a kompenzace v podobě hry zdarma, všichni v pohodě hrají na prvotní problémy již zapomněli, ale špatné hodnocení na metacritics už nezmění.

P.S. Byl bych moc rád, kdyby mi bylo opět 13, jako je mýmu mladýmu.
27.2.2014 15:09:35   89.177.152.xxx 80
Ještě bych chtěl dodat, že (pro Chutu) když už tady nazýváš autory komentů třináctiletými pubiši, tak jsem tedy jednoho 13letého (mého syna) požádal o vyjádření k článku (cituji):

"V seznamu propadáků a průšvihů by rozhodně neměly být Mass Effect 3 a Dead Island: Riptide. BattleField 4 to je tak půl na půl, kdyby vyšel v dnešní podobě, všichni by byli spokojeni. Na druhé straně mi tu chybí Dragon Age 2, proti němu jsou ty výše jmenované platinové. A jedna rada na závěr: nikdy se neřiďte hodnocením na metacritics!"

Tímto doporučuji autorce, aby si pro svůj příští článek přizvala alespoň několik 13letých poradců. Myslím, že by hodně čtenářů bylo spokojenějších.
28.2.2014 10:18:39   193.86.82.xxx 41
Nechci nikoho kritizovat, sám dělám chyby.. ale za tu dobu co PC tuning čtu, tak už mi to prostě a slušně ŠTVE a OTRAVUJE! a musim to napsat.

Proč si proboha aspon jednou nebo od svého kolegy nenecháte přečíst článek a neopravíte chyby? To je to tak těžký před tím než to hodíte na web?

Diablo III - v popisku se mluví o druhém díle.
MASS Efect III - v popisku se mluví o druhém díle.

Ani sem to už pak dál nečetl, protože už mě to prostě tady otravuje. V každém článku je několik blbostí a fakt už mě to za tu dobu co to tady sleduju nebaví a nikdy bych nikoho s timhle neprudil, kdyby to bylo občas...

nebo sem debil a nepochopil jsem nějakou skrytou pointu v textu.. a v tom případě mě omluvte a ignorujte...
28.2.2014 15:00:33   90.181.109.xxx 20
Hellraiser napsal:


No nevím jestli recenzentka něco z toho hrála ale podle mého se trefila docela dobře. V první řadě již zmiňovaný "DUKE" Jestli jsi toto dohrál jsi naprosto perverzní beze všeho vkusu a a studu hrající KONZUMENT všeho co se na trhu objeví (nenapadám tě jen vyjadřuji názor). Když už hodím za hlavu srovnání starého dílu a nového, ať je to trošku objektivní tak co se nám třeba na novém Dukovi mělo líbit? Naprosto příšerná grafická stránka s odfláknutými detaily postrádající jakýkoliv desing je první kopanec do rozkroku. O hratelnosti, naprosto tupém střílení naprosto tupá monstra nebudu ani raději psát. A to začáteční kouření ptáka a chcaní na haj*lu to fakt nezachrání. Seber hru jako celek a zahodíš ji rychleji než by jsi řekl pctunning..
Jinak, řekl by jsem to asi takhle. Nejde o to jaká hra je dobrá a jaká špatná. I recenze je pouze názor daného recenzenta a on i jako takový má svůj vlastní názor na dané hry i když by recenze měla být vždy objektivní, nikdy tomu tak zcela nebude. Třeba já sám osobně by jsem dal hodnocení DUKA na nějakých 2/10 a z druhé strany mass effectu byť byl druhý díl o notný kus lepší jak třetí by dostal určitě 8,5/10...Je to o názoru daného hráče a ten si musí každý udělat sám. Krásný den a krásné hraní
28.2.2014 23:49:52   217.119.121.xxx 63
to musim fakt citat nazory kazdej pice co CENZURA hrala, picu tomu rozumie... ne nemusim ... vlastne i cely portal tam smeruje...
1.3.2014 21:16:21   88.101.221.xxx 18
Pěkný článek, jako vždy od Lucie. Mám její články rád, mohly by být častěji. Jen pokud můžu poradit, tak by to chtělo delší texty a nějaký osobní vklad, vlastní názor a komentář přidávat. Hlavně se nenechte odradit těmi trolly, jsou to jen uhrovití panicové, tak si z nich nemusíte nic dělat

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

213 čtenářů navrhlo autorovi prémii: -12.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.