Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
autor: Tomáš Šulc , publikováno 12.11.2013
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.


Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Podobně jako nároky na výkon grafické karty má Call of Duty: Ghosts poměrně vysoké také nároky na výkon procesoru. Pokud chcete hrát naprosto plynule za všech okolností, je nutné mít v počítači čtyřjádrový procesor řady Intel Core i5 nebo i7. S dvoujádry Core i3 a většinou procesorů AMD FX si sice také plynule zahrajete, průměrný framerate se už však pohyboval na hranici 40 fps. V nejnáročnějších situacích je proto nutné počítat s občasným trháním. Příliš slabé jsou naopak dvoujádrové procesory řady Intel Pentium a obavy mám také u většiny počítačů s procesory Intel Core 2 Duo nebo AMD Phenom II (s výjimkou šestijader X6).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
80 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.