Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
autor: Tomáš Šulc , publikováno 12.11.2013
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.


Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Při nejvyšším nastavení detailů včetně plnohodnotného vyhlazování je Ghosts poměrně náročnou hrou. Už v nízkých rozlišeních je pro plynulé hraní potřeba karet jako GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7870. Do středních včetně dnes nejrozšířenějšího rozlišení Full HD doporučuji alespoň GeForce GTX 660 Ti nebo Radeon HD 7970 a do vysokých rozlišení některou z nejvýkonnějších grafických karet současnosti.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
80 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.