Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
autor: Tomáš Šulc , publikováno 12.11.2013
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.


Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Při nízkém nastavení detailů je Call of Duty: Ghost poměrně nenáročnou hrou a plynule si ji zahrají i majitelé slabších sestav. Pro plynulé hraní doporučuji alespoň okolo 40-50 fps v průměru. V nízkých rozlišeních se na tato čísla dostanete s kartami typu nVidia GeForce GT 640 nebo AMD Radeon HD 7730, ve středních doporučuji alespoň GeForce GTX 650 nebo Radeon HD 7750 a ve vysokých grafickou kartu s výkonem na úrovni GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7770.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
80 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.