Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
autor: Tomáš Šulc , publikováno 12.11.2013
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.


Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Ačkoliv vývojáři s příchodem Call of Duty: Ghosts původně slibovali i zcela novou technologii, skutečnost je jiná a hra je opět postavena enginu IW. Ten oficiálně dospěl do šesté generace. Na rozdíl od minulých dílů však grafika doznala viditelných vylepšení a stáří enginu původem z Quake III Arena není tolik znát. Zlepšilo se jak rozlišení textur a detailnost modelů, tak především použité efekty, jejichž nízká kvality grafiku předchozích dílů dost srážela. Byť grafika jako celek nemůže soupeřit s naprostou špičkou, kterou tvoří Crysis 3, Metro: Last Light nebo Hitman: Absolution, líbí se mi a i na poměry AAA ji hodnotím jako lehce nadprůměrnou.

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Nároky Ghosts na výkon počítače jako obvykle nejvíce záleží na úrovni nastavení detailů. Pokud chcete hrát se „vším na maximu včetně plnohodnotného vyhlazování hran,“ měli byste mít v počítači pro plynulé hraní ve Full HD rozlišení grafickou kartu s výkonem na úrovni nVidia GeForce GTX 760 nebo AMD Radeon HD 7970. Pokud si vystačíte jen s post processing vyhlazováním a mírně sníženými detaily, jdou nároky výrazně dolů a do zmiňovaného Full HD rozlišení bohatě stačí třeba GeForce GTX 650 Ti Boost nebo Radeon HD 7850.

Relativně vysoké jsou také nároky na výkon procesoru. Pokud požadujete, aby hra běžela za všech okolností zcela plynule, je téměř nutností mít v počítači čtyřjádrový procesor Intel řady Core i5 nebo i7. Pokud vám občasné zatrhnutí v nejnáročnějších situacích nevadí, postačí bohatě dvoujádrové modely řady Core i3 i téměř všechny procesory AMD rodiny FX. O plynulost se naopak obávám u starších počítačů s procesory Intel Core 2 Duo nebo AMD Phenom II.

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Na co by měli majitelé starších počítačů dále dávat pozor, jsou požadavky na operační paměť. Ghosts se totiž nespustí, pokud v počítači nemáte alespoň 6 GB paměti. Z detailů se pro zvýšení výkonu nejvíce vyplatí přepnutí z plnohodnotného na post processing vyhlazování a snížení kvality stínů včetně efektu ambientní okluze. Zbylá nastavení pomohou sama o sobě už jen mírně. Celkové snížení všech detailů na minimum však funguje velmi dobře a za cenu rozumného zhoršení grafiky vám přinese několikanásobek původního frameratu.

Poděkování

Děkujeme partnerům Asus, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili vybavení na testy.

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry



Tagy: call of duty ghosts  iw engine  infinity ward  directx 11  test  recenze  rozhor  vliv nastaveni na vykon  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
12.11.2013 04:15:17   93.91.49.xxx 1072
Hra je znatelně náročnější než Crysis 1 a 2 a také než Battlefield 3. Vypadá o dost hůř než tyto zmiňované hry. Příběh je vykradený Red Dawn.
12.11.2013 11:10:27   92.245.194.xxx 388
No ale za tento článok bol ochotný vydavateľ zaplatiť, preto je to prekvapivo pekná hra.
12.11.2013 12:49:57   85.163.173.xxx 1236
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
12.11.2013 13:23:59   92.245.194.xxx 393
Hej, starý engine, najhoršie hodnotenia od hráčov, ukradnutý príbeh a podobne. Sám píšeš, že priniesol to čo sa dalo čakať, ale pre iného je to prekvapivo pekná hra. O nadpriemere o ktorom píšeš by som si dovolil pochybovať. Ale ja som trápny.
12.11.2013 04:45:20   185.23.113.xxx 6711
sviftcz napsal:
Hra je znatelně náročnější než Crysis 1 a 2 a také než Battlefield 3. Vypadá o dost hůř než tyto zmiňované hry. Příběh je vykradený Red Dawn.


Asi tak, asi to naschval tak optimalizovali aby deti nemali pocit ze to rozbehaju aj na sporaku.
Inak uz fakt ma sere ze nemate v tabulkach 290/290X.
12.11.2013 06:21:13   83.240.16.xxx 1945
Pokud se trošku zajímáte o dění na poli GPU a na PCT, víte, proč tam ty grafiky chybí, nicméně to by pak byl váš koment se "sraním" trošku nelogický, že?
Pokud to ovšem nevíte, pak máte zřejmě zajímavě selektivní přístup krecenzím, že jste na to ještě nenarazil. COž je ovšem taktéž trošku nelogické, zvlášť po recenzi na GTX 780ti.

Tak hlavně že jsme pochopili, že vás něco strááášně štve, že? A předpokládám, že anglicky taky neumíte aby jste si to našel na jiném webu
12.11.2013 05:32:03   85.207.22.xxx 625
Jak už někdo psal hra vykrádá a vykrádá toho spoustu, celý příběh jako celek je jen kopií MW série, ani se neobtěžovali udělat průměrné animace, skopčili "jízdní" model tanku/psa od Treyarchu (CoD:WaW/BO) (jen tak mimochodem jsou tyto dvě věci horší než animace...), skopčili celou jednu scénu z MW série (minimálně jednu), skopčili scénu z Mission Impossible (pokud si pamatuju, třeba to byl jiný film), skopčili Hearthbeat senzor z aliena atd.

Engine: Nasvícení se zlepšilo ? jo, jelikož přidali druhé slunce
Tesselace použita na místech kde by stačilo POM, nebo je utopena ve vegetaci a tam kde by mohla být zase není použita

PhysX ? Pokud jsem si všiml jsou pomocí PhysXu předpočítané všechny demolice (jsou z toho udělané animace), zbraň ve vesmíru myslím taky používá něco z toho a pak možné nějaké particle efekty, ale tohle všechno je katastrofálně amatérské.

Optimalizace neexistuje a hra jede špatně napříč platforma, PC verze je na tom nejhůř, nehratelné propady, nehratelný bug z boostem myši.

Zvuk ? nope, dokonce ani to nastavení zvuku se neobtěžovali udělat.

I přes to vypadá hra líp než předchozí díly a to už je do nebe volající debilita nemůžu si pomoct, ale hra nepřekoná vůbec nic, ani předchozí díly (jak by mohla když je jen kopíruje), nemá co nabídnout kromě pár MP modů (nových).
12.11.2013 05:54:33   88.103.247.xxx 1847
Ale, trošku silná slova.
Ale z vlastních zkušeností můžu říct, že je to lepší než poslední díly a je to hlavně lepší než Bf4, který ani vlastně není nová hra. Je to jen velký DLC plný bugů...
12.11.2013 06:23:28   85.207.22.xxx 149
Slabá slova si chtěl říct a co máš proti BF4 DLC a nemáš proti CoD DLC fanboyi ?;)
12.11.2013 07:07:21   88.103.247.xxx 1625
Nejsem fanboy ani jedné hry, jen konstatuju moje pocity.

Obě hry jsem si koupil, ale teď toho Bf4 docela lituju. Oproti Bf3 vůbec nic nového, jen mnohem víc bugů a mnohem horší hratelnost. Jen grafika o něco málo lepší.

Kampaň je o 200% lepší v CoD, jak už je zvykem, v Bf je to jen nemastný neslaný rádoby příběh o ničem. Sice je to taky jen takové klišé (Ghosts), slátanina všeho možnýho, co tu už kdy bylo, ale popravdě, dá se vymyslet v tomhle stylu her ještě něco nového v příběhu??? Nic to ale nemění na tom, že tady to alespoň má hlavu a patu...

A MP, to je na delší hraní a pak to porovnat, po pár hodinách to ještě moc nejde, ale Bf4 je jeden velkej bug, nepochopitelný smrti, pravidelné výpadky zvuků techniky, laggující všechny servery atd., prostě všechny chyby co měl Bf3 + kopice nových, které se snad opraví, ikdyž tím si nejsem jistej, když i po 2 letech v Bf3 pořád jsou...
CoD má v MP svojí standartní hratelnost, žádné větší chyby, jen některé laggující servery, což se vychytá i v Bf4, přeci jen se to teprve rozjíždí.

Pro mě je v tuhle dobu vítěz CoD...
12.11.2013 07:35:56   85.207.22.xxx 163
Vše co si napsal o BF4 se dá napsat o CoD, proto sem napsal "fanboy", nevidíš to ale je to tam
CoD jede špatně i na SLI GTX Titan (TotalBuiscuit), zvuky mi v průběhu kampaně vypadávali, boost mouse bug dělá hru nehratelnou (nevím jak v MP).

Když porovnám MP: CoD má nové mody a jiné mapy, hratelnost starých modů je totožná, BF4 má nové mody a nové mapy + Levolution, hratelnost starých modů je stejná.
Prostě mi BF4 vychází líp kvůli Levolution jinak jsou ty dvě hry stejné jako jejich předchůdci
Jestli sem tě nazval Fanboyem tak promiň, ale můžes si tza to sám že nevidíš co jsou ty hry vlastně zač
12.11.2013 08:37:39   88.100.243.xxx 141
To bude spíš trolling než seriózní příspěvek... a snaha klást mezi CoD a BF4 rovnítko a pak ohlásit vítěze je směšná, ale kopíruje přesvědčení marketingových týmů obou vydavatelských společností, které je také nesmyslné, ale už jsem si roky nevšiml, že by management vydavatelských studií v posledních letech přišel s něčím, co by bylo super, nebo alespoň splňovalo to, že to evidentně vyprodukoval střízlivý a soudný člověk, takže nejsem v šoku
CoD sice vypadá líp, než dřív a to i citelně, ale v porovnání s tvrzením, že se bude jednat o novou technologii, ehm Minimum 6GB Ram a odbytá optimalizace vybudí zdání, že se jedná o náročnou novinku snad jen u kompletně retardovaného jedince, jedná se spíš o střelbu do vlastních řad, protože jediná výhoda zastaralosti enginu - tedy nízké HW nároky a možnost si zahrát i na postarším železe - zde odpadá kvůli umělých překážek.. mi to teda příjde postavené na hlavu, ale asi se najdou lidi co budou Activision vzývat, ale co Aštar Šeran má taky příznivce co si myslí, že oni jsou ti jediní osvícení v moři zaslepenců, kteří vidí skutečnou pravdu
SP v CoD má určitě větší šťávu, než měl Battlefield, vždy to tak bylo, nicméně když už nic, tak Battlefield vypadá prostě lépe, protože je technicky dále, to se ve vřavě ztratí, ale je těžké vydávat každý rok hru na stařičkém engine a vytvářet u již notně otrlého hráče skutečný WoW efekt z naskriptované scény je těžší a težší, v tom má Battlefield taky výhodu, protože engine prostě pomůže. Pořád je ale SP u CoD lepší. Co se týče MP, tam je marnost pokoušet se o srovnání. CoD vždy byla SP hra, kolem které vznikala silná MP základna včetně progamingu, nicméně porovnávat to s masivním Battlefieldem, který se na MP specializuje, prostě nelze. Navíc četnost vydávání CoDů MP komunitu tříští, občas vede snaha o novinky k přeplácanosti a tak jsou hratelnější staré díly více, než nové, nebo už nehraje prim Infinity Ward, protože z posledních už se mi více líbil Black Ops.
BF4 oproti tomu, právě kvůli jakési domněnky, že bude svádět boj s CoD, byl vydán dřív, než měl být, historie se opakuje a bude to nějaký čas, stejně jako u trojky, trvat, než to bude hratelné, ale ono to příjde a bude to pochopitelně zcela jiný level. Provotní dojem z malé prokročilosti engine je dán tím, že grafika je jen o málo lepší než u BF3 (ale je) a navíc je to zkřížené s demolicí z BFBC2, což působí levně, ale když se na to člověk koukne objektivně a s odstupem, tak je to prostě krok dále, přináší to nové věci, i když zvlášť už jsme to viděli a dynamický model mořské hladiny je opravdu něco navíc, docela doufám, že se z toho bude více těžit, velmi by mně lákalo DLC a v něm mapy které by přinesly hratelnost jakou měly kdysi dávno Joint Operations.
12.11.2013 08:53:07   85.207.22.xxx 94
rovnítko mezi CoD a BF dávám právě proto že se BF snaží vyrovnat COD (bohužel), nevidím jiné východisko, CoD:G vs BF4 SP: řeknu jen, že WOW momenty co dělaly SP v COD tak zajímavým, když už byl příběh recyklován stále dokola, už jsou překonané v BF3, mě prostě vadí ten rádoby jízdní model v tanku kde prostě nemám pocit že sedím v tanku ale v autíčku z autodromu. Tomu se prostě nedá říkat lepší SP, ty animace (zrecyklované) už jsou dost prkené a prostě kazí dojem z plynulosti hry.

Zrecyklovaný příběh a pro mě nesympatické postavy z toho dělají jen honbu za bugy protože mě na té hře nic jiného nebaví (to je ale čistě můj názor).

Aby si někdo nemyslel že jedu po honbě za technickou dokonalostí, nemám problém si zahrát hry z minulého tisíciletí
12.11.2013 09:16:31   88.100.243.xxx 60
Mno... já měl na mysli Jerrowa ;)
Dojmy a průjmy někoho z marketingu EA mě nezajímají, byť tam si možná kluci myslej, jak ví co dělají
Důsledkem je, že se v marketingu utopí peníze co mohly jít na vývoj a "cíle kterých je potřeba dosáhnout" tak zkracují čas do vydání, což protahuje betu i do placené části hry, ale po 3ce už s tím holt počítám a tlobím se jen málo, protože ten stav vývojář vs vydavatel (ostatně nejen IT jako odvětví trpí tím, že strategická rozhodnutí činí lidé, kteří nejenže nejsou technicky příliš zdatní, ale kolikrát vůbec nerozumí tomu, čím že se to jejich společnost zabývá) je morem soudobého herního průmyslu a pokud to trochu nesrovná "Kickstarter" éra, tak moje děti nebudou mít příležitost hrát slušnou gamesu... ostatně týká se to i filmového průmyslu, poslední dobou mám pocit, že drahý film, když to nebude píčovina, tak to producent prostě neschválí, páč toho boh dá nebude, aby za jeho stovky milionů dollarů a pod jeho jménem vyšel film o kterém kritik i průměrný divák neprohlásí "DAFUQ did I just see" a "Give me back my 120mins" ale to už jsem jenom zbytečně škarohlídský
12.11.2013 13:22:07   85.207.22.xxx 20
pěkně napsáno a bohužel škarohlídský nejsi
12.11.2013 07:07:21   88.103.247.xxx 312
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
12.11.2013 08:00:49   90.181.93.xxx 171
Popravdě, vymyslet se toho v příběhu dá hodně. Viz hry s podtitulem tom clancy.

CoD je vzor recyklace a kýče již mnoho let.

Pro mě byl BF3 sing byl jeden z nejlepší singlů v FPS, spolu v CoD4 a HL2.

BF4 je průšvih o tom žádná.
12.11.2013 09:29:04   88.100.243.xxx 50
Ze starších dob bych se klidně nebál vyzdvihnout Cod 1 z UO jsem sral kostky, ale byť se držím historie titulu, je nefér to vzpomínat,protože tehdy se to ještě dělalo pořádně ;)
12.11.2013 10:57:41   90.181.93.xxx 40
Ono se to furt opakuje dokola. Nejdříve padl do každoročního recyklování NFS, pak Medal of Honor. A ldyž tvůrci MoH odešli od zlého EA pod Activision, všichni slavili. Najednou jsou ti samý lidé opět u EA a znovu kutí Medal of Duty tektokrát s mechama pod názvem TitanFall.

Já se snad dám na free to play...
12.11.2013 11:12:50   88.100.243.xxx 31
Tak zrovna TitanFall mě ještě docela zaujal a působí to na mně zajímavě, ne že by to bylo superoriginální ale ten celkový koncept je svěží a působí to hratelně...
12.11.2013 06:23:39   83.240.16.xxx 102
Není to nic novátorského, ale to od COD už snad nikdonečeká. Já jsem to ještě nehrál, ale kampaň si proběhnu. Odreagovávačka na víkend to nebude špatná.
12.11.2013 09:00:01   89.173.96.xxx 30
Hru som síce nehral, ale čo sa týka PhysXu, zatiaľ je tam iba základný CPU (verziu neviem). Do hry má v jednom z budúcich patchov pribudnúť aj GPU PhysX a to konkrétne APEX Turbulence (napr. pri simulácii odlietavajúceho prachu a pod) a tiež srsť zvierat. No uvidíme čo to dá.
12.11.2013 08:40:02   194.160.30.xxx 22
Tak ked si vezmem ze je pouzity q3 engine tak neviem ci mam plakat alebo sa smiat(FHD gtx 780=56fps GG). Je pravda ze to vyzera jemne lepsie nez mw3 ale tie umele naroky su joke a to este nevravim ze pekne su len 3misie(vesmir,ta pod hladinou a prva so psom) ostatne su dejavu z mw serie kde su este lenivy aj spravit nove modely+textury napr ten m1a1 je taky isty ako v cod4...tento rok rohlikove fps skoruju jedno je predrazene DLC kde nedokazu spravit netcode dalsie sprasena 100r stara hra...
12.11.2013 10:03:27   178.40.89.xxx 72
Takže ďalšia "next-gen" hra ktorá potvrdzuje ustálenú hierarchiu herných CPU kde i5 >>> FX8000. Nehovoriac o tom že na výkone OC FX8350ky je dokonca i3ka A btw. zaujímavé škálovanie, rozdiel medzi 2jadrom Pentiom a 4jadrom i5 je parkticky 100% a pritom je frekvenční rozdiel len 20% - takže to škálovanie 2 vs. 4jadro je perfektné, no u AMD je rozdiel medzi 3,8GHz 4jadrom a 4,5GHz 8jadrom len slabých 12-14%...
12.11.2013 15:00:59   83.240.16.xxx 15
Hra evidentně dokáže využít pouze pár vláken. Na druhou stranu nezoufejte, z grafů je patrné, že výkon Intel procesorů s vyšším rozlišením padá znatelně rychleji než u AMD procesorů.
12.11.2013 15:27:23   89.173.96.xxx 70
Nebude ten prepad výkonu tým, že sa stáva brzda GPU na ktorú je väčší nátlak?
12.11.2013 19:54:25   83.240.16.xxx 20
nebo teřba tak
12.11.2013 11:02:09   78.98.65.xxx 140
HAF! HAF !

http://static.giantbomb.com/uploads/original/13/137416/2486130-codog.j pg

http://25.media.tumblr.com/c74495c846fb3c9fcc209 b64976e0d70/tumblr_mo0zt4fAuD1qb9x49o1_500.jpg

http://callofduty-ghosts.com/wp-content/uploads/2013/05/cod- ghosts-dog-meme-13.gif

http://thumbnails.cbsig.net/CBS_Production_GameSpot_VMS/188/899/CBS_Production_GameSpot_VMS/2013/11/01/GameSpot/RealityCheck_CodDogs _S03E18_20131101_640x360.jpg


alebo: http://www.pcgamesn.com/sites/default/fil es/Call%20of%20Duty%20ghosts%20parody%20laksndlkasnd%201.png

http://i983.photobucket.com/albums/ae315/mkesington/codghost_zps2e f17a32.jpg

-ja puknem

-toto je hra storocia a aj tisicrocia, je lepsia ako shadow warrior, hard reset, crysis 3, wolfenstein ,Ut, f.e.a.r., atd...., dokonca lepsia ako duke nukem FOrever
12.11.2013 11:06:04   78.98.65.xxx 50
-prosim Vas redaktori na pct ,dokedy budete riesit neplatne odkazy ,v komentaroch ,ste natolko NESCHOPNY ?! urobyt poriadne komenty ? editacia ,platne vlozene odkazy ,kazde slusne (a aj ovela mensie) forum to ma v zaklade ,ale VY nie ,Vy ste tu uz roky a ste ABSOLUTNE NESCHOPNY nieco s tym robit !!
12.11.2013 12:05:26   95.105.250.xxx 82
PCT tak klesol ako nikdy, recenzia sa robi podla $ za nu.
Mam rad COD hry aj ked su zrecyklovane, kazdopadne Ghosts je najvetsi odpad aky som kedy videl, zaujimave, ze aj predchadzajuce diely vyzeraju peknejsie a maju naroky 3x nizsie. Toto je prva hra ktora mi zobrala 7,2GB Ram a 1,6GB VRam...pritom to nesaha ani zdaleka na Crysis ci Bugfield
12.11.2013 12:10:41   185.23.113.xxx 518
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
12.11.2013 12:41:49   92.245.194.xxx 108
Idiot je ten, čo ťa splodil ty odpad.
12.11.2013 12:18:30   85.70.121.xxx 10
který z testovaných procesorů je nejblíž výkonově INTEL Core 2 Quad Q9650 ?
12.11.2013 14:11:26   77.242.95.xxx 80
Zase dalsi recyklat od zname znacky.Tentokrat to zamskovali uber naroky na hru hlavne ze na netu koluje hromada navodu aby to v pohode jelo na 4gb strojich.Odpad odpad ale ovce pujdou a koupi to same bf4.
Misto toho aby jste jim svoje tezce vydelane penize nechali doma a tydle herni studia vypalili
12.11.2013 14:28:49   85.70.64.xxx 152
CoD je tak strašnej odpad že když si to stáhnu tak budu brečet že si zbytečně opotřebovávam síťovou kartu, router a disk.
12.11.2013 14:27:31   85.70.64.xxx 90
"Naděje se však nakonec ukázaly jako liché"

Kdo čekal od CoD ňákou revoluci nebo změnu je debil. Celá jejich strategie je postavená na tom že prodávaj furt to samý, a dokud to bude vydělávat tak nic měnit nebudou.
12.11.2013 14:43:48   80.254.148.xxx 12
a navrat ku korenom by nezaskodil. SP CoD some este nehral, iba BF4 - a to bolo take pokratsie a poslabsie. CoD by sa malo, aspon jednym dielom, vratit k 2. sv vojne. Tie svet zachranujuce spektakly uz su neskutocne otravne klise a nuda. Ked je v mode 2.sv tak kazdy robi 2.sv, teraz je v mode modern warfare, tak kazdy robi to. Co tak skusit pre zmenu sci-fi? Alebo vietnam, koreu? Priblizit troska prvu svetovu? Na tie 4 hodinky kampane by sa aj tam tem naslo. Posledna dobra SP strielacka z vietnamu bol azda Vietcong. Trosku sa "znizit" k obycajnemu vojakovi, nie len super-special-forces? Nemam nic proti over-the-top akcii, len teraz je kazda strielacka over-the-top akcia. Vynimku tvorili azda len 2 novodobe Medal of Honor, preto sa mi aj napriek slabsim hodnoteniam pacili najviac - ale tie zrejme skoncili aj tak...
12.11.2013 19:44:55   85.207.22.xxx 10
Sci-fi CoD raději ne, zaprvé proto že scifi je skoro tolik co MM(S) a za druhé by CoD bylo porát to samé akorát v jiném prostředí (stejně jako je tomu teď) (mimochodem Ghost jsou "sci-fi" planeta má dvě slunce ;))
a ještě k tomu by se zas ostatní blockbustery chytly sci-fi vydolovaly na dojných krávách a zprasily ho stejně jako MM období...
12.11.2013 14:53:37   94.125.216.xxx 145
Battlefield: Bad Company 2 vypada mnohem lip a jede mnohem lip nez tento hnusny paskvil je to totalni sračka
12.11.2013 15:32:15   93.99.97.xxx 61
taky je to úžasná hra, která se mi hraje mnohem líp než BF3 i BF4 (ikdyž tu jsem hrál jen BETU a vyhazovat prachy za pár vylepšení oproti BF3 opravdu nehodlám...) BC2 byla prostě chytrá investice
12.11.2013 22:35:52   78.102.205.xxx 32
Nemam 6GB RAM, nastesti warez verze by mela mit crack, ktery nutnost 6GB RAM odstranuje. Takze neni moc co resit.
13.11.2013 14:00:06   85.159.106.xxx 30
Mam Intel i5 3.7 Ghz, 8 GB RAM, GTX 770 a hra na plne detaily vratane antialiasingu vyzera dost zle a navyse to nie je uplne plynule...takze PC optimalizacia sa urcite nepodarila. Hra vyzera zle aj na plne detaily a este horsie sa hra - multak. Singel nehodnotim uz vobec...Pre mna totalne sklamanie a 45 eur v prdeli - bohuzial som si to predobjednal...moja chyba.
13.11.2013 20:40:37   85.207.22.xxx 30
a stále mi nedochází jak si může někdo předobjednat AAA blockbuster když tuší co to bude a hlavně když ví že je to stále stejné COD
13.11.2013 17:41:46   95.131.134.xxx 00
No mne sa teda hra (multiplayer) v 1920*1200 zasekava jak besna, aj ked vsetky detaily povypinam a textury dam na minimum. Kartu mam GTX590, hram to ale iba s jednym GPU, kedze so zapnutym SLI blikaju textury a tym padom je to uz uplne nehratelne. A aj tak si myslim, ze to jedno graficke jadro zodpovedajuce zhruba GTX570 by snad malo hru na najnizsich detailoch bez AA a HBAO zvladnut bez problemov, s ohladom na uroven grafiky, ktora je sice ako pise autor clanku lepsia ako Blops 2, ale stale ani zdaleka nie na urovni Battlefieldu alebo Crysis.
Dalsia vec,loadovanie map trva neskutocne dlho, 30 sekund az minuta a pravidelne ma to hodi do hry, ked uz ostatni hraci mastia v plnom prude. Napriek tomu, ze ju mam nainstalovanu na SSD disku, ktory uz sice ma zo 3 roky, pochybujem ale, ze vsetci ostatni hraci maju novsie a rychlejsie disky ako ja...

Suma sumarum, hra pred vydanim podla mojho nazoru nepresla optimalizaciou ziadnou, prinajlepsom tak mozno pre karty generacie Kepler od Nvidie, ale takmer urcite nie pre starsi hardware. Snad vydaju nejaky ten patch alebo driver co najskor a tieto chyby odstrania.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

80 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.