Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.11.2013
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.


Motion Blur

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Motion Blur On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Motion Blur rozmazává obraz při rychlém pohybu. Rozdíl v grafice při zapnutém a vypnutém efektu je patrný na první pohled, nárůst výkonu jsem však po vypnutí efektu nenaměřil.

Depth of Field

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Depth of Field DX11 Enhanced (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Depth of Field (hloubka ostrosti) by měl ve hře navodit pocit trojrozměrnosti a rozmazat objekty, na které nemáte zaměřeno. Rozdílů v grafice jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Distortion

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Distortion On (po najetí myší se zobrazí Off)

Rozdílu v grafice při snížení kvality nastavení Distortion jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Lens Flares

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Lens Flares On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Lens Flare do hry přidává čočkový efekt při pohledu na zdroj světla. Rozdíl je na testované scéně dobře patrný, výkon se však nezměnil.

Light Shafts

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Lens Shafts On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Light Shafts upravuje efekt paprsků světla. Rozdíly v grafice jsou však stěží vidět a po snížení jsem nenaměřil ani nárůst výkonu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
23 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 10.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.